پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
آموزش و پرورش قائمیه برگزار کرد :
نشست مدیران و معاونین آموزشی در راستای ارزیابی همکاران در قائمیه برگزار شد این نشست با حضور مدیران و معاونین آموزشی و مسئولین اداره در سالن اجتماعات اداره برگزار گردید .

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه ، رئیس اداره آموزش و پرورش قائمیه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکساله همکاران گفت: با توجه به فرارسیدن ماه شهریور باید  تمامی مدارس  در طول هفته پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد و به مسائل آموزشگاه و دانش آموزان رسیدگی کنند. .

سید قاسم تقوی گفت: یکی از مهمترین برنامه های مدارس در تابستان  وشروع سال تحصیلی جدید مساله پروژه مهر است که باید با برنامه ریزی ، تلاش و پیگیری و انجام کارهای تعمیراتی ، تجهیزاتی ، تامین نیروی انسانی ، آراستگی و شادابی مدارس با آمادگی صددرصدمهیا جهت آغاز سال تحصیلی جدید باشیم.

جلسه آموزشی و توجیهی ارزیابی و عملکرد و ارزشیابی کارکنان + عکس

وی  همچنین اشاره ای به هفته دولت داشت و ضمن تبریک هفته دولت گفت: لازم است در  هفته دولت یادی از  شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم  و ضمن آرزوی توفیقات روز افزون  برای دولت دوازدهم بخصوص وزیر محترم آموزش و پرورش ،در همین هفته شاهد افتتاحیه  چند  پروژه مهم فضاهای آموزشی هستیم  که قریب به چهل میلیارد ریال هزینه شده است .

جلسه آموزشی و توجیهی ارزیابی و عملکرد و ارزشیابی کارکنان + عکس

همچنین  وی  در پایان  یکسری تذکرات و توصیه های آموزشی و پرورشی  و اداری را مطرح نمود .

معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیران و معاونین مدارس نکاتی را در مورد اهمیت و ارزش ارزیابی و عملکرد معلمان و دبیران و همکاران بیان نمود.

جلسه آموزشی و توجیهی ارزیابی و عملکرد و ارزشیابی کارکنان + عکس

کرامت اله جاویدی گفت: ارزیابی در همه سازمانها بعنوان یکی از عوامل  مهم موفقیت  مطرح می باشد که آموزش و پرورش هم از این قاعده مستثنی نیست وبا توجه به گستردگی جامعه نیروی انسانی و بویژه معلمان  که در تربیت دانش آموزان بعنوان یکی از مهمترین نیروهای نیروی انسانی آموزش و پرورش تلقی می شود از این رو برای رسیدن به اهدافی همچون ایجاد انگیزه درر معلمان تشخیص نیاز های آموزشی ، شناسایی افراد مستعد ، کیفیت کار همکاران اقدام به طرح ارزیابی عملکرد گردیده است .

ایشان بیان داشتند که گذشته چراغ راه آینده است و با ارزشیابی عملکرد گذشته و حال فرد استعدادها ی بالقوه وی  سنجیده می شود و بر این اساس مشاغلی را که فرد احتمال می رود در انجامش موفق تر باشد به عهده او گذارده می شود .

همچنین کارشناس کارگزینی اداره فاضل نجفی در این نشست در خصوص انواع مرخصی ها و عملکرد مدیران در قبال مرخصی همکاران آموزشی نکاتی رابیان نمود .

جلسه آموزشی و توجیهی ارزیابی و عملکرد و ارزشیابی کارکنان + عکس

احمد هوشمندی کارشنای کارگزینی اداره در خصوص فرم های ارزیابی عملکرد و نکاتی که در خصوص ارزیابی  مدیران و معاونین و دیگر همکاران  ارزیاب کننده و ارزیاب شونده مد نظر بود بصورت فهرست وار توضیح و تفکیک نموئو فرم های ارزیابی را از طریق ویدئو پروژکشن برای همکاران توضیح و رفع نقص نمود .

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴