پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
در گردهمایی مسئولان سوادآموزی قطب غرب استان مطرح شد:
معاون سوادآموزی فارس، ضمن بیان اینکه سهمیه جذب سال 96 برای این استان کمتر از سال های قبل است، گفت: کیفیت آموزشی مهمترین شاخص سواد آموزی فارس در سال 96 است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، عیسی ملک پور در گردهمایی و هم اندیشی مسئولان سوادآموزی  قطب غرب فارس به میزبانی کازرون، ضمن تشریح فعالیت های سواد آموزی استان در سال 95 گفت: کیفیت آموزشی و توجه به آن، مهمترین شاخص سال 96 است.

وی  با بیان اینکه ما به دنبال سهمیه و جذب صوری نیستیم، اظهار داشت: کیفیت بخشی یکی از اهدافی است که توسط معاونت سوادآموزی دنبال می شود.

کیفیت آموزشی مهمترین شاخص سواد آموزی فارس است

ملک پور گفت: یکی از اهداف جلسات قطبی تبادل تجربه و اطلاعات است تا به سمتی برویم که فعالیت سال جدید را بهتر انجام دهیم.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با توجه به راهکارهای عملی برای جذب سوادآموزان گفت: در جذب سوادآموز خوب عمل می شود و باید با ایجاد انگیزه، آنان را تا اتمام دوره های سوادآموزی ترغیب نماییم.

در ادامه، مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز گفت: کار کارشناسان و عوامل اجرایی سواد آموزی، یک کار خداپسندانه و پیامبر گونه است.

کاظم عباسی گفت: علم و آگاهی لازمه پیشرفت جامعه است  و برای کسب استقلال بیشتر کشور، باید آگاهی جامعه  افزایش یابد.

در این گردهمایی که با حضور مسوولین آموزش و پرورش کازرون و روسای ادارات سوادآموزی کازرون، کوهمره نودان، خشت، قائمیه، بالاده، ممسنی، رستم، ماهور میلاتی و دشمن زیاری به میزبانی کازرون برگزار شد، روسای ادارات داخلی سوادآموزی فارس به تشریح برنامه های کاری حوزه خود پرداختند .

در ادامه  اعضای حاضر در جلسه به بیان مشکلات و راهکارهای اساسی برای جذب و نگهداشت سواد آموزان در سال 96 پرداختند و بر این مهم تاکید کردند تا نسبت به  تسریع در جذب سهمیه سال 96 و توجه ویژه به کیفیت آموزشی اقدام نمایند.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸