پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۲
رئيس پليس نظارت بر اماكن عمومي ناجا خبر داد



خبرگزاري فارس: رئيس پليس نظارت بر اماكن عمومي ناجا گفت: در 3 پرونده مربوط به فروش محصولات شيطان پرستي، آثار كار تشكيلاتي و اقدام هدفمند براي انحراف جوانان و نوجوانان مشهود است.
به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، سردار محمدعلي نجفي امروز در جمع خبرنگاران گفت: 83 درصد جرائم و تخلفات در حوزه اصناف را واحدهاي فاقد مجوز مرتكب مي‌شوند. يك ميليون واحد صنفي غير مجاز در كشور وجود دارد، كه اقدامات لازم براي ساماندهي و قانونمند كردن آنها آغاز شده است.
وي با اشاره به اين‌كه 3 ميليون و 200 هزار واحد صنفي در كشور داريم، افزود:‌ رئيس‌جمهور دستور تشكيل كارگروهي را براي حل مشكل اصناف داده است، اين كارگروه از دو ماه پيش فعاليت خود را آغاز كرده است. يكي از وظايف اين كارگروه ساماندهي و مديريت واحدهاي غير مجاز است.
سردار نجفي گفت:‌ آيين‌نامه اجرايي ساماندهي و قانونمند كردن واحدهاي غير مجاز اعلام شده است. به همين منظور ستادي در وزارت بازرگاني تشكيل شده است، در اين ستاد نمايندگاني از وزارت بازرگاني، شوراي اصناف و نيروي انتظامي حضور دارند.
وي افزود: اين ستاد در ضرب‌الاجلي از واحد‌هاي فاقد پروانه خواسته است تا در اولين فرصت نسبت به كسب مجوزهاي قانوني اقدام كنند. اين واحدها موظفند تا سال آينده قانونمند شوند.
رئيس پليس نظارت بر اماكن عمومي ناجا افزود: برخوردبا فروشندگان محصولات و آلات شيطان پرستي يكي از اقدامات اصناف فاقد مجوز است. اين آلات باعث آسيب پذيري نوجوانان و جوانان مي‌شود.
وي گفت: 17 مغازه در سراسر كشور كه در ارتباط با فروش محصولات شيطان‌پرستي اقدام مي‌كردند شناسايي و با آنان برخورد قانوني شد. اين 17 مغازه خرازي هيچ كدام مجوز قانوني براي فعاليت نداشتند. اين مغازه‌ها در كرج، شيراز، اصفهان، بندر عباس و ... فعاليت مي‌كردند.
سردار نجفي، با اشاره به تشكيل پرونده در دادستاني تهران در اين زمينه گفت: در اين زمينه 8 پرونده در تهران تشكيل شده است كه 3 پرونده فروش محصولات شيطان پرستي حكايت از سازماندهي افراد خاطي در اين زمينه دارد. اين افراد به صورت هدفمند اقدام به توليد و توزيع محصولات شيطان پرستي مي‌كرده‌اند. با همكاري مطلوب دادستان تهران، اين پرونده‌ها در حال بررسي بيشتر هستند.

محصول اسرائيلي در اصناف كشور پيدا نشد

رئيس پليس نظارت بر اماكن عمومي ناجا گفت: در حمايت از مردم مظلوم غزه و در بازديد از اصناف كشور متوجه شديم، كه اصناف كشور يك قدم‌ جلوتر از ما هستند و كالاي توليد اسرائيل در اين واحدها پيدا نشد. از اصناف به خاطر اين توجه ويژه تشكر مي‌كنم.
وي گفت: 7600 اتحاديه صنفي در كشور وجود دارد و 390 مجمع نيز در اين ارتبط تشكيل شده است. در مجموع 3 ميليون و 300 هزار واحد صنفي در كشور داريم.
سردار نجفي در ارتباط با طرح انضباط اجتماعي گفت: در محدوده منطقه 3 ، جمعيت ساكن منطقه 3 ميليون و 500 هزار نفر برآورد شده كه اين جمعيت در ساعات بين6 صبح تا 11 شب به 4 ميليون نفر مي‌رسد. اقدامات پليس در اين طرح رضايت بخش و مؤثر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳