پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
مدیر آموزش و پرورش کازرون خبر داد:
اولین جلسه ستاد پروژه مهر 96 به منظور فراهم نمودن تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید در سالن جلسات آموزش وپرورش کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش این شهر، با تاکید بر فراهم نمودن امکانات و شرایط لازم برای ساماندهی مناسب جهت حضور با نشاط فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنها و شاداب سازی محیط آموزشی عنوان کرد: پروژه مهر  نماد همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت و گامی در راستای سازماندهی و ساماندهی بهتر امور آموزشی در فرآیند تعلیم و تربیت کشور است.


پروژه مهر 96 در آموزش و پرورش کازرون کلید خورد

رئیس پروژه مهر آموزش و پرورش کازرون، با بیان اینکه برنامه ریزی برای یک سال تحصیلی موفق، کارآمد و هدفمند در عرصه آموزشی و تربیتی در قالب پروژه مهر دیده می شود، اضافه کرد: برنامه های مدون در این طرح در قالب پنج کمیته تخصصی عملیاتی می شود.

عباسی، این کمیته ها را شامل: کمیته تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت ذکر کرد.

وی تصریح کرد: پروژه مهر یک فرآیند بهم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه اقدامات مختلف اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی است که هرگونه سهل انگاری و کوتاهی در اجرای آن، موجب بروز چالش های اساسی در عرصه تعلیم و تربیت خواهد شد.

وی با اشاره بر اهمیت و ضرورت پروژه مهرگفت: پروژه مهر با پنج هدف بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، احصاء دقیق موانع و آسیب های موجود در حوزه های گوناگون، اجرای برنامه های از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، در کازرون اجرایی شده است.


پروژه مهر 96 در آموزش و پرورش کازرون کلید خورد

مدیر آموزش و پرورش بر کمیت و کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در آستانه بازگشایی مدارس و بررسی و شناخت مشکلات موجود واحدهای آموزشی و تشویق با هدف بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی و هدایت نظام دار برنامه ها تاکید کرد و بیان داشت: برنامه محور شدن همه فعالیت ها و برنامه ریزی به منظور فراهم نمودن زمینه های مناسب و تمهیدساز و کارهای لازم جهت بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس با همدلی و همزبانی تمام دستگاه­ های اجرایی شهرستان ممکن است و پروژه مهر به عنوان اقدامی سازنده، موثر و سازمان یافته در آغازین روزهای سال تحصیلی امری ضروری ولازم است.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴