پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۳۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸

بسم الله الرحمن الرحیم

نماینده محترم مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حسین رضازاده

سلام علیکم

مدتی است که صحبت هایی درخصوص جدایی قسمتی از شهرستان کازرون با پیگیری های مستمر شما به سبب جامعه عمل پوشاندن به وعده های زمان انتخاباتی تان شنیده می شود. بسیاری از هموطنان محترم اهالی آن بخش، به دلیل اینکه این طرح باعث ترقی و پیشرفت و توسعه منطقه مسکونی شان می شود، موافق و مدافع این جریان می باشند.

بزرگان و صاحبنظران و دانشجویان این خطه از سرزمین بعضاً با بیانیه و نوشته هایی اینگونه وانمود داشته اند که برای توسعه باید منابع مالی را مستقیماً از استان به این بخش ها تعلق گیرد و با ایجاد مراکز مدیریتی، هم مدیریت امور بهینه تر انجام می شود و هم تعلق های خاطر در این بخش ها بیشتر شود.

واضح و مبرهن است که در جهت توسعه پیدا کردن هر قسمت و یا بخش از این سرزمین کشورمان، همه ماها موافق و مدافع حقوق مشروع و قانونی مردم اون سرزمین می باشیم، اما آیا مطابق با قانون است؟؟ آیا شرایط لازمه و کامل قانونی آن را دارد؟؟

در قانون به صراحت اعلام شده است که باید حداقل 85 هزار نفر جمعیت داشته باشد. آیا این مناطق دارای چنین جمعیتی میباشند؟ و دوماً، چرا تمام برنامه های خود را در جهت توسعه و پیشرفت تمامیت مناطق شهرستان کازرون معطوف نمی نمایید؟

در طول مدت نمایندگی تان در مجلس شورای اسلامی تا الان حتی یک نطق و بیانه در جهت احقاق حقوق تمامیت منطقه نمایندگی خود و گسترش و توسعه آن شنیده نشده است. تا به کی می خواهیم با عملکردمان به دوگانگی و تفرقه افکنی بین مردم دامن بزنیم؟

چرا کارخانه کاشی و سرامیک این شهرستان، به فنا رفته است و هیچ تفکر و اندیشه و اقدامی در جهت احیاء آن انجام نمی شود؟؟ تمامی راه های مواصلاتی این شهرستان مشکل زا است. تونل های جاده کازرون به دشت ارژن بعد از 12سال بهره برداری و انجام کارهای مربوطه توسط پیمانکار در سال گذشته، اما هنوز سیستم تهویه و روشنایی آن مشکل دارد و حتی این کار جزء که همگان هر روز با آن مواجه هستند بدون مدیریت و اعتنا رها شده است. ما با توسعه و پیشرفت هیچ منطقه ای مشکل نداریم و نگاه مان نگاه عدالت محوری است. شما اگر در جهت توسعه منطقه قائمیه می خواهید قدم بردارید بسم الله، من شما را به عنوان یک متخصص امور نیروگاهی و مهندسی برق راهنمایی می کنم که با رشد تقاضای مصرف انرژی الکتریکی وزارت نیرو برای جوابگویی به تقاضای مصرف کنندگان برنامه دارد که سال آینده، 5000 مگاوات واحدهای نیروگاهی نصب کند و با توجه به موقعیت استراتژیک شهر قائمیه که مرکز اتصال خطوط انتقال از استان های فارس و خوزستان و بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد دارد، می توان طرح توجیهی را ارائه داد و نیروگاهی در کنار پست انتقال نصب و راه اندازی کرد و باعث صنعتی شدن و ایجاد اشتغال و توسعه در آن منطقه شوید.

شما به عنوان نماینده مردم کازرون، چرا برای توسعه و پیشرفت مرکزیت شهرستان کازرون با ایجاد فرمانداری ویژه که از حقوق و درخواست به حق و فراموش شده این مردم فهیم و صبور  می باشد، پیگیر نیستید؟؟؟

 هر کس در این وادی قدم گذاشت باید لباس همت و تلاش را برای ادای حقوق مردم بپوشد و در جهت تحقق مطالبات و اهداف تمامی منطقه نمایندگی خود قدم بردارد. امروز روز گفتن و آسوده و آهسته کار کردن نیست. امروز غبار نشسته بر این دیار که از دیرباز ریشه در فرهنگ و تمدن دارد اما به دلیل تفرقه و دوگانگی بدین روز افتاده است، باید زدود و پاک کرد. بیاییم با همت و اتحاد در جهت توسعه همه جانبه قدم برداریم. اگر روستایی فقط منافع خود را ببیند و شهری فقط به فکر موقعیت و امکانات خود باشد، علاوه بر نرسیدن به آنچه حقوق اولیه خود می باشد، ظلم و ستم به خود و نسل آتی منطقه خویش روا داشته است. امروز روز همدلی و همراهی اکثریت مردم و دیدن حقوق همدیگر است.

نماینده محترم و فرهیخته: بیایید همچون دوران کاندیداتوری خود، در بین تمامی مناطق نمایندگی، با مردم دیداری داشته باشید و به نگرانی ها و مسائل پیش آمده جوابگو باشید.

همگان مطابق منطق و استدلال به مبانی قانونی حقوق و منافع همدیگر احترام می گذارند و پشتیبانی و همواری می کنند. سد نرگسی که باعث توسعه کشاورزی و در جهت احیاء دریاچه پریشان می تواند نقش به سزایی داشته باشد، باید از امور حائز اهمیت و ارزشمند شما باشد که جز با پیگیری به نتیجه نخواهد رسید.

شهرهای لار و لامرد را ببینیم که مردم آن شهرها با اتحاد و مدیریت تو انستند خودشان عامل اصلی ارتقاء و توسعه شوند. بیایید با همت بزرگان کازرون و کمک گرفتن از جوانان و نخبگان عرصه های مختلف این شهرستان در جهت توسعه این شهرستان همچون، ایجاد بیمارستان های پیشرفته که با کمک خواستن از پزشکان به نام دیار خودمان، علاوه بر خدمت رسانی به مردم این شهرستان باعث ارائه خدمات به مردم استان های همجوار می شود و البته رونق و توسعه همه جانبه، شهری و اقتصادی و فرهنگی را به دنبال دارد، پیگیری کنید.

در پایان خاطرنشان می کنم که در جهت توسعه و پیشرفت منطقه همیشه سربلند کازرون این مطلب را نوشتم که مدیر موفق، مدیری خواهد بود که از انتقادات در جهت رفع مشکلات استفاده کند.

توفیق شما را از خداوند منان خواستارم.

حسین دهدشتی

دانشجوی دکترای مهندسی برق
نویسنده: حسین دهدشتی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
احسنت جناب دهدشتی .امیدوارم همیشه موفق باشید
محمد رضا اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
بسیار عالی
اما کو گوش شنوا
کازرون دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
مردم شهرستان کازرون دیگه فهمیدن که چه باید بکنند. باید نماینده با درایت و پیگیر و قابل اعتماد انتخاب کنند. قومیت باید برود کنار.
حاج حسین عزیز دوست داریم
احمد رضا مومن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
آفرین. خدا قوت
جناب رضا زاده بیایید و با ایشام مذاکره ای برگزار کنید
زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
بچنین تفکرات و درایت هایی نیاز داریم. ان شاء الله خود شما بتوانید ناجی مردم این شهرستان باشید. استفاده بردیم
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
0
درود
نگارنده محترم آیا دوبخش چنارشاهیجان وکوهمره نودان ازبخش رستم نوراباد که شد شهرستان،،،اربخش سعادت شهرکه شد شهرستان،،،از بخش گراش وخنج و.. که شدند شهرستان استحقاق کمتری دارند؟
درضمن نماینده محترم در راه پیشرفت کل شهرستان اقدامات به حق وشایسته ای انجام داده اند...
انسان شریف برادرشهید حقوقدان وقانونمدار.
خدانگهدارش باشه
عزت زیاد.تشکراز مدیریت سایت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
... رضازاده
ما خواهان عزل رضازاده هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
0
این حق قانونی دوبخش نودان وقائمیه است واستحقاق شهرستان شدن را دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
0
موافقم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴