پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۲۷
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
نامه سرگشاده بسیج دانشجویی کازرون به حسین رضازاده:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در واکنش به سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌اروپا پس از پایان مراسم تحلیف رئیس جمهور دوازدهم با انتشار نامه ای سرگشاده به حسین رضازاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی – که دوربین به دست در تصاویر دیده شده است – این اقدام را به شدت محکوم کرد و از وی خواست بدون فوت وقت از محضر شریف مردم این شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا عذرخواهی کند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، متن نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی به شرح زیر است:

نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حسین رضازاده

انتشار عکسی از شما به همراه چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر فدریکا موگرینی در حالی که دوربین گوشی تان را روشن کرده و لبخند زنان سر از پا نمی شناسید و در نوبت عکس و سلفی گرفتن با وی قرار دارید موجی از ناراحتی را در در میان دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون به وجود آورده است.

آقای رضازاده

شما نماینده مردم شهرستانی هستید که برای حفظ عزت و غرور خود در برابر استکبار و استعمار دارای سابقه طولانی است؛ از ایستادن ناصر دیوان در برابر انگلیس و تقدیم 10 شهید گلگون کفن در نهضت امام راحلش از انقلاب اسلامی تا 1100 لاله خونین پس از انقلاب تنها گوشه ای از نمایش غیرت و عزت­مداری مردم این شهرستان است؛ پس شایسته است در اقدامات و رفتارهای خود به این گذشته پر افتخار توجه داشته باشید.

اقدام حقارت آمیز شما و دیگر نمایندگان که به عنوان وکلای مردم ایران در مجلس حضور دارند در حالی است که بیش از سه دهه است که آزادی خواهان جهان ایستادگی ایران را در مقابل هژمونی غرب تحسین می کنند و انتظار می رود آنچه که در کلام و رفتار مسئولان جمهوری اسلامی به جهانیان مخابره می شود متناسب با اهداف و شأنیت انقلاب اسلامی باشد.

نماینده محترم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی

شما و آن تعداد از نمایندگان در سالروز شهادت دکتر حسن آیت نماینده مجلس شورای اسلامی که روزی در و دیوار مجلس از فریاد عدالتخواهی‌شان میلرزید و سرانجام منافقین کور دل او را به رگبار بستند با خودباختگی و خودکم بینی، حقارت را برای مجلس شورای اسلامی به بار آوردید. روزی مجلس خاستگاه چهره‌هایی چون آیت و دیالمه بود و امروز ... .

سلفی گرفتن حقارت بار شما و تعدای از نمایندگان با موگرینی محکوم است/ بدون فوت وقت از مردم عذرخواهی کنید

برخورد عزتمندانه حضرت امام (ره) با وزیر خارجه شوروی و همچنین مجاهدت‌های مدافعان حرم را با این اقدام شما که مقایسه می کنیم سخت ناراحتمان می کند؛ وقتی می بینیم اینگونه که عزت ملت ایران طی ۴ دهه با این رشادت‌ها و بزرگی‌ها به دست آمده است و حال سلفی ‌بگیران مجلس آن را به قیمت یک عکس یادگاری با مسئول اروپایی به حراج گذاشته‌اند طاقت نداریم تحمل کنیم.

حاج حسین

احتمالاً نمی دانید آمريکا و سه کشور متحد اروپايی اش، هفته گذشته در نامه ‌ای به شورای امنيت سازمان ملل متحد، اقدام ايران در پرتاب ماهواره ‌بر سيمرغ به فضا را محکوم کردند؛ از سوی دیگر موگرینی بدون در نظر گرفتن تحریم‌ های آمریکا علیه ایران در دوران پسا برجام از عمل کردن طرفین به تعهداتشان سخن گفته و این تحریم‌ها را نادیده گرفته است!

احتمالاً نمی دانید موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه ‌ای است که اعضای آن پرتاب ماهواره ‌بر سیمرغ را در حالی که هیچ تضادی با برجام ندارد محکوم می‌کنند و از سوی دیگر نیز با چشم بستن بر تحریم‌های شدید علیه ایران که برجام را کاملا نقض کرده است از عملی شدن آن از سوی طرفین سخن می‌گوید!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن محکومیت این اقدام حقارت بار و شرم آور از شما انتظار دارد بدون فوت وقت از محضر شریف مردم این شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا عذرخواهی کنید.

 

نویسنده: بسیج دانشجویی شهرستان کازرون
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
2
مایه تاسف است
پاسخ ها
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
آخه این بنده خدا چه میدونه نمایندگی مجلس چیه و به چه دردی میخوره و باید چه کارایی انجام بده.احتمالا فکر کرده آقای روحانی واسه مراسم تحلیف خاله شاهدونه رو دعوت کرده ایشون با بقیه رفقای با مزشون رفتن از اون بنده خدا عکس یادگاری بگیرند والا مگه 270 تا نماینده دیگه و حداقل 600 تا مهمون دیگه نبودن.فقط این چدتا و در مرکزیتشون جناب رضازاده نماینده پرشور مردم کازرون با اون گوشی هووآوی محشرشون و قاب گوشی خیلی خیلی شیکشون !!!! مشغول تیکه انداختن به اون بیچاره و گرفتن عکس بودن.واقعا خجالت آوره.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
1
بسیج دانشجویی هم دنبال اینه که از این نمد یه کلاهی برا خودش بدوزه.
سلفی گرفتن کاملن اشتباه بود و نیاز به عذر خواهی هست ولی بیانیه شما نیازی نبود.
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
3
برای اولین بار با بیانیه شما موافقم حرکت زشت و ذلت بار حسین رضازاده و سایرین غرور ملی و اسلامی ایران و ایرانیان را خدشه دار کرده و آنها باید رسما از ملت ایران عذرخواهی کنند. از دیروز تا کنون سایتهای بزرگ خبری جهان آبروی ایران را برده اند.البته در مورد نماینده شهرستان خدمت شما دوستان بسیج دانشجویی عرض کنم که ایراد از هیئت نظارت شهرستان و استان است که با تنگ نظری و کوته بینی تمام نیروهای مومن و کاری و ارزنده شهرستان را به خاطر مطامع جناحی رد صلاحیت کردند و در ابن قحط الرجالی که خود باعث‌آن بودید این شخص که نه حضوری در شهرستان دارد و نه اقدامی موثر کرده، انتخاب شد وگرنه رضازاده کجا و نمایندگی شهرستان تاریخی کازرون کجا؟ پس ای دوستان بسیج دانشجویی آن روز که از رد صلاحیت بادآهنگ و لقمانی و... با آن کارنامه درخشان در پوست خود از خوشحالی نمی گنجیدید باید انتظار چنین روزهایی را می داشتید چون وقتی انتخاب مردم محدود شود منتخب مردم منتخبی واقعی نخواهد شد و حالا دودش در چشم کل مردم شهرستان رفته چه اصولگرا چه اصلاح طلب امیدوارم هیئت نظارت شهرستان و برادر عزیزم جناب عسکری و همکاران برای انتخابات آتی مصالح شهرستان را بر مصالح جناحی ترجیح دهند تا منتخب واقعی از صندوق بیرون آید نه شخصی مثل حسین رضازاده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
3
مطمئنا مهمتر از همه این است که در شان یک نماینده مجلس نیست! در هیچ جای دنیا همچنین چیزی وجود ندارد!! این آقایان متاسفانه در شان نماینده مجلس نبودند اگر بودند شان خودشان را می دانستند!! موضوع عکس گرفتن با یک نماینده خارجی حتی اگر آمریکایی باشد نیست!! موضوع ذوق زدگی و خودباختگی ایشان است!! خدا به داد ایران برسد!
رضا
|
United States
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
3
امروز دوشنبه 16 مرداد عکس صفحه اول روزنامه قانون ایران کاریکاتوری از این اتفاق شرمنده کننده بود! و کاریکاتوری از نماینده کازرون که با دوربین به دنبال این خانم افتاده بود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
3
از این رفتار بسیار متاثرشدم چرا که به جز آبروریزی بین‌المللی وقتی به عمق ماجرا که از طرف نمایندگان یک ملت افتاده حرفی را برای گفتن پیدا نمی‌کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
2
ای کاش به نمایندگان، اصول برخورد با مهمانان خارجی و همین‌طور شرکت در مراسم‌های رسمی ملی را بیاموزند و در آینده این اتفاقات تاسف‌بار را شاهد نباشیم. تنها جمله‌ای که مدام به ذهنم می‌رسد آن است که، کجایند مردان بی‌ادعا؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
3
آفرین به تذکر بجایتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
1
جناب آقای خرسند خود شماهم دارید یگ طرفه قضاوت میکنید.آقای لقمانی وبادآهنگ را نام میبرید ولی از جوان فرهیخته پزشک حادق و تلاشگر شهرمان جناب اقای دکتر مومن زاده عزیز که خدمان شایانی از جمله تاسیس دانشگاه در کازرون و مراکز اموزشی متنوع در اقصا نقاط شهرستان دهها خدمات دیگر در کارنامه خود دارند ( علیرغم جوانی )نام نپیبرید.لطفا این مسایل را مد نظر داشته باشید.الیته با عنایت به اینکه در حسن نین شما نسبت به شخرستانمان ذره ای شک وجود ندارد.زنده باد دکتر مومن زاده.
والسلام.
ننه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
نن ، سلفی چنن ، بدن یا خوبن
ای بدن تو مجلس چم کنه
ای خوبن خو چ کارشو دارین
رای مو خراب نمشه ، سی که سلفی گرفتن
خدایا عابرمو نره
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
خیلی تعجب کردم.نماینده کازرون هیچ وقت تو مجلس نه عکسی ازش دیده بودم و نه صدایی ازش در میومد ولی متاسفانه تو این عکس دقیقا اومده خودشو وسط قرار داده ای کاش یه کم تو برنامه های مجلس حضور فعال داشت .تا دو سال دیگه چه کارهایی که نکنه.خدا به فریاد کازرون و کازرونی ها برسه.تا بعد
استاد متلک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
سلام بر ملت.بابا چرا ناراحتید ما که آقای رضازاده را نه از نزدیک می بینیم نه در خبرها وتلویزیون حالا بده جهان عکس ایشون را تیتر یک خبرها کرده.ایشان نماینده شهری است که زمانی شاهیور هخامنشی دراینجا حکومت می کرده.ایشان نماینده شهری است که زمانی بحرین را هم اداره می کرده(از نظروسعت وقدمت).ایشان نماینده شهری است که انقلابیون آن وشهداوایثارگرانش همیشه پیش قدم وخط شکن عملیاتهای سخت ودشوار بوده اند.خدا صبری جمیل وبلند به آقایمان سید علی بدهد.وای براین جماعت.حالا فهمیدم چراحیدر کرارعلی(ع)با چاه درد دل می کرد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
مذاکرات دوجانبه‌ي موگريني و رضازاده | طنز

موگرینی دسته دسته نمایندگان را کنار زد، از روی صندلی‌های مجلس بالا رفت و به هر شکلی بود خودش را به نماینده‌ی کازرون رساند. گوشی تلفن همراهش را بیرون آورد و با لهجه‌ی غلیظ کازرونی به رضازاده گفت: یه عکسی وا مو میگیری؟
رضازاده اولش درست متوجه نشد و پرسید:
Can you speak koohchenari?
موگرینی گفت: کوه‌چنار دِ کُج بی؟! می‌گم یه عکسی وا مو می‌گیری یا نه؟
رضازاده که کف‌بر شده بود، گفت: تو چرا اینقدر فارسیت خوبه؟
موگرینی با همان لهجه‌ی غلیظ ادامه داد: مو فارسیم خوب نی، کازرونیم خوبن.
رضازاده که دیگه از شدت کف‌بر شدن داشت ماجرای ایجاد شهرستانی جدید از دل کازرون رو به کلی فراموش می‌کرد، گفت: پس بهتره بپرسم تو چرا اینقدر کازرونیت خوبه؟
موگرینی در حالی که داشت شالش رو سفت می‌کرد تا احیاناً در جایی که محارمش حضور ندارن، باد شال رو از سرش نندازه، به رضازاده گفت: تازه کجاش دیدِی؟! دُرُسَن که حال شما دنبالشی که کازرون دو شقه کنی، ول ما خوب می‌دونیم ای شهری چقه تاریخ وا هویت داره، قرارن لهجه‌ی کازرونی به عنوان لهجه‌ی رسمی اتحادیه‌ی اروپا اعلام کنیم وا هرجور شده خودمو بچسبونیم قد کازرون.
رضازاده که همچنان مات و مبهوت بود، به موگرینی گفت: حالا از کجا یاد گرفتی اینقدر خوب کازرونی حرف بزنی؟
موگرینی گفت: ما اصالتاً مال کازرونیم. سه نسل پشتمو از بس که تو کازرون بی‌امکاناتی دی، مهاجرت که اروپا. حتی فامیلمم مال هم او موقعین. زمانی که مأمور سجل، اومدب دم خونه که سجل آ بومو صادر کنه، گف می‌خوین فامیلتو چه بیذارم؟ ا شانس ما، هم اوسا کو داشتن دنبال «موگیر» آ ننمو می‌گشتن. یکی تو خونه گف «موگیر ای نی»، مأمور سجل هم فامیل ما هش موگیرای‌نی، که بعده ها شو، موگرینی.
موگرینی که دید رضازاده همچنان شوک زده هست و داره خیره خیره بهش نگاه می‌کنه، گفت: حال چه می‌کنی؟ عکس می‌گیری یا نه؟
بعد رو به رضازاده کرد و گفت: زارا باطری گوشیم تموم شده. وا گوشی خودت یه عکسی بندا.
رضازاده گفت: گوشی منم از بس که پیام اعتراضی در مورد جداکردن یه شهرستان جدید اومده روش، پر شده. بذار به نماینده‌ها بگم، ببینم که گوشیشون جا داره.
اینجوری بود که نماینده‌ها گوشی به دست به سمت موگرینی و رضازاده اومدند. / هفته‌نامه بیشاپور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
0
آقای محمد خرسند شما یه جا به آی پی کشور آلمان کامنت می دید به بیانیه شما نیازی نبود و زیر همان کامنت (1 ساعت بعد) می نویسید برای اولین بار با بیانیه شما موافقم
آیا این دوگانگی نیست؟

روزی که بادآهنگ گفت به رضازاده رای بدهید چرا اینطور موضع نمی گرفتید؟

خودکرده را تدبیر نیست
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
دوست ناشناس
اول که بنده حسین خرسند هستم نه محمد خرسند از همین دقتت معلوم است چقدر حق می گویی.
دوم این که مگر من فقط از آلمان نظر می دهم و کازرونی دیگری ساکن آلمان نیست؟آن نظری که ساعت 10:58 با پرچم آلمان منتشر شده من نبودم و نام ناشناس را به همراه دارد من نظراتم بدون استثنا با نام خودم هست چون معتقدم اگر کسی به نظر خود اعتقاد دارد باید شهامت داشته باشد نام خود را ذکر کند تا در موقع لزوم جوابگو باشد(چیزی که شما شهامت آن را نداشتید)
سوم تا جایی که من اطلاع دارم مهندس بادآهنگ در انتخابات مجلس اخیر رسما در واتس اپ در گروه خودشان اعلام کردند از شخصی حمایت نمی کنند حتی از دوست قدیمیش جناب حسن فراست هم حمایت نکردند پس لطفا شایعه نفرمایید.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
0
متاسفم برای دوستانی که راه دیگری برای خالی کردن عقده هایشان پیدا نکردن همین ی راهو دارن دنبال میکنن.شما دوستان از سیاست بوی نبردین وگرنه این حرفایه صدمن ی غازو نمیزدین .به قوله خودتون خونه شاهپور تو رگاتونه دیگه ن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
2
باکمال تاسف از انتخاب حسین رضازاده به عنوان نماینده شهرستان کازرون بنده به عنوان یکی اززجر کشیده های این انقلاب بایستی عرض نمایم که ایشان ازهمان ابتدا درخور نمایندگی حتی یک ده هم نبود چه خواسته که بشود نماینده شهرستانی با تاریخ وفرهنگ کهن ، واخیرا هم بااین حرکت ..... اش دیگر آبرویی برای ملت ایران به جا نگذاشت به همین دلیل بنده ازعموم همشهرستانیهای بزرگوار استدعا دارم که هرجه زودتر بامخالفت خودشان ازحضورایشان در مجلس دین خود را به همه شهدا ادا نمایند .سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
2
کسانی که به هر دلیلی از اقدام حقارت بار نماینده کازرون حمایت می کنند یا نادانند و یا خائن؟؟؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
0
ن نادونن ن خائن٬شعور دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
2
این فرد مایه ... کازرونه. واقعا مایه شرمساریه. آدم خجالت میکشه بگه این ... شه
زهرامحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
2
0
اصلا همچین چیزی که شما میگین نیست.خیلی هم باعث افتخاره ماست که آقای رضازاده نماینده ی ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴