پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
امام‌جمعه موقت خشت:
قرار بود از ابتدای برجام تمامی تحریم ها برداشته شود اما می بینید که ما همه کار کردیم اما انها روز به روز بر تحریم های جدید افزوده اند.

به گزارش کازرون نما از خشت ,حجت الاسلام قاسم وفادار امام جمعه موقت بخش خشت در خطبه های این هفته نماز با اشاره به تحریم های جدید آمریکا گفت :بعضی مسولین حاضر نیستند در بحث برجام به اشتباهات خود پی ببرند .

وی افزود :قرار بود از ابتدای برجام تمامی تحریم ها برداشته شود اما می بینید که ما همه کار کردیم اما انها روز به روز بر تحریم های جدید افزوده اند.

امام جمعه ی موقت خشت با بیان پوشالی بودن قدرت آمریکا خاطرنشان کرد :تحریم های جدید نشان دهنده درماندگی آمریکاست ولی آنچه درد آورست همراهی بعضی مسولان داخلی در نحوه برخورد با تحریم هاست .

حجت الاسلام وفادار  با انتقاد  به تذکرات زبانی بعضی مسولان در نقض برجام توسط آمریکا  تاکید کرد :بعضی مسولان می گویند این تحریم ها  غیر هسته ای ست , این در حالی است که اگر دفاع عملی  نکنیم روز به روز فشارهای آنان بیشتر خواهد شد و هزینه مقاومت در مقابل دشمن به مراتب  کمتر از سازش است .

خطیب این هفته نماز جمعه خشت با اشاره به  فاجعه حج سال 94 و گرامیداشت شهدای  منا به ویژه شهید حاج علی نظر برومند ( از شهدای خشت در فاجعه منا) ابراز امیدواری کرد و گفت :ملت ما هیچ وقت فاجعه منا را فراموش نخواهند کرد و حج امسال نسبت سال های گذشته با برنامه ریزی درستی که توسط مسولان انجام خواهد شد متفاوت است.

حجت الاسلام قاسم وفادار در پایان با تبریک ایام دهه ی کرامت و گرامی داشت یاد  شهید محمود صارمی ( خبرنگار و مسول دفتر خبرگزاری صداوسیما که  ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷در مزار شریف افغانستان توسط مزدوران طالبان به شهادت رسید )    و در پیش بودن 17 مرداد , روز خبرنگار تصریح کرد : خبرنگاران امین مردم ومسولان هستند که با عشق و علاقه زبان گویای جامعه در تمامی شرایط هستند و جا دارد در این روز به شکل شایسته از زحمات این جهادگران تقدیر شود .

نویسنده: محمود نوذری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
اینقدر به مردم دروغ نگید حاج آقا، یه ذره انصاف داشته باشید، جای دوری نمیره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳