پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳
امام جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: همه وظیفه دارند در شرایط کنونی که دشمنان اصل نظام را نشانه گرفته‌اند از دولت و مسئولان حمایت کنند.

به گزارش کازرون نما از قائمیه، حجت الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به ۱۴ مرداد روز حقوق بشر اسلامی و روز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی توسط امریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها با شعار طرفداری از حقوق بشر بزرگترین پایمال کننده حقوق انسان‌ها در جهان است
امام جمعه قائمیه آیین تحلیف ریاست جمهوری را نمادی از وحدت قوای سه گانه دانست و گفت: انسجام و هماهنگی در ساختار مردم سالاری دینی نظام است
وی خواستار انتخاب کابینه‌ای فراجناحی، چابک، دلسوز و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب از طرف رئیس جمهور شد و افزود: امیدوارم توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و نقشه راهی که ایشان برای موفقیت ترسیم کردن چراغ راه دولتمردان عزیز باشد
انصاری تاکید کرد: پرداختن به مشکلات مردم تعامل گسترده با دنیا و در برابر هر سلطه طلبی با صلابت و قدرت ظاهر شدن تاکید رهبر برای دولتمردان دانست 
وی با بیان اینکه از امروز آقای دکتر روحانی رئیس جمهور همه ایرانیان است گفت: چه کسانی که به ایشان رأی دادند به چه کسانی که رای ندادند وظیفه دارند در شرایط کنونی که دشمنان اصل نظام را نشانه گرفتند از دولت و مسئولان حمایت کنند.
خطیب جمعه قائمیه با اشاره به ۱۷ مرداد و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسانه ها و هنرمندان زحمت‌کشی هستندکه آنگونه که شایسته است از آنان تقدیر نشده است.
وی در ادامه افزود: رسالت اصلی یک خبرنگار انقلابی و موفق این است که در کنار توجه به مسائل داخلی ناظر به فضای بین المللی باشد و اصل انقلاب اسلامی را که یک پدیده بین المللی است در اولویت خود قرار دهد.
در پایان از خبرنگار بخش چنارشاهیجان و خادمان نماز تقدیر و تشکر شد و لوح سپاسی به رسم یاد بود به آنها داده شد.
انتهای پیام/

نویسنده: ایمان احمدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸