پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
با حضور مدیران آموزش و پرورش و ورزش و جوانان کازرون:
کاظم عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون در مراسم استقبال و تجلیل از دانش آموزان دختر ورزشکار مقام آور در مسابقات کشوری بر اخلاق مداری آنان تاکید نمود و گفت: اخلاق موجب ماندگاری قهرمان می شود

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مراسم استقبال و تجلیل از دانش آموزان ورزشکار مقام آور در مسابقات کشوری با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش و ریاست اداره ورزش و جوانان کازرون و اولیای دانش آموزان و پیشکسوتان ورزش برگزار شد.

کاظم عباسی، مدیر آموزش وپرورش کازرون، ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان، مربیان، سرپرستان و اولیای آنان خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما در عرصه و میدان ورزشی تعاون و همکاری، اخلاق مداری، مهارت های زندگی، از خودگذشتگی، همدردی، هماهنگی، مقابله و مهارت روبرو شدن با شکست و چشیدن طعم پیروزی، را یاد می گیرید، که همه اینها موجب افزایش عتماد به نفس شما می شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ و اخلاق در ماندگار شدن بیان کرد: قهرمان شدن و قهرمان پروری بدون آموزه های اخلاقی و فرهنگی کافی نیست و بر همین اساس باید روحیه پهلوانی و اخلاق مداری در همه فعالیت های ورزشی ترویج و نهادینه شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه کسب مقام کشوری در بین کلان شهرهایی که دارای امکانات زیادی هستند کار بسیار بزرگ و ارزنده ای بوده و در تاریخ کازرون ماندگار خواهد ماند، گفت: اما کار مهم تر این است شأن این مقام و پیروزی با اخلاق مداری و تواضع و فروتنی حفظ شود، چون غرور آسیب رسان است و تمام زحمات و تلاش هایتان را بر باد خواهد داد.


در ادامه حکمت ورع، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون، در مورد نتایج تیم های شرکتت کننده در مسابقات قهرمان کشوری عنوان داشت: تیم بسکتبال آموزشگاه متوسطه 1 الزهرا(س) مقام اول کشور، هندبال متوسطه 1 یزدانی مقام سوم کشور و تیم بسکتبال شاهد شهید شیروانی متوسطه 2 مقام پنجم کشوری را در استان خراسان رضوی کسب نمودند.

وی ادامه داد: تیم شطرنج آموزشگاه متوسطه یک حجاب نیز در مسابقاتی که در استان مرکزی برگزار شد به مقام ششم کشور دست یافت. و تیم فوتسال پسران دبیرستان دوره دوم شاهد یدالهی نیز طی روزهای آینده به عنوان نماینده استان فارس در مسابقات قهرمان کشوری به رقابت خواهد پرداخت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه موفقیت های بدست آمده نتیجه ماهها تلاش و کوشش مربیان، بازیکنان و اولیای آنان است، گفت: مقام آوردن در سطح کشور با وجود رقبای ملی پوش و با امکانات زیاد از شهرهای بزرگ کار آسانی نبوده و این ثمره فعالیت دائمی کانون های ورزشی ما در تمام طول سال است.

ورع ضمن اشاره به دعوت از 11 دانش آموز ورزشکار کازرونی به  تیم ملی، بیان داشت: خانم ها مژده نظری و دریا فرهادپور سه سال پیاپی است که به تیم ملی دعوت می شوند و با هزینه خود در اردوهای تیم ملی حاضر می شوند.

وی با اشاره به زحمات و تلاش های اولیا، و اینکه اخلاق اصل ماندگار ورزش است، رو به دانش آموزان گفت: قدر زحمات والدین و مربیان خود را بدانید و احترام به بزرگتر و پیشکسوت را همیشه سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

در پایان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون از زحمات مدیران این مدارس، مربیان تیم ها خانم ها مرضیه زنگنه، بسکتبال - هاجر خواجه زاده، هندبال - زهرا دریسی، شطرنج و سرپرستان تیم ها طاهره بستانیان، فرزانه هاشم پور، انسیه مردانی، مرضیه زارع، مرضیه کفاف و کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهر محمد عظیمی و فاطمه کاظمی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در پایان مراسم با گل و کارت هدیه از دانش آموزان تجلیل به عمل آمد و مژده نظری بازیکن تیم بسکتبال متوسطه یک که به عنوان بازیکن اخلاق، بهترین بازیکن فنی و امتیازآورترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته شده بود، به طور ویژه تجلیل شد.  

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴