پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
فرمانده سپاه کازرون مطرح کرد
شهرام افشاریان حضور دانشجویان در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: دانشجویان امروز، مدیران و مسؤولان فردای نظام اسلامی محسوب می‌شوند و چه زیبا و ارزشمند است که این جوانان از فرصت تعطیلات خود زده‌اند و در این مناطق محروم حضور می‌یابند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کازرون گفت: اردوهای جهادی کیفی‌ترین و اثربخش‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج دانشجویی است.

شهرام افشاریان در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون که به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و معاون فرماندار کازرون در روستاهای نرگس‌زار و عرب منطقه فامور بخش جره بالاده کازرون صورت گرفت،  حضور دانشجویان در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: دانشجویان امروز، مدیران و مسؤولان فردای نظام اسلامی محسوب می‌شوند و چه زیبا و ارزشمند است که این جوانان از فرصت تعطیلات خود زده‌اند و در این مناطق محروم حضور می‌یابند.

وی به اثربخشی و کیفیت بالای کار اردوهای جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این دانشجویان بدون کمترین چشم‌داشتی باتحمل سختی‌­ها توانسته‌­اند خدمات ارزشمندی را در مناطق محروم از خود به‌جای بگذارند.

فرمانده سپاه پاسداران کازرون، نخستین هدف اردوی جهادی دانشجویان را خودسازی دانست و تصریح کرد: در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌شود.

افشاریان خاطرنشان کرد: در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می‌کوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز با حضور در جمع جهادگران بسیج دانشجویی این شهر، از حضور دانشجویان  در اردوی جهادی تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حضور دانشجویان در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی بسیار مفید است و لازم است این اقدام استمرار داشته یابد.

جمال‌الدین الوانی بابیان اینکه این‌گونه اقدامات جهادی، توشه‌ای برای آخرت دانشجویان محسوب می‌شود، گفت: تنها با اقدامات جهادی می‌توان مشکلات جامعه را حل و سایه محرومیت را از چهره اجتماع زدود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کازرون نیز با حضور در جمع دانشجویان بسیجی جهادگر در روستای نرگس زار، در سخنانی با تقدیر و تشکر از زحمات این جهادگران، بیان داشت: چنانچه افراد از سنین پایین ازنظر فکری و معنوی بیمه شوند از بسیاری آسیب‌های اجتماعی در امان خواهند ماند.

امیرحسین مرادی‌زادگان انجام کار فرهنگی برای کودکان را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات جامعه را باید در فقر فرهنگی افراد دانست؛ لذا این‌گونه کلاس‌های فرهنگی که در اردوهای جهادی برای اهالی روستا برگزار می‌شود بسیار ارزشمند و مفید است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
باسمه تعالی
با سلام و احترام
جناب آقای افشار، انتصاب شما به عنوان ریاست سپاه کازرون تبریک می گویم. بنده از دوستان قدیمی شما هستم بعداز انتصاب شما به این سمت، چندین بار با شما برخورد داشته ام و به یاد جمله ای در تابلویی که یکی از همکارانتان همواره بالای میزش نصب می کرد افتادم "اگر این میز وفا داشت الان من و شما اینجا نبودیم".
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲