پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
امام‌جمعه کازرون:
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت­‌الاسلام محمد خرسند در خطبه­‌های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (ع) و دهه کرامت در سخنانی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: این تحریم­‌ها دشمنی عمیق و کینه‌توزی دولت آمریکا بر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دروغ‌گویی این کشور را نشان می‌دهد.


خطیب نمازجمعه کازرون بابیان اینکه وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان نقض آشکار برجام بوده، گفت: هیأت نظارت بر برجام باید نقض آشکار این کشور دروغ‌گو را گزارش دهد.

به گزارش کازرون نما، حجت­‌الاسلام محمد خرسند در خطبه­‌های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (ع) و دهه کرامت در سخنانی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا علیه کشورمان اظهار داشت: این تحریم­‌ها دشمنی عمیق و کینه‌توزی دولت آمریکا بر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دروغ‌گویی این کشور را نشان می‌دهد.

امام‌جمعه کازرون گفت: دولت آمریکا با وضع تحریم‌های جدید در رابطه با موشک­‌های بالستیک و بلوکه کردن دارایی‌های سپاه پاسداران به بهانه حمایت از تروریسم در پی تضعیف امنیت ملی کشور است.

خرسند بابیان اینکه مؤلفه­‌های قدرت جمهوری اسلامی نیروهای نظامی و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران است، تصریح کرد: این مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی به مدد الهی توسط هیچ قدرتی نمی‌­تواند تضعیف شود و این آرزو را آمریکا و نوکرانش باید به گور ببرند.

وی ادامه داد: آمریکا با تصویب تحریم‌های جدید در پی دامن زدن به نارضایتی‌های سیاسیون جامعه و دوقطبی کردن آنان و ایجاد شورش علیه نظام است.

خطیب نمازجمعه کازرون به پیروزی­‌های جبهه مقاومت در موصل عراق و ارتش سوریه اشاره کرد و افزود: به حمد الهی باوجود تمام تهدید و تحریم‌­ها، جبهه مقاومت روزبه‌روز قوی­‌تر می‌شود.

امام‌جمعه کازرون گفت: آمریکا به هیچ قانون بین­‌المللی پایبند نیست و از برجام هم چیزی باقی نمانده است، بنابراین دولتمردان کشورمان باید برخورد عملی کنند.

وی تصریح کرد: دیدار فرماندهان عالی‌رتبه سپاه پاسداران با ریاست جمهوری مردم و دوست‌داران نظام را امیدوار و دشمنان را ناامید کرد.

خرسند به خشونت و هتک حرمت رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: این عمل یک‌بار دیگر چهره زشت و پلید رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.

وی در بخش دیگر سخنان خود 5 مردادماه سالروز نخستین اقامه نمازجمعه در سال 58 به‌فرمان حضرت امام توسط آیت‌الله مرحوم طالقانی را گرامی داشت و گفت: نمازجمعه کانون عبودیت و محل بصیرت‌افزایی و تجلی‌گاه اخوت، مهربانی و هم‌دردی است.

خطیب نمازجمعه کازرون تریبون نمازجمعه را تریبون نظام، ایجاد وحدت و حمایت از مظلوم و دفاع از تضییع حق مردم توصیف کرد و متذکر شد: تمام  خطبه‌های امام‌جمعه بر اساس دلسوزی در چارچوب مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری است.

خرسند با تقدیر از ائمه جمعه پیشین این شهر از تمام اقشار جامعه درخواست کرد چنانچه پیشنهاد و یا انتقادی از امام‌جمعه دارند بدون رودربایستی بیان کنند.

وی در پایان با گرامی‌داشت ششم مردادماه روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای‌ موجب کارآفرینی می­‌شود و جوانان ما نباید منتظر کار اداری و پشت‌میزنشینی باشند؛ بنابراین باید به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند و در زمینه‌های مختلف آموزش ببینند و به تولید اشتغال مشغول شوند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴