پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
امام‌جمعه قائمیه:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری با اشاره به ششم ذیقعده و روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ و با اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۸۷ به استان فارس و نام‌گذاری شیراز به سومین حرم اهل‌بیت اظهار داشت: شوربختانه کسی قدر این نام‌گذاری را نفهمید و خدمت شایسته‌ای که در خور سومین حرم اهل‌بیت باشد تاکنون انجام نشده است.


امام‌جمعه قائمیه گفت: وحدت بین سپاه و دولت اولویت امروز ما در برابر تهدیدهای دشمن است.

 به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ششم ذیقعده و روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ و با اشاره به سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب در سال ۸۷ به استان فارس و نام‌گذاری شیراز به سومین حرم اهل‌بیت اظهار داشت: شوربختانه کسی قدر این نام‌گذاری را نفهمید و خدمت شایسته‌ای که در خور سومین حرم اهل‌بیت باشد تاکنون انجام نشده است.

وی بابیان اینکه حوزه علمیه، نخبگان و دانشجویان با همفکری و همکاری مسئولان سومین حرم را به دنیا معرفی نمایند گفت: همگی برای رساندن استان فارس به قله و جایگاه حرم سوم اهل‌بیت تلاش کنند.

انصاری با اشاره به دیدار روز دوشنبه چند تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس‌جمهور گفت: این دیدار که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت باهدف همفکری و همگرایی نیروهای درون نظام جهت تأمین مصالح ملی و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

امام‌جمعه قائمیه افزود: هم مسئولان سپاه از زحمات ریاست‌جمهوری تشکر کردند و هم رئیس‌جمهور از زحمات سپاه تشکر و حمایت کرد که باید بدانیم وحدت بین سپاه و دولت اولویت امروز در برابر تهدیدهای دشمن است.

وی تصریح کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأمور امنیت و حافظ انقلاب بوده و دولتمردان عزیز ما مجریان قانون و خادمان مردم هستند، از همین روی دشمنان می‌خواهند ما را در درون نظام به جان هم بیندازند و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

انصاری با تأکید بر وحدت مسئولان و اولویت دادن به منافع ملی که تهدیدهای بیرونی و چالش‌های درونی را خنثی می‌نماید افزود: ما برای لحظه‌ای فرصت اختلاف و به جان هم افتادن نداریم.

امام‌جمعه قائمیه بابیان اینکه وجود امامزادگان فرصت مناسبی برای عبادت و خلوت با خدا است افزود: قدر این فرصت‌ها را بدانیم و آن‌ها را واسطه بین خود و خداوند قرار دهیم.

وی بابیان اینکه شهر قائمیه هشتم ذی‌قعده میزبان پنج نفر از خادمان حرم رضوی است اظهار داشت: مردم عزیز و ولایتمدار شهرمان ضمن استقبال از خادمین امام رضا (ع) در برنامه یکشنبه ۸ مرداد جشن دهه کرامت که در سالن اولین شهید مدافع حرم بخش چنارشاهیجان شهید تقوی برگزار می‌گردد شرکت خواهند کرد.

وی در پایان از خانواده رستمی به خاطر بخشش قاتل بدون هیچ قید و شرطی تشکر کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲