پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵
فرماندار کازرون خبر داد:
فرماندار شهرستان کازرون گفت: عملیات ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) شهر کازرون و بیمارستان بخش قائمیه این شهرستان به اتمام رسیده و به زودی بهره برداری از آنها آغاز می شود.

فرماندار شهرستان کازرون گفت: عملیات ساخت بیمارستان 96 تختخوابی امام علی (ع) شهر کازرون و بیمارستان بخش قائمیه این شهرستان به اتمام رسیده و به زودی بهره برداری از آنها آغاز می شود.

به گزارش کازرون نما سید کمال علوی، در نشست شورای اداری شهرستان کازرون بیان کرد: عملیات ساخت بیمارستان امام علی (ع) کازرون در سال 88 در زمینی به مساحت 10هزار مترمربع با زیربنای 13هزار مترمربع آغاز شد.

وی افزود: این مرکز درمانی که با اعتبار 260 میلیارد ریال در 2 طبقه ساخته شده، دارای بخش های جراحی، آی سی یو، زنان و زایمان، سی سی یو، داخلی و درمانگاه است.

علوی اظهار داشت: هم اینک خرید تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان آغاز شده و در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: با بهره برداری از این بیمارستان بخشی از مشکلات مردم شهرستان کازرون در حوزه درمان حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان کازرون ادامه داد: همچنین بیمارستان 32 تختخوابی بخش قائمیه این شهرستان که در سال 88 عملیات ساخت آن در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با زیر بنای سه هزار و 700 مترمربع آغاز شد، پس از خرید تجهیزات لازم، به زودی به بهره برداری می رسد.

علوی، بدون اشاره به هزینه احداث بیمارستان قائمیه، بیان کرد: این بیمارستان دارای بخش های جراحی، اورژانس، زنان و زایمان است.

وی، در قسمت دیگری از سخنان خود به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نماز جمعه فرصتی است تا مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان استان و کشور برسد و انتظار این است که مسئولان هم با حضور هر چه بیشتر در این آیین معنوی این نهاد را تقویت کنند.

نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، پنجم مرداد ماه سال 58 به فرمان امام (ره) و به امامت مرحوم آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس هم در این نشست گفت: امر به معروف به معنای مسئولیت پذیر بودن نسبت به یکدیگر است و زمینه سازی برای تحقق این فریضه مهم یعنی ایجاد فضایی که مردم بتوانند مطالب خود را با مسئولان بیان کنند.

سلیمان مهدوی افزود: اگر مردم شهامت طرح مطالب را نداشته باشند، ره به جایی نخواهیم برد.

امام جمعه کازرون نیز در این جلسه، بر تقویت جایگاه های نماز جمعه تاکید کرد و گفت: برخی از افراد و جریان ها در صدد تعضیف اصل نماز جمعه و بحث جهاد با دشمن هستند در صورتی که در قرآن کریم بر موضوع جهاد با دشمن تاکید شده است.

حجت الاسلام محمد خرسند افزود: نماز جمعه، تریبون نظام است به فرد یا افراد و یا گروه خاصی تعلق ندارد و مواضع آن مواضع نظام است.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از مطالب خود به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: بد حجابی تنها منکر نیست بلکه بدتر از این پدیده آن است که قولی به مردم بدهیم اما به آن عمل نکنیم.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸