پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
حسام شیخ الحکمایی خبر داد:
مسئول فرهنگسرای مردانی اعلام کرد: همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی دانش آموزان، ثبت نام ترم تابستانه فرهنگسرای مردانی در رشته های متنوع فرهنگی هنری از جمله روخوانی قرآن، نقاشی و خلاقیت کودکان، طراحی، رنگ و روغن، کار با چرتکه، ملیله کاغذی، نقاشی روی چوب، نقاشی روی شیشه، خوشنویسی، کریستال بافی، چرم دوزی، درک ریتم، بازیگری و... آغازشده است.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، حسام شیخ الحکمایی مدیر فرهنگسرای مردانی گفت: این کلاس های آموزشی زیر نظر گروه آزاد هنری که با فرهنگسرای مردانی هماهنگی و همکاری های مستمری در طول سال دارند برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات در طول سال در فرهنگسرا اظهار کرد: این جلسات شامل نقد فیلم، عکس، شعر، مشاوره، داستان، مثنوی خوانی و نمایشنامه خوانی می باشد که به طور مستمر در طول سال و به صورت رایگان با حضور علاقمندان و پیشکسوتان زیر نظر اساتید مجرب برگزار می گردد.

برگزاری دوره های متنوع آموزشی در فرهنگسرای مردانی شهرداری کازرون

مسئول فرهنگسرای مردانی افزود: از جمله برنامه های دیگر که در طول تابستان و پاییز داریم طبق جلسات و هماهنگی های که با برخی از دوستان حامی محیط زیست داشته ایم، بنا شده که برنامه ای در دریاچه پریشان با هدف تاثیر گذاری روی اذهان مردم برگزار کنیم که شهروندان مساله آب را جدی تر گرفته و نسبت به درست مصرف کردن این مایه حیات دلسوزانه تر عمل کنند.

وی در پایان افزود: شرکت در جشنواره های مختلف و همچنین نمایشگاه هایی مثل نمایشگاه عکس اشم و شب شعر خط سوم که در سال گذشته هم با افتخار برگزار شده بود از جمله برنامه های دیگری است  که در مسیر پیش روی این فرهنگسرا قرار دارد.

نویسنده: روابط عمومی شهرداری کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳