پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
فتح قله سربلندی و افتخارآفرینی” کبیر موتور کازرون" در لیگ برتر هندبال کشور فصل ۱۳۹۶

رسیدن به موفقیت ، آرزوی مشترك تمام انسان هاست ولی فقط عده محدودی می توانند لذت رسیدن به این آرزوی مشترك را بچشند!

اگر رسیدن به موفقیت را به فتح قله بلندترین كوه دنیا تشبیه كنیم و ما انسان هایی باشیم كه برای زودتر رسیدن به قله این كوه با یكدیگر رقابت می كنیم، به راحتی می توانیم علت پیروزی و شكست بیشتر انسان ها را در این نبرد مشترك درك كنیم. چرا فقط افراد یا گروه مشخصی می توانند به قله كوه برسند و سایرین هیچ وقت نمی توانند به انتهای مسیر برسند یا حداکثر در نیمه راه به قول معروف "وا میدهند"؟ تنها یك دلیل برای موفقیت جبهه فاتحین وجود دارد و آن«اراده نفوذناپذیر» آنهاست.

در مورد تیمهای ورزشی منجمله هندبال هم راه دراز صعود به قله پیروزی در لیگ یک فصل ۷ ماهه هم اصل "اراده نفوذ ناپذیر  برای مدیریت بهینه عناصر شکل دهنده موفقیت" و تلفیق تدبیر، حمایت، برنامه ریزی و اجرا و در یک کلام "کار تیمی" در کنار نگاه حرفه ای به عناصر ذکر شده، راه رسیدن به قله افتخار و پیروزی تیم را دست یافتنی و هموار می سازد.

طی هفته های اخیر شاهد رفت و آمدها و تلاشهای تحسین برانگیز عوامل اجرایی در سطح شهرمان و بالطبع استان فارس بوده ایم که در مقالات گذشته تا حد توان از کلیه مسئولین و دست اندرکاران سیاسی و ورزشی کازرون و فارس به نیکی یاد کرده ایم که در واقع این فقط "بسم الله" همتی بزرگ برای افتخاری قابل دسترسی  و مستمر بوده است.

اما اکنون جا دارد از حاج کریم عبداللهی و برادران گرامی شان تجلیل کنیم که کار آفرینان ارزشمند اقتصادی در کازرون و کشور بوده و مستوان به جرأت تصدیق کرد که ایشان رهروان شایسته راه اجرای عنایات منور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر اقتصاد مقاومتی بوده اند و برهمت والایشان درود بفرستیم که البته برای وقوع حماسه ای ارزشمند، پا به عرصه تیم داری در شهری گذاشته اند که نیم قرن برتارک هندبال ایران درخشیده است.

به راستی در هر محفل هندبالی کشور همواره نام "کازرون" به عنوان مهد جوشانی از معدود مهدهای همیشگی هندبال کشور یاد می شود و اینجاست که عنصر نیروی آماده تیم که خمیرمایه آن تلفیقی از جوانان غیور دیار سبز قهرمانان به همراه یاران جذب شده در سطح ملی کشور همچون کوهنوردان قهار به صف میشوند تا راه دراز صعود به قله مرتفع هندبال کشور را با اراده ای نفوذناپذیر درنوردند.

هندبال کازرون جزو معدود پایگاههای هندبال کشور است که به پیشینه درخشان ۶ نسل سزامند و سرافراز خود تکیه دارد و این سرمایه بی بدیل و منحصر به فرد هندبال ایران، میتواند مهم ترین نیروی محرکه برای کسب افتخاری نو با حضور درخشان نسل کنونی هندبال شهرمان باشد.

پس حضور و پشتیبانی عملیاتی سه عنصر مهم در راه پیروزی یعنی مسئولین فارسی و کازرونی، اسپانسر اصلی و یاران افتخار آفرین همیشگی هندبال کازرون، صف حمایت کوهنوردان قله پیروزی را در لیگ برتر ۱۳۹۶ محکم و منسجم کرده اند.

فراتر از موارد فوق در مبحث بعدی به تحلیل عوامل مهم دیگر در راه موفقیت تیم هندبال کبیر موتور کازرون خواهیم پرداخت.

ادامه دارد…

نویسنده: داود توکلی کازرونی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹