پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۱۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
هشدار تند امام‌جمعه موقت کازرون:
خطیب موقت نمازجمعه کازرون گفت: سردمداران کویت از گذشته عبرت بگیرند و مواظب رفتار منافقانه خود با جمهوری اسلامی باشند.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کازرون با گرامی‌داشت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعیان امام جعفر صادق (ع) در سخنانی به ناهنجاری‌ها و رفتار دوگانه کویت نسبت به کشورمان اشاره کرد و متذکر شد: این کشور چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب رفتار پیچیده‌ای‌ با جمهوری اسلامی داشته که در بعضی مقاطع از کشورمان عذرخواهی کرده‌ است.

وی گفت: کویت در سال‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین حامیان داعش و تروریسم بوده و همواره با فتنه‌گری خود تیشه به ریشه دین زده است.

عزمی به سران کویت هشدار داد و از سردمداران این کشور خواست از گذشته درس عبرت بگیرند و دست از رفتار و کردار منافقانه بردارند.

وی همچنین به پشت پا زدن و شانه خالی کردن رجال سیاسی آمریکا به تمام تعهدات برجام اشاره کرد و تصریح کرد: تمام سیاست آمریکا بر پایه دروغ، مکر و حیله و فتنه‌انگیزی برپاشده، بنابراین دولت‌مردان کشورمان نباید فریب سیاست چنین کشوری را بخورند.

خطیب موقت نمازجمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه ذی‌القعده اظهار داشت: کسانی که مستطیع زیارت‌ خانه خدا هستند می‌توانند در این  ماه خود را آماده حج کرده و حج تمتع را بجای بیاورند.

وی ادای مناسک حج به‌شرط داشتن استطاعت بدنی، مالی و آزادی راه حج را از واجبات مهم در اسلام و از ارکان دین برشمرد و گفت: اسلام بر پنج ستون نماز، زکات، حج، روزه و ولایت برپاشده و مناسک حج درس توحید و یکتاپرستی و روی‌گردانی از شرک و بت‌پرستی را به مسلمانان می‌دهد.

امام‌جمعه موقت کازرون با ابراز تأسف از حادثه‌ای که دو سال پیش در منا رخ داد و منجر به فوت هزاران حاجی در سراسر دنیا و نیز حاجیان کشورمان شد، تصریح کرد: این حادثه بی‌کفایتی دولت عربستان را به جهانیان ثابت کرد و همین امر باعث شد که در سال گذشته بدلیل اینکه عربستان هیچ تعهدی برای حفظ جان حاجیان ما نداد، حج به‌صورت موقت از سوی مراجع عظام تعطیل شود.

عزمی خاطرنشان کرد: گرچه دولت عربستان امسال تعهداتی برای حفظ جان حاجیان داده است، اما نباید به تعهدات دشمن وهابی اعتماد کرد؛ بنابراین مسؤولان باید مواظب و مراقب عزت حاجیان در ادای فرضیه حج باشند.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر رئیس بهزیستی شهرستان کازرون عملکرد سه‌ماهه این نهاد را گزارش داد.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
به تعداد امامان جمعه و مداحان ، وزیر امور خارجه و وزیر اقتصاد و وزیر دفاع و وزاری دیگه داریم. هر کسی یه چیزی میگه. جالبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
تهدید کشور دیگه توسط امام جمعه یک شهر کوچک و دخالت در امور وزارت خارجه و سیاست خارجی کشور جز تاثیر و بازتاب منقی. در نگاه مردم اهل تسنن دیگر کشور ها و بخصوص مردم کویت چیزی نصیب ما نمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸