پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

دروووووود

سلام و عرض ادب و احترام داریم به شما شنوندگان خوب کازرونی که شنونده ی برنامه های رادیو صدای کازرون هستید و از دور روی پاک تان را می بوسیم و دستان با معرفت تان را به گرمی می فشاریم!

حتماً می پرسید به چه دلیل؟ و پاسخ می دهیم به این سبب که شما کازرونی ها در طول تاریخ نشان داده اید که با غیرت و با مرام و دلیر مرد همیشه حاضر در صحنه های مردمی هستید!

شنوندگان عزیز جریان اخیر حریم آب شرب کازرون موضوع کم اهمیت یا ساده ای نیست و نبوده که بخواهیم از کنار آن به راحتی بگذریم به همین دلیل حرف ها باید در این مورد زده شود و سخن ها باید گفته شود.

و این که باید از آن به عنوان یک انقلاب مردمی در به ثمر نشستن خواسته ی برحق شهروندان و دفاع از یک مطالبه ی بر حق دانست که با سلامت و آینده ی مردم سر و کار داشته است

باور کنید صحبتی را که می خواهم امروز از رادیو کازرون خدمتتان عرض کنم بدون تعصب خاص یا بدون گزاف و تملق و زیاده گویی است و از صمیم قلب عرص می کنم:

ضمن این که هم از سر عشق و علاقه و مهر و محبتی است که نسبت به شهرستانمان یعنی کازرون عزیز دارم و هم این که حقیقتی است پنهان نشدنی و آن این که ما کازرونی ها در غیرت و مردانگی و جوانمردی و شجاعت و از خودگذشتگی و فقیر نوازی و مهمانوازی و فهم و آگاهی و علم و خرد و دین و تدین و صداقت و راستگویی و مظلومیت و مهربانی در ردیف بهترین مردم دنیا هستیم...

با این همه خصلت های خوب انسانی و شاخصه های ممتاز بشری که در وجود مرد و زن و پیر جوانمان موج می زند اما چند مورد نه چندان خوب یا نه چندان دلچسب هم داریم که به چند مورد از آن اشاره می کنم و یک مورد را برجسته تر شفاف سازی می کنم...

مثلاً این که اکثر ما کازرونی ها دهن بین هستیم یعنی تا یک نفر چیزی گفت یا خبری یا نقل قولی دروغین را برایمان آورد بلافاصله و بدون تحقیق آن را می پذیریم و بر اساس نوع خبر واکنش نشان می دهیم

ما مردم کازرون شدیداً به شایعه و شایعه سازی و شایعه پردازی علاقه داریم و در این کارها چنان خبره و کاربلد شده ایم که در کمترین زمان ممکن در تمام طول و عرض جغرافیایی شهرستان پخش می کنیم و پا را فراتر می گذاریم و به گوش همه ی کازرونی های سراسر دنیا می رسانیم خصوصاً امروزه که فضاهای مجازی را برای ما کازرونی ها ساخته اند

ما کازرونی ها عجیب غریب نواز خود آزاریم؛ یعنی با خودمان خوب تا نمی کنیم و آن قدر که با غریبه ها می پریم و دست به سینه ی آن ها می ایستیم، همان اندازه از خودی های مان دوری می کنیم و دور نگه شان می داریم و تره هم برای شان خرد نمی کنیم!

الحمدالله در دیگر موارد مشابه و متفاوت نیز سرآمد در جهان هستیم که صلاح نمی دانم بازگو شود و فقط به چند مورد اشاره می کنم

مثلاً دو یا چند دستگی که در بین مان از هزاران سال پیش بوده و هست...

یا پشت سر هم حرف زدن و انگ و برچسب چسباندن و غیبت کردن...

یا بخل و حسادت و نخواهندگی...

و یک مورد که فکر می کنم بایستی بیشتر به آن بپردازیم این که:

"خوش پیشواز بد بدرقه ایم"

یعنی عادت داریم که در هر کاری پیش قدم شویم و از کسی حمایت کنیم و... اما بعد از زمانی نه چندان دور با همان کار یا همان شخص بسیار سرد برخورد می کنیم.

شنوندگان عزیز رادیو صدای کازرون منتظر شنیدن صدای شما هستیم با تماس های تان با رادیوی خودتان....

بله بفرمایید لطفاً خودتان را معرفی کنید

- سلام

سلام دوست عزیز صدای شما از رادیو صدای کازرون پخش می شود!

- بنده رضا هستم و خواستم بگویم که تصمیمی که در خصوص حریم آب شرب شمال کازرون گرفته شد و ما شهروندان امیدوار به امنیت ۳۰۰ متری این حریم شدیم بسیار عاقلانه و خردمندانه بود و لطفاً صدای بنده را پخش کنید تا تشکری داشته باشم از فعالان زیست محیطی و فعالان اجتماعی که در این کار تلاش کردند و هم چنین از هفته نامه سلمان و رادیو صدای کازرون که این خبر را به خوبی پوشش داد.

درود به شما شهروند و شنونده ی فهیم کازرونی

رادیو صدای کازرون/خوش پیشواز بد بدرقه

بله بفرمایید شما روی خط هستید.

- الو رادیو کازرون

درسته در خدمتیم لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید.

 اصغر هستم و ضمن تشکر از برنامه های خوب تان باید عرض کنم که ما کازرونی ها یک خصلت بسیار خوب داریم و آن هم این است که در مصیبت ها همیشه با خانواده های عزادار هم دردی می کنیم و کاش با این رفتار و اخلاق خوبی که داریم وقتی که یک نفر به مشکل مالی هم برخورد می کند و از قضای روزگار دستش خالی می شود و بدهکار می شود مثل شرکت در مراسم های مصیبت دیدگان که از جان و دل دلداری شان می دادیم به آن انسان نیازمند هم کمک مالی می کردیم تا خانواده اش از هم نپاشد یعنی دستش را می گرفتیم!

درود به شما شنونده ی فهیم و دلسوز که پیام بسیار خوبی را برای شهروندان و شنوندگان خوب برنامه ی ما داشتید.

الو بفرمایید گوشمان با شماست

- عرص ادب دارم خدمت شما رادیو کازرونی ها...

ما هم به جناب عالی درود می فرستیم و در خدمتیم. لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید

- علیرضا هستم

درود به آقای علیرضا گوشمان با شماست

واقعاً درست فرمودید که ما کازرونی ها خوش پیشواز بد بدرقه ایم و خواستم بگویم مردم کازرون بایستی از منتخبین خودشان در تمام طول خدمت وقتی که می بینند تلاش می کنند حمایت کنند و آن ها را تنها نگذارند و پیشتببان شان باشند تا آن ها هم دلگرم به کار و خدمت کردن به مردم باشند اما ما عادت داریم که بعد از مدتی بی خیال بشویم و نمایندگان خودمان را رها کنیم و تنهای شان بگذاریم و حتی پشت سرشان هم حرف بزنیم و دست از حمایت خودمان از آن ها برداریم اما اگر آن ها را یاری کنیم و کمک شان کنیم حتماً در کارهای شان و خدمات رسانی به شهرشان موفق می شوند البته کسانی که یا مدیران و منتخبینی که با صداقت و به دور از خیانت برای مردم کار می کنند و زحمت می کشند.

درود به شما دوست عزیز و سپاس گزار از تماس های تان

برنامه ی امروز ما همین جا به پایان رسید و تا برنامه ی بعدی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳