پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
امام جمعه خشت :
امام جمعه خشت , با یاد آوری تلاش های 37 ساله ی آمریکا برای نابودی حکومت ایران گفت :اخیرا وزیر دفاع آمریکا شعار تغیر حکومت ایران را می گوید با این وجود آیا می شود به این ها اعتماد کرد ؟ پس مسولان و مردم باید بیدار باشند و فریب آمریکا و این ظاهر سازی ها را نخورند .

به گزارش محمود نوذری خبرنگار کازرون نما از خشت ، حجت الاسلام محمد تقی عباسی امام جمعه ی این بخش در خطبه های این هفته نماز جمعه, با بیان نقش مهم رهبری و مرجیعت در موفقیت انقلاب گفت : انقلاب های زیادی انجام شده است که به دلیل نداشتن رهبری شکست خورده اند و اگر مسولیت ها و قانون معین نباشد انسان های قلدر و بی تقوا امور را به دست خواهند گرفت که باعث انحراف انقلاب خواهد  شد .

 

وی با اشاره به  سالروز تاسیس شورای نگهبان به دستور امام راحل این شورا را از نهادهای مهم انقلابی برشمرد و افزود : در انقلاب مشروطه علی رغم وجود فقها اما به دلیل نبود رهبری , پس از  مدتی این انقلاب بی اثر شد و نتیجه آن فرد قلدری مثل رضاخان و فرزند فاجرش ,محمد رضای پهلوی روی کار آمد , اما در انقلاب سال 57  و تشکیل شورای نگهبان به خاطر داشتن رهبریت,  این شورا  همیشه موفق  عمل کرده است .

 

حجت الاسلام عباسی ,داعش , صدام ,القاعده و طالبان را از اقدامات دشمنان به ویژه آمریکا  برای نابودی انقلاب عنوان کرد و گفت :  داعش در آستانه ورود به بغداد بود اما با یک فتوای کوتاه آیت اله سیستانی اکنون آخرین مقر آنان در موصل با ذلت پس گرفته شد و به زودی شاهد پاکسازی این عناصر تروریستی در سوریه نیز خواهیم بود.

 

امام جمعه خشت , با یاد آوری تلاش های 37 ساله ی آمریکا برای نابودی حکومت ایران  گفت :اخیرا وزیر دفاع آمریکا شعار تغیر حکومت ایران را می گوید  با این وجود آیا می شود به این ها اعتماد  کرد ؟ پس مسولان و مردم باید بیدار باشند و فریب آمریکا و این ظاهر سازی ها را نخورند .

 

خطیب این هفته نماز جمعه خشت  با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) افزود : امام صادق(ع) و پدر ایشان امام محمد باقر(ع) نقش موثر و  به سزایی در  مذهب  شیعه ,سنی و  سایر مذاهب الهی داشتند .

نویسنده: محمود نوذری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹