پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
امام جمعه موقت قائمیه:
امام جمعه موقت قائمیه گفت: تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است و فصل الخطاب قانون باید این شورا باشد.

به گزارش ایمان احمدی خبرنگار کازرون نما از قائمیه ، حجت الاسلام اکبر انصاری امام جمعه موقت در خطبه های این هفته این شهر با اشاره به ۲۳ تیرماه و گشایش نخستین مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلسخبرگان منتخبان مردم هستند که انتخاب رهبری را برعهده دارند و اقتدار نظام اقتدار رهبری است و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و رهبری اقتدار نظام را باید حفظ کرد.

وی با اشاره به ۲۵ تیر و روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و توانمندسازی مناطق محروم باید در اولویت قرار گرد.

امام جمعه موقت قائمیه با اشاره به ۲۵ تیر و سالروز تاسیس شورای نگهبان شورای نگهبان اظهار داشت: تفسیر قانون اساسی بر عهده شورای نگهبان است و فصل الخطاب قانون باید این شورا باشد.

انصاری خواستار ‌صرفه جویی مردم در مصرف آب و برق شد و تاکید کرد : با توجه به گرما و خشک‌سالی‌های اخیر مردم باید نهایت صرفه‌جویی را در مصرف آب و برق به عمل‌آورند.

وی با اشاره به پیروزی مردم عراق نابودی و شکست داعش و حامیان آنها یادآور شد: پیروزی موصل، تجلی نقش مرجعیت با بصیرت و وحدت نیروها و بسیج همه ظرفیت‌ها و حصول مجاهدت و مقاومت خالصانه است.

خطیب موقت جمعه قائمیه با اشاره به عرضه گوشت غیر مجاز توسط قصاب خطا‌کار دستگیر شده گفت: علاوه‌بر برخورد سریع با مجرم باید در پیشگیری از وقوع این گونه حوادث جدی باشیم.

امام جمعه موقت قائمیه خواستار برخورد با کسانی که بدون مدرک در فضای مجازی دنبال شایعات و تشویش اذهان عمومی و مردم هستند شد و افزود: آشنا شدن با فضا و محیط اجتماعی مخصوصا فضای مجازی امری ضروری است

نویسنده: ایمان احمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خدا ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
آنچه استاد ازل گفت بگو میگویم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
والا قدیم ميگفتن فصل الخطاب خواسته مردم هست. یه زماني هم ميگفتن فصل الخطاب قرآن و دین هست. خود خدا هم باز میگه لا اکراه و فی الدین. هرجامعه ای سرنوشت خودشو انتخاب میکنه . مراجع تقلید هست.مثلا یک مرجع تقلید هم شورای نگهبان باید تایید کنه. خب فصل ااخطابه دیگه !
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
فصل الخطاب یک جریان سیاسی خاص هست، چون شورای نگهبان همه از اون جریان منصوب میشن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷