پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

این روزها هوای کازرون کمی قابل نفس کشیدن شده، گویا جریانی سبز جوانه های امید را بارور ساخته و مردمان فرهنگ دوستش را به فرداهای روشن نوید می دهد.

شکر خدا که کلاف سر در گم حمام ملابابا کمی از، گره هایش را به باد فراموشی سپرد . بی گمان بهترین تقدیرها از جناب مهندس معینی ریاست محترم میراث فرهنگی کازرون و مجموعه استانی میراث فرهنگی که در این باره خوش درخشیدند نشان از قدرشناسی مردم کازرون خواهد داشت و نشریات محلی که سال هاست برای کازرون قلم می زنند و سال های گذشته مردانه برای جاودانه کردن نام کازرون قلم از نیام بر کشیدند. دستتان درست قلم هایتان استوار.

 هوای نفس کشیدن

جلسه فعالان اجتماعی با جناب نظافت  وکیل بخشی از مالکان حمام ملا بابا

و کم نبودند فعالان اجتماعی کازرون که سال ها خون دل ها خوردند. آفرین به بودنتان که زنده ماندن کازرون را ضمانتی دیگر بخشیدید.

بنده و جمعی از دوستان افتخار داشتیم تا در امتداد سال ها مجاهدت دلسوزان کازرون، لختی با جناب نظافت وکیل بخشی از مالکان به مناظره بنشینیم؛ هر چند فقط، ایشان خواندند و خاطره ها از حضور شاعران به نام در کازرون روایت کردند.

به امید روزی که شب شعری در این مجموعه پس از، بازسازی برپا گردد.

 اما دلگیرم از دوستانی که وقت چانه زنی ما برای کازرون جلساتی گرفتند تا زحماتمان برای حفظ حریم آب شرب را به مسلخ برند و چه نا گفته ها که بر ما روا نداشتند.

ما برای کازرون عزیز،جان می دهیم بگذار فقط خدا بداند.

یا حق

نویسنده: اصغر فخاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸