پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

در اقدامی نادر و دور از انتظار شهروند کازرونی در یک لحظه با دیدن چهره نماینده کازرون در تلویزیون به آرزویش دست یافت.

شهروند کازرونی در حالی که از شدت شعف و خوشحالی نمی‌توانست خود را کنترل کند گفت: مشغول خوردن نهار بود و اخبار ساعت 14 شبکه یک را نگاه می‌کرد و در حالی که خبرنگار صداوسیما با نماینده یکی از حوزه های انتخابی خراسان شمالی گفتگو می‌کرد، ناگهان حسین رضازاده نماینده کازرون از پشت سر نماینده که مشغول صحبت بود، رد می‌شود و همان لحظه شهروند کازرونی از شدت خوشحالی برای دیدن این صحنه نادر از خود بی خود می‌شود.

شهروند کازرونی که نمی‌توانست خوشحالی و احساسات خود را به خاطر دیدن چهره حسین رضازاده در پشت سر یکی دیگر از نماینده‌ها پنهان کند، عنوان داشت: از یک سال پیش تا به امروز آرزوی دیدن آقای رضازاده را داشتم که حال با دیدن ایشان در یک لحظه در تلویزیون احساس می‌کنم به بخشی از آرزوهایم در زندگی دست یافته‌ام.

شهروند کازرونی به آرزوی بزرگ خود رسید.

کازرون نما: دیدن روی تو و دادن جان مطلب ماست

شهروند کازرونی همه آرزوی خود را در زندگی دو آرزوی بزرگ ازدواج پسرش و دوم دیدن نماینده کازرون در شهر کازرون عنوان کرد و گفت به آرزوی اولش دست یافته و از خدا می‌خواهد تا پیش از مرگ به آرزوی دوم یعنی دیدن آقای رضازاده در کازرون دست یابد.

لازم به ذکر است تا کنون حسین رضازاده نماینده کازرون با وجود درخواست‌ها و التماس‌های متعدد مردمی و فعالان اجتماعی هیچ گونه دیدار عمومی با مردم کازرون در شهر کازرون نداشته و به نظر نمی‌رسد همچنان تصمیمی به پاسخگویی به سینه چاکان و مشتاقان فدایی خود برای دیدار در شهر کازرون داشته باشد.

همچنین حاج حسین که این روزها به شدت و به صورت شبانه روزی مشغول کار است، همچنان به کارهای بزرگ خود ادامه می‌دهد. ایشان قبلا هم گفته بودند در چهار ماه اول کارش به اندازه چهار سال کار کرده است و به عبارتی ایشان هرماه به اندازه یک سال مشغول به کار است. با این حساب ایشان طی چهار سال نمایندگی خود و به مدت 48 ماه خواهند توانست به اندازه 48 سال کار کنند، که با این حساب مدت زمان کارکرد آقای رضازاده از عمر مجلس شورای اسلامی نیز بیشتر خواهد شد. برای ایشان برای کار در این 48 سال آرزوی موفقیت داریم.

نویسنده: شهروند کازرونی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴