پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۱۱۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

جناب آقای حاج حسین رضازاده نماینده ی محترم مردم شریف شهرستان کازرون...

سلام و عرض ادب و احترام

امیدوارم که حالتان خوب باشد و اگر از حال این جانب می پرسید الحمدالله بد نیستیم و ملالی نیست جز دیدار جناب عالی که آن هم نمی دانم کی میسر خواهد شد!

جناب آقای رضازاده بنده بهادر ریاضی هستم منتخب شورای پنجم شهر کازرون که فرمودید علاقه مند هستید با شوراییان جدید جلسه ای داشته باشید و آماده ی همکاری در همه ی زمینه ها با آنان هستید و البته بنده ارادتمند جناب عالی هستم و باید عرض کنم که بی صبرانه منتظر همان جلسه نشسته ایم!

ببخشید که با آن همه مشغله که دارید مجبور هستید نامه ی بنده را که از شهرستان برای تان می نویسم بخوانید!

البته امیدوار هستم که نامه رسان هر چه سریع تر این نامه را به دست مبارک جناب عالی برساند!

جناب آقای حاج حسین رضازاده، در خبرها خواندیم و شنیدیم که در صدد آن هستید که چنارشاهیجان و کهمره و نودان این پاره های تن شهرستان را از کازرون عزیز جدا و شهرستانی کوه چناری کنید!

لازم است که عنوان کنم که هیچ جای نگرانی نیست و همان گونه که جناب عالی و دیگر مردم شهرستانی های مان می دانند این یک واقعیت است که با افزایش جمعیت و تغییرات در حد و حدود جغرافیایی و موقعیت مکانی، روستاه ها تبدیل به شهر و شهرها تبدیل به بخش و بخش ها نیز شهرستان خواهند شد... و این فعالیت جناب عالی برای شهرستان شدن بخش های کهمره ی نودان و چنارشاهیجان قابل تقدیر است، خصوصاً برای شهروندان و بخش نشینان مذکور...

و ای کاش جناب عالی و نمایندگان قبلی برای فرمانداری ویژه شدن کازرون هم تلاش کنید و تلاش می کردند!

اما از جناب حاج آقای خرسند حَفَظَکَ الله با گوش های خودم شنیدم که مثل همه ی کازرونی های بخش مرکزی مخالف ملحق شدن امامزاده سید حسین گرامی و شهر تاریخی بیشابور عزیز به شهرستان احتمالی تازه تاسیس *کوه چنار* بود و شرط پذیرفتن شهرستان شدن قائمیه و نودان همین امر و نیز فرماندار ویژه شدن کازرون است که از جناب عالی تقاضا دارم در این خصوص و اجرای شروط حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای خرسند کوشش فرمایید.

باری نماینده ی محترم مردم شریف کازرون در مجلس شورای اسلامی ایران...

حدود یک ماه پیش در جلسه ای دوستانه که در خدمت جناب عالی بودم فرمودید که اقدامات مهمی در خصوص دو بانده شدن راه کازرون تا پل آبگینه کرده اید و قول و وعده هایی در این خصوص و ورودی غربی شهر کازرون و کمربندی شهر از وزیر محترم راه گرفته اید که مایه ی مسرت و خوشحالی و خوشبختی و خوش وقتی و خوش به حالی مان است و جای تشکر دارد.

جناب آقای حاج حسین رضازاده بنده خدمت باسعادت تان عرض کردم که اکثر گر‌وهای مردمی و فعالان مدنی و اجتماعی و گروهای محیط زیستی و ورزشی ها و سیاسیون و مذهبیون تقاضای عاجل در دیدار با جناب عالی دارند که البته در همان جلسه این درخواست به حق شان را به جناب عالی منتقل نمودم و تذکری دوستانه در این خصوص خدمت تان عرض کردم و جناب عالی با روی خوش این وعده ی مدت دار را دادید اما زیاده دارد از موعدش می گذرد!

جناب آقای حاج حسین رضازاده همان گونه که خدمت با سعادت تان عرض کردم مردم با غیرت و مهربان و فهیم شهرستان کازرون قدردان کسانی هستند که برای شان زحمت می کشند و در راه اعتلا و پیشرفت شهرستان تلاش می کنند و برای شان فرقی ندارد که چه کسی باشد و به کدام منطقه تعلق دارد و فقط کار می خواهند و آبادانی و پیشرفت، و عرض کردم که حاضریم دست کسی یا کسانی را که برای شهرستان کازرون دل می سوزاند و وقت می گذارند و زحمت می کشند ببوسیم!

جناب آقای حاج حسین رضازاده، نماینده ی محترم مردم‌ شریف کازرون، هنوز هم دیر نشده است...

پس لطفاً به مردم حوزه ی انتخاباتی تان سر بزنید و از خواسته ها و مطالبات شان با خبر بشوید حتی اگر کاری از دست تان بر نیاید! اقلاً سنگ صبور درد ها و نیازهای مان باشید... . غم خوار نگرانی ها و دلهره و نابسامانی های مان باشید تا بدانیم که نماینده ی شهرستان مان پی گیر مشکلات و کم امکاناتی های مان هست... . بدانیم که دنبال اتمام کار سد نرگسی هستید... . بدانیم که پی گیر بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی پردیس و امام علی(ع) دانشگاه آزاد هستید... . به دنبال کمربندی شهر هستید... . در فکر باز کردن تونل محرم و دیکانک هستید... . برای فرمانداری ویژه شدن کازرون رایزنی خواهید کرد... و چنین گزارش ها و عملکردهایی را به سمع و نظرمان برسانید تا دعای خیرمان بدرقه ی راهتان باشد.

جناب آقای حاج حسین رضازاده، از این که نامه ام بد خط نوشتم و از این که به درازا کشیده شد عذرخواهی می کنم...

زیاده عرضی نیست جز سلامتی جناب عالی و "مشتاق دیدار"

بهادر ریاضی

نویسنده: بهادر ریاضی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
درود بر جناب ریاضی عزیز
تا آنجا که خبر دارم امامزاده سید حسین و بیشاپور جزو بخش مرکزی هستند. یعنی تا به حال اشتباه میکردم؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
1
1
تاریخ کازرون چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب ،نماینده ای مثل حاج حسین رضازاده را ندیده است و نداشته و نخواهد داشت.......دیده انصاف و وجدان بیدار داشته باشیم..... با تشکر از کازرون نما
سلیمانیبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
باسلام و احترام

خواش انانکه همچنان به گفتن و گفتن و گفتن خوشحالند.
برادران عزیز، همشهریان عزیز، این همه مسئول ادارات دولتی و البته موثر در شهر هست، که هنگی باید دارای برنامه و آینده نگری باشند و همگی باید پاسخگو.
شماها که خودتان مسئولید چه کرده اید جز گفتن و گفتن و گفتن!!!
مطالبه گری شغل هست !!
اگر واقعا میخاهید شهرمان و بعبارتی حوزه انتخاباتی مان پیشرفت کند، باید بهترین ها را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
1
آقای ریاضی ایا شما در دوره نهم که نماینده محترم دوسال اول حتی یکبار به کازرون تشریف نیاوردند هم نامه نوشته ای یا حالا یادت آمده ؟ اقای رضازاده در جلسه ای که استاندار هم حضور داشتند خدمت مردم بودند و شما و 17 نفر دیگر نیز خواسته هایشان را بیان کردند و مرتب به شهرستان سرکشی می کنند قرار نیست در منزل شما جلسه بگذارند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
1
1
درود به شرفت آقای بهادر ریاضی واقعا من نمی دانم این اقا در مجلس چکار میکنه از وقتی نماینده شده فک نکنم شرایط کازرون سر سوزنی فرق کرده باشه البته بدتر هم شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
حالا اقای ریاضی که شورای شهر شده اول انشا... مشکل کازرون حل کنه بعدا در مورد دیگران قضاوت کنه .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
1
0
آقای ریاضی بهتره به فکر پاساژهای تجاریشون باشن تا به فکر مردم محروم .تا مزه فقر را نچشیده باشی نمیدونی فقیر کیه وفقر یعنی چه .حالا چهار صباحی هم لا رای اقوام وقاطبه سرمایه داران شهر شدی عضو شورای شهر فکر میکنی میتونی برای کل شهرستان تصمیم بگیری نه عزیز هم کیشانت در شورایزقبلی وفعلی هم ونماینده ات دکتر صادقی در دو دور گذشته هم بودند ولی صدای تو درنمیامد اما اکنون که نماینده ای از منطقه محروم چنار پا به مجلس گذاشته دردمند مردم وشهرستان شده ای .
موسی کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
درود بر بهادر خان ریاضی از دلسوزان و غمخواران همیشگی کازرون.که واقعا همیشه زبان مردم کازرون هستن و همیسه حرف دل ما رو زدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳