پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

بعضی از انسان ها آفریده شده اند تا به دیگران هنر بیاموزند، ورزش یاد بدهند و تربیت کنند و اخلاق یاد بدهند. این آدم ها وقتی که در کسوت معلمی یا آموزگاری این فنون را به بقیه می آموزند، حلاوتی دیگر دارد. خصوصاً انسان هایی که مومن و متعهد و مسوولیت پذیر هستند!

جامعه ی ورزش کازرون مربیان زیادی را به خود دیده است. در رشته های مختلف و مربی هایی که خود از بهترین بازیکنان شهرستان و استان بوده اند و این مربی ها نیز در این کسوت، ورزشکاران زیادی را آموزش داده و تربیت کرده و تحویل ورزش شهرستان داده اند.

قهرمان(10)

یکی از این مربی های دلسوخته و کار بلد و با تجربه و با اخلاق و پر تلاش و کار درست که در امر تربیت و اخلاق و ورزش خیلی از نوجوانان و جوانان شهرستان کازرون از جان و دل مایه گذاشته و سال های دراز با دلبستگی خاص و عشق و علاقه این کار را ادامه داده است آقای "حیدر معینی" است.

البته در شهرستان و حتی استان فارس معروف است به "گل حیدر" و واقعاً که با اخلاق خوبی که دارد گل سر سبد ورزش است.

من بسکتبال را اول تحت نظر مرحوم محمدجعفر آیین پرست شروع کردم و بعد زیر نظر گل حیدر معینی در رده های جوانان و بزرگسالان و با تمرین های خوب و اصولی این بزرگ مرد ورزش کازرون که حتی در هندبال و هم در رشته ی داوری قابل و با ارزش بوده و خدمات زیادی را به ورزش شهرستان ارایه داده است پیشرفت زیادی داشتم!

گل حیدر معینی قهرمانان زیادی را تحویل جامعه ی ورزش شهرستان داده است و بیشتر شاگردان و هنرآموزان این مرد به قله های رفیع علم و ورزش رسیده اند. چون گل حیدر خود یک قهرمان بوده و هست.

گل حیدر معینی حق زیادی بر گردن وززشکاران کازرون خصوصاً بسکتبالیست ها و هندبالیست ها دارد و خداوند حق این قهرمان را حلال کند که ما مدیون زحماتش هستیم.

ایشان یک چهره ی دوست داشتنی و قابل احترام در سطح جامعه و شهرستان کازرون است و ورزشکاران همه ی رشته های ورزشی احترام خاصی برایش قایل هستند چون همیشه با مهربانی و با لبخند با دیگران روبرو می شود.

ورزش و ورزش کاران و محیط های ورزشی به جنین انسان های پاک و اخلاق مدار نیاز و متعهد نیاز دارد، پس قدرشان را بدانیم و احترامشان بگذاریم چون قابل احترامند.

زنده باشی قهرمان گل حیدر معینی!

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی تقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
جناب ریاضی عزیز
ممنون که از بزرگان و زحمت کشان کازرون نام می برید و یاد می کنید. من هم فکر می کنم حدود سال 60 و 61 بود که در استادیوم کازرون نزد گل حیدر معینی بسکتبال یاد گرفتم. با مجید صمیمی هم دوره بودیم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
گل حیدر واقعن گله، منم افتخار شاگردی ایشون رو داشتم در تیم بسکتبال. هر جا هستن شاد و سلامت باشن ایشالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳