پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۰
كازرون نما
ادای احترام به مقام شهدای گران قدر شهرستان
به گزارش خبرنگار كازرون نما به نقل از مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه کازرون هیئت برگزیده ایرانی، آسیائی و اروپایی دربدو ورود به شهرستان کازرون با حضور در گلزار شهداء با اهداء تاج گل یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته، این مراسم با حضور حجه الاسلام و المسلمین شریفی رییس دفتر امام جمعه، روان بد مدیر مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه، فرماندهان سپاه پاسداران و جمعی از مسولین شهرستان و بسیجیان برگزار گردید. پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی و سرود شهیدان توسط گروه موزیک مرکز آموزش امام رضا (ع)، گودرزی فرمانده مرکز آموزش امام رضا (ع) با بیان تاریخچه از جنگ تحمیلی پرداخت.
 

بازدید از اماکن تاریخی، مذهبی و طبیعی در شهرستان کازرون
هیئت برگزیده ایرانی، آسیائی و اروپایی به همراهی مدیر مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابتدا از بقعه شیخ ابواسحاق کازرونی بازدید سپس با حضور در پارک طالقانی از غارهای پیش ازتاریخ بازدید و بعد از آن از بقعه شیخ امین الدین بلیانی دیدن کردند. این هیئت همچنین با حضور در دریاچه پریشان با بیان اینکه طبیعت کازرون منحصر به فرد است تاسف عمیق خود را از فاجعه خشکسالی دریاچه پریشان ابراز داشتند. بعد از بازدید از دریاچه پریشان این هیئت از مجموعه تاریخی بیشاپور بازدید نموده با حضور در آثار تاریخی مربوط به قبل و بعد از اسلام ( مجموعه ارگ شاهی- نقش برجسته ها- مسجد- مدرسه و حمام دوران اسلامی) از آن بعنوان سند مکتوب و موجود از فرهنگ و تمدن ایرانیان در قبل و بعد از اسلام یاد نمودند. در هنگام بازدید از مجموعه بیشاپور دانشجویان مرکز آموزش عالی کازرون با حضور در مجموعه و اهداء دسته های گل نرگس بعنوان یکی از نماد های کازرون جلسه ی پرسش و پاسخی را برگزار نمودند در پایان رییس میراث فرهنگی آقای محمدی هدایایی به رسم یاد بود به این هیت داده شد، لازم به ذکر است این گروه از موزه مردم شناسی و بخش های مختلف علمی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید نمودند و با کارشناسان مربوطه به تبادل نظر پرداختند.

حضور در شهرداری کازرون
هیئت ایرانی، اروپایی، آسیایی با حضور در شهرداری کازرون پس از استقبال رسمی شهردار و دو نفر از اعضای شورای شهر از بخش های مختلف شهرداری بازدید نموده سپس با حضور در دفتر شهردار جلسه ای مشترک در زمینه توانمندی های شهرداری برای حمایت از نهادهای علمی ،فرهنگی در شهرستان برگزار نمودند در این جلسه عسکری شهردار کازرون پس از ارائه آماری از وضعیت توسعه شهرستان کازرون ابراز امیدواری کرد که این هیئت در جلسات مشترکی که با روان بد مدیریت مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه پیرامون تبادلات فرهنگی ، علمی برگزار می کنند با توجه به پتانسیل های موجود در کازرون به تفاهم برسند . در پایان هدایایی از طرف شهردار به این هیئت اهدا گردید. لازم به ذکر است نیاکان عضو شورای شهر از این هیئت جهت شرکت در یکی از جلسات شورا دعوت نمود که به دلیل کمبود وقت این دیدار میسر نگردید رییس هیئت از تلاش های مجدانه اعضای شورای اسلامی شهر کازرون جهت این میزبانی تقدیر کرد.

حضور در آموزش و پرورش کازرون
هیئت ایرانی ،اروپایی ،آسیایی پس از ورود به اداره آموزش و پرورش و استقبال معاونین آموزش و پرورش به بازدید از بخش های مختلف اداره آموزش و پرورش من جمله معاونت آموزشی پرداخته و سپس با حضور در دفتر رییس آموزش و پرورش به تبادل نظر در مورد موضوعات آموزشی پرداخت. در این جلسه خواجه زاده رییس آموزش و پرورش پس از خوشآمد گویی به ارائه آماری در ارتباط با آموزش و پرورش در شهرستان کازرون پرداخته و با اعلام پایین بودن آمار بی سوادی در این شهرستان ابراز امیدواری کرد که کارشناسان آموزش و پرورش بتوانند در راستای بحث توسعه مباحث آموزشی در آینده با این گروه همکاری کنند در پایان هدایایی از طرف اداره آموزش و پرورش به رسم یاد بود به این هیئت داده شد/.
 

دیدار با امام جمعه کازرون
برگزیدگان علمی ، فرهنگی و کارآفرین ایرانی ،اروپایی و آسیایی جهت دیدار با امام جمعه کازرون در دفتر ایشان حضور یافتند. در این دیدار امام جمعه کازرون حجه الاسلام و المسلمین خرسند ضمن خوشآمد گویی و تبریک سال نو مسیحی و میلاد حضرت مسیح به این هیئت که برای پاره ای مذاکرات درباره مسائل فرهنگی و علمی و امضاء تفاهم نامه همکاری با مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه به کازرون سفر نموده اند اقامت خوشی را برای این هیئت آرزو کرد و سپس امام جمعه کازرون به بحث پیرامون ماه محرم و عاشورای حسینی پرداخت و ابعاد وسیع شخصیت امام حسین (ع) را توضیح و فلسفه قیام عاشورا و هدف از انجام این قیام را برای گروه تشریح کرد. در بخش دوم صحبت ها امام جمعه کازرون به بحث پیرامون مسائل روز جهان پرداخت ضمن ابراز تاسف از فاجعه غزه مسائلی را درباره سرزمین های اشغالی و ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل و مردم فلسطین را مطرح نمود. در بخش سوم صحبت ها حجه الاسلام و المسلمین خرسند با تشریح مسائل علمی و فرهنگی به قدمت چندین هزار ساله فرهنگ کازرون در قبل و بعد از اسلام و خدمات شایان مسلمانان در آبادی فرهنگ و تمدن در این خطه از ایران اسلامی یاد نمود و به حضور عالمان و دانشمندان بزرگ در این شهرستان اشاره نمود سپس نماینده آلمانی این هیئت ضمن تقدیر از ایشان با بیان مسائل فرهنگی از مردم کازرون بعنوان مردمی خون گرم و با فرهنگ یاد نمود در پایان لوح ها و نمادهایی از کشورهای مختلف از طرف هیئت اروپایی، آسیایی به حجه الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون، حجه الاسلام و المسلمین شریفی رییس دفتر امام جمعه، فرزاد روان بد مدیر مرکز فرهنگ و ارتباطات و نوروزپور کارشناس فرهنگی مرکز فرهنگ و ارتباطات دفتر امام جمعه اهداء گردید. همچنین از طرف امام جمعه کازرون یک جلد قرآن، یک جلد حافظ و یک چفیه و از طرف مرکز فرهنگ و ارتباطات تابلوی از تصاویر مختلف کازرون به این هیئت اهداء گردید. پس از دیدار با امام جمعه کازرون با هماهنگی اداره اوقاف و امور خیریه و ناحیه مقاومت بسیج، حوزه امام علی (ع) و تیپ دوم امام سجاد (ع) برگزیدگان فرهنگی، کارآفرین اروپایی و آسیایی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) حضور یافته همچنین هدایایی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه به این هیئت اهداء گردید.
 
 
عكس از: حميدرضا خسروانيان 
 
 
نویسنده: كازرون نما
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۰
2
4
حاج اقا از شما بعيد با زنان اجنبيه عكس ميندازيد. استغفرالله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۹
2
3
حاج اقا واقعا راست مي گويند شما كداميك از علما رو سراغ داريد كه اين طوري با نامحرم عكس گرفته باشد ان هم از نوع اجنبيشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۹
0
0
سلام. از سایت خوبتون تشکر میکنم. ولی واقعا برای شهرمون متاسفم با این .... دست خوش با این عکسات. فردا هم با ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۹
0
3
اين خانوما كه از بعضي دختر مسلمونا باحجابترن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
3
0
اخه مگه كسي روي حجاب اين خانمهاي محترم حرفي زده كه شما ميگيد اينها كه با حجابند مساله اين است ايا عكس كرفتن حاج اقا خرسند و اقاي قايمي و شريفي با ان خانمهاي اجنبي صحيح است يا نه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
0
0
يه سوال ديگه دارم اون دستي كه روي
قاب سمت چپ خودمونه مال كيه؟...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۸۷/۱۱/۳۰
1
3
سلام
نمیدونم کازرونی ها کی میخوان از این رفتار خود کم بینیشون دست بردارن تنگ نظر نباشن حالا عزیز من تو هم برو عکس بگیر...... حالا که تعدای هم دارن کارایی انجام میدن این قدر نق بزنیم تا دور به عقب داشته باشیم
یکم از مردم بخشها یاد بگیرید چه جوری دارن پیشرفت میکنن وقعا تاسف آوره همون بهتر که تو بن بست باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۲/۰۴
3
1
بي جنبه اخه اين مساله چه ربطي به عقب موندگي داره تو مثل اينكه مطلب رو خوب نفهميدي يه مقدار روي ايكيوت كار كن. تا ذهنت از اين بن بست بيرون بيا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۴
1
3
واقعا اين صحيحه كه هر چه درباره اقاي خرسند بنويسند شما تاييد كنيد من فكر مي كنم اين يه نوع بي احترامي به علماست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۵
0
4
حاج آقا دوست داریم همه جورم حمایتتون میکنیم به کوری چشم کسایی که نمیتونن ببینن شما فعالیددر عرصه فرهنگی مثل اینکه بعضی ها خیلی بهشون داره سخت میگذره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۲
0
3
قابل توجه دوستانی که...: من از اهالی شهر شما نیستم اما براتون یه پیشنهاد دارم:برای به دست اوردن خیلی از چیزای لازم برای ساختن یک شهر خصوصا فرهنگ بهتره بعضی چیزارو از هم تفکیک کنیم وبه اصل موضوع توجه کنیم باقی مسایل جزییاته .
راحله فیروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
3
من خیلی کازرون رو دوست دارم اسمش رو زیاد شنیدم اما تا به حال سفر نکردم. به هر حال یک چنین برنامه هایی بسیار خوبه و تشکر می کنم
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
0
3
راستش گوگل سرچ كردم تا از فرهنگ كازرون جويا بشم. نميدونم چقدر بيكار بودم كه نشستم كامنتاي همتونو خوندم فقط به همه ي دوستان ناشناس عزيز عرض ميكنم. فرهنگمون رو از اول بسازيم. هيچ چيز تو اين عكس غير عادي نيست. يه ديدار دوستانه و محترمانه. حداقل به احترام بيشاپور بودنش لطفا .... .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸