پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
امام جمعه قائمیه:
امام جمعه قائمیه گفت: امروز دوران قلدری و کدخدایی آمریکایی‌ها تمام شده و ماهیت و باطن خبیث آن‌ها بر همه مردم آشکار شده است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با اشاره به ۱۲ تیرماه روز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها ادعا دارند ما رسالت داریم که در دنیا حقوق بشر و دموکراسی را توسعه دهیم و به دنبال حقوق بشر هستند اما بمب اتم می‌سازند و به دنبال جنگ افروزی هستند و دغل بازی و فریب‌گری و ظلم و جنایت می‌کنند.

وی گفت: آنها 60 سال در فلسطین نسل کشی کرده، از ترور بی‌گناهان یمن حمایت و به بمباران اتمی هیروشیما افتخار می‌کنند و با دست‌بند زدن به دست بچه 5 سال حرف از حقوق بشر می‌زنند.

انصاری تصریح کرد: امروز دوران قلدری و کدخدایی آمریکایی‌ها تمام شده و ماهیت و باطن خبیثانه آنها بر همه مردم آشکار شده است.

دوران قلدری آمریکا تمام شده است

خطیب جمعه قائمیه با اشاره به 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها گفت: بارها از زحمات و خدمات شهرداری تشکر کرده‌ام اما امروز در کنار تشکر از زحمات مسئولان و شهردار یک دغدغه و مطالبه مردمی که رعایت اولویت‌ها در مدیریت شهری است را گوشزد می‌کنم.

وی افزود: برخی کوچه‌های شهر ما بدتر از روستاهای دور افتاده است و باید فکری به حال این کوچه‌ها کنیم و مردم هم در این امر با شهرداری مشارکت کنند.

انصاری با گلایه از اینکه پوسترهای نامزدهای انتخاباتی تا کی قرار است بر روی در و دیوار شهر باشند افزود: انتخابات شورا تمام شده و توقع مردم این است که فضای عمومی شهر زیبا و پاک باشد.

وی متذکر شد: مردم نیز باید به پاکبانان و کارگران زحمتکش شهرداری کمک کنند .

امام جمعه قائمیه با اشاره به ثبت‌نام حوزه علمیه قائمیه گفت: ضرورت وجود حوزه به عنوان بهترین پایگاه فرهنگی و معنوی بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه قائمیه با دعوت از نوجوانان و جوانان مومن و متعهد و با استعداد برای ثبت نام در حوزه علمیه قائمیه گفت: از والدین و مدیران و معلمان خواهش دارم برخی از شاگردها و فرزندانتان را به سمت فراگیری علوم دینی راهنمایی کنید.

وی افزود: امروز ظرفیت خدمت‌رسانی در حوزه علمیه بسیار بالاست و طلاب بعد از اتمام دروس حوزوی می‌توانند  مسوولیت‌های بسزایی را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳