پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۶۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
با تلاش به موقع و سریع عوامل انتظامی کازرون صورت گرفت:
براساس گزارشات واصله مردمی نیروی انتظامی کازرون و تماس تلفنی با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در اطراف شهرکازرون، ماموران اداره آگاهی و پرسنل نیروی انتظامی سریعا به محل مراجعه و پس از بررسی صحنه جرم مشخص شد که فردی بنام ج حدودا 50 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه گردن و سینه توسط فردی دیگر که حدودا 19 ساله و از اتباع بیگانه می باشد به قتل رسیده است و پس از ارتکاب جرم قاتل از صحنه متواری شده است.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این خصوص سرهنگ رجبعلی رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما عنوان داشت: با توجه به تماس تلفنی مردم در رابطه با وقوع یک فقره قتل در اطراف کازرون مامورین ما سریعا در عرض کمتر از 15 دقیقه به محل اعزام و پس از بررسی صحنه جرم مشخص شد که قاتل متواری شده، لذا با تحقیقات سریع و به موقع پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی معلوم شد قاتل به همراه اعضای خانواده خود که همگی اتباع بیگانه هستند از شهرستان متواری شده است. لذا به سرعت این یگان با هماهنگی مقامات قضایی و دادستان محترم با در دستور قرار دادن پرونده و اعلام به کلیه استانهای همجوار، شناسایی قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رزمجویی افزود: خوشبختانه با تلاش به موقع و سریع، پرسنل خدوم نیروی انتظامی  موفق به شناسایی و دستگیری قاتل و اعضای خانواده در کمتر از 24 ساعت شدند که همگی در استان سمنان متواری شده بودند و ظاهرا بر اساس تحقیقات به عمل آمده، قاتل  قصد خروج از کشور را داشته است و انگیزه قتل در دست بررسی می باشد.

دستگیری قاتل فراری کمتر از 24 ساعت در استان سمنان

همچنین این مقام مسئول در پایان گفتگوی خود خاطر نشان کرد: با توجه به وجود گروه های تکفیری تروریستی که به نوعی در مرزهای شرقی و غربی فعالیت می کنند، مردم سعی کنند جهت پیشگیری از هرگونه حوادث موارد را به مامورین گزارش دهند و مهم تر اینکه استفاده از افاغنه غیر مجاز به کلی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده چنین مواردی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است که استفاده از افاغنه مجاز هم منوط به اخذ مجوز از مقامات انتظامی می باشد. 

نویسنده: علی گلچین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
یک شهروند
|
Germany
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
اگر در قتلی که در سال گذشته توسط یک افغانی نردیک دو راهی دریس اتفاق افتاد بر خورد مناسب و عبرت آموز صورت می گرفت حالا فکر بزن ودر رو از سز بقیه اشون می پرید نمک می خورن نمکدون هم می شکنند کارگرهای شهر مون بیکار جوانا معتاد سد روی رودخانه های مرزی هنوزم ما به همه بدهکاریم بشکن دست بی نمک
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
مرگ بر ... جنایت کار
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
اگر کازرونی ها غیرت داشته با شند حتی نباید نان خشکشون رو هم به آین ... ها بفروشند،واقعا کازرون شده آفغان آباد،فسا یه دونه افغانی هم نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
فتح آباد و امراباد پر از افاغنه هستند....
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
1
متاسفم برای نژاد پرستی همشهریانم ، پس این همه جنایت وقتل ، اونم به فجیع ترین وضعیت ، که توسط همشهریان عزیز خودمون از دیرباز تا کنون صورت گرفته ، بخاطر کازرونی بودنشون بوده ؟؟؟؟؟ من به شخصه هرچی از افغانی ها دیدم تا الان خوبی و محبت بوده . آدم جنایتکار هم همیشه وجود داشته، از کازرونی و غیر کازرونی گرفته تا دکتر و مهندس و آخوند و کاسب .
این مساله ربطی به افغانی بودن نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
حسین آقا، شما از دور(آلمان)دستی بر آتش دارید
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
در پاسخ به آقای غریبه
الان فسا با رتبه ی بسیار بالای جرم و جنایت ، اونم درسطح کشور ، باید بشه الگوی کازرون؟ الان قاتل آتنا افغانیه؟ قاتل ستایش افغانیه؟ خفاش شب افغانی بود؟ وحشتناکترین قتل های کازرون بدست افغانیها بوده یا بدست همشهری های خودمون؟ اتفاقن به نظر من آدم های بسیار نجیبی هستند که علیرغم این همه تحقیری که از طرف ما میشن باز هم متانت و صبر به خرج میدن و کاری نمیکنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷