پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۰۴۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
هشدار امام‌جمعه کازرون به آمریکا و آل سعود:
خطیب نمازجمعه کازرون گفت: شعار مرگ بر اسرائیل و تضعیف این رژیم پلید به نفع امنیت ملی کشور ماست.

به گزارش خیرنگار کازرون نما ، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه امروز با گرامی‌داشت روز جهانی قدس در سخنانی اظهار داشت: امروز دشمنی ما با اسرائیل فقط به‌ دلیل اِشغال فلسطین نیست، بلکه غصب سرزمین قدس شریف و تمام جنگ‌افروزی‌ها و بدبختی‌های بشریت ریشه در حیات نامبارک رژیم پلید صهیونیستی دارد.

وی گفت: تمام حوادث تلخ منطقه و برادرکشی‌ها و همچنین فتنه‌هایی که در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد، فقط زیر سر رژیم صهیونیستی است.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه دشمنی با اسرائیل ریشه در امنیت کشورها دارد، تصریح کرد: چنانچه اجازه بدهیم که اسرائیل در منطقه قدرت پیدا کند، نخستین کشوری که به سراغش خواهند آمد جمهوری اسلامی ایران است که این آرزو را بااقتدار جوانان رشید کشورمان به گور خواهند برد.

خرسند روز قدس را روز امنیت برای مستضعفان عالم عنوان کرد و بیان داشت: در این روز مستضعفان و مظلومان دنیا به کف خیابان‌ها می‌آیند و رژیم پلید صهیونیستی را نفرین می‌کنند.

وی پاسخ مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ستود و متذکر شد: این موشک‌ها پیش از آنکه به مراکز داعش اصابت کند، قلب آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را نشانه رفت.

خطیب نمازجمعه کازرون گفت: پاسخ مقتدرانه موشکی هوافضای سپاه پاسداران از هر حیث انقلابی و حساب‌ شده بود  به‌طوری‌که تمام موشک‌ها با سرعت خیره‌کننده و به‌طور دقیق بدون ذره‌ای خطا در نقطه مورد هدف فرود آمد.

خرسند خاطرنشان کرد: دشمن بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک ترقه‌بازی کرد، اما به‌صورت عملی موشک‌هایمان را آزمایش کردیم که این بیانگر همان ضرب‌المثل است که «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد

وی بابیان اینکه، این قدرت موشکی را مُفت به دست نیاوردیم که قابل مذاکره باشد، ادامه داد: برای قدرت موشکی خود حاضر هستیم بجنگیم ولی مذاکره نخواهیم کرد؛ چراکه مذاکره‌ها به ما نشان داد کسی که قلدری می‌کند مذاکره با او معنایی ندارد و چیزی نصیبمان نمی‌شود.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: آمریکا و آل سعود بدانند موشک‌های با برد بالای ما در تونل‌های زیرزمینی آماده برای شلیک بر سر دشمنانی است که دست از پا خطا کنند.

خرسند در بخش دیگر سخنان خود هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و گفت: خروجی کار این قوه باید طوری باشد که اگر کسی در جامعه مورد ظلم قرار گفت بداند که پناهگاهی چون قوه قضاییه دارد؛ و گرچه در این مسیر تاکنون زحمات خوبی کشیده شده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله هست.

وی از دستگاه‌ قضایی خواست به منظور زندان‌زدایی و پیشگیری، به زندانیانی که به خاطر جرائم غیرعمد در زندان بسر می‌برند تسهیلاتی داده شود.

امام‌جمعه کازرون همچنین نسبت به عدم تخصیص اعتبار به تونل محرم در کازرون انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: این تونل با وجود اهمیت و حساسیتی که برای مردم این شهرستان دارد مورد بی‌توجهی مسؤولان به‌ویژه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

خرسند گفت: در سال گذشته این تونل 10 میلیارد تومان اعتبار داشته، اما متأسفانه ریالی به آن تخصیص داده نشده است!

وی متذکر شد: دو هفته پیش از انتخابات وزیر راه از این تونل بازدید کردند و قول مساعدی برای ادامه کار آن دادند، اما الآن می‌بینیم که وزیر محترم راه پشت پا به قول خود زدند.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: به خاطر اینکه مردم این شهرستان روی این پروژه حساسیت دارند چند بار تلاش کردم که با شخص وزیر راه در این خصوص صحبت کنم، اما دفتر ایشان در برقراری این ارتباط کارشکنی می‌کنند.

خرسند گفت: تاکنون وزرای متعدی از این پروژه مهم شهرستان کازرون بازدید کرده و قول‌های خوبی دادند، اما قول تمام آن‌ها فقط بر روی کاغذ نقش بسته است!

وی در پایان با اشاره به بحث برخی مطبوعات و پایگاه‌های خبری داخلی این شهرستان مبنی بر اینکه آب شهر کازرون آلوده‌ شده، خاطرنشان کرد: این مبحث را از کارشناسان متولی این شهرستان و استان پیگیری کردم اما چنین نظری را نداشتند.

وی از مطبوعات و کسانی که این موضوع را به کوچه و بازار و میان عوام کشانده‌اند خواست مردم را حساس و تحریک نکنند و به نظر کارشناسان تمکین کنند و کاسه از آش داغ‌تر نباشند.

امام‌جمعه کازرون همچنین با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه‌گذار گفت: هر سرمایه‌گذاری که پا به این شهرستان می‌گذارد به‌جای اینکه کار کارشناسی صورت گیرد و به او کمک کنند، با سنگ‌اندازی منابع طبیعی، محیط‌زیست و میراث فرهنگی روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
گزارشی از آمار جمعیت کازرون و حومه در سرشماری سال 95:
درصد رشد جمعیت کازرون در سرشماری سال 95 تقریبا معادل 0.078 % بود.
جمعیت شهر کازرون در سال 95 با افزایش حدود 7000 نفری به کمی کمتر از 97000 نفر رسید که آمار جالبی به حساب نمی آید.
در حال حاضر شهرهای هم تراز کازرون درصد رشدی بسیار قابل توجه تر از کازرون دارند.
جهرم با درصد رشد حدود 0.25 درصدی به بیش از 142000 نفر رسید و جمعیت برازجان با افزایش 0.15 درصدی به 110000 نفر.
البته از این نقطه نباید غافل شد که اگر جمعیت کازرون را با شهرهای مذکور همراه با حومه (روستاهای نزدیک به شهر - بخش مرکزی) در نظر بگیریم جمعیتی تقریبا یکسان دارند. زیرا کازرون روستاهای بزرگ تر و بیشتری دارد و جهرمی ها روستاهایشان را جزو محدوده شهرداری آورده اند و به همین دلیل جمعیت این روستاها جزو جمعیت شهری جهرم محاسبه می شود که این امر به شهرداری کازرون نیز توصیه می شود.
یکی از دلایل رشد شهرهای ذکر شده این است که آن ها گروه های مخرب محیط زیستی ندارند که جلوی هر پروژه ی اشتغال زایی را بدون کوچکترین مطالعه ای بگیرند و با رفتارهای خود شهر را به تباهی بکشانند.
به هر حال با این روند شهر کازرون روز به روز بیشتر موقعیت خود را از دست می دهد و باید چاره ای اندیشید.
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
این وظیفه نماینده هست گه تونل راه بندازه ولی متاسفانه اون تلاش برای روستای خودش میکنه
امیدوارم هر کسی که کارشکنی کنه به مقصد نرسه
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
چرا نظر من رو منتشرنکردبد پس نماینده چکارست چرا فقط فکر کرده که فقط نماینده چنارشیجان هست فردا پیش درگاه خدا مسئول هستند
کاسه داغتر از آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
حاج آقا از شب یلدا تا الان نظرتون 180 درجه تغییر کرد چرا؟
نکنه ... ... راست باشه .
نقطه چین رو میزارم تا بعد که پرش کنم .
کازرون نما چاپ کن . باشه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
حاج آقا خرسند در خطبه های نماز از پیگیری بودجه تونل محرم میگفت.از تماس های متعدد به استاندار و دفتر وزیر راه.
یه سوال.
مگه نماینده شهرستانمان شمارهای این افراد رو نداره؟؟؟؟
مگه فرماندار این شهرستان وظیفه نداره؟؟؟؟
امام جمعه باید بشود زبان گویای این مردم مظلوم؟؟؟!!!!!!
آقای رضازاده عضو محترم هیات رئیسه کمیسیون قضایی پاسخگو باشید.
کمیسیونی که فقط جهت سکوی پرش شما در آینده بدردتان خواهد خورد. لطفا پاسخگو باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
1
0
نماینده محترم و فرمانذدار چندین بار نامه به ویرراه نوشته اند و دیدار هم داشته اند شما مشکلات شهرستان را ندیده اید فقط به فکر تونل هستید شما بگویید تا قبل از این چه خدمتی برای چنارشاهیجان انجام شده است ؟ بغض و کینه شما از چنارشاهیجان تمامی ندارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
1
0
کس نیست به این اقای ... تلنگری بزند
اقا وقتی شما از نماینده های دولت که بین کاندیدای شورای شهر بودند حمایت نکردی و خوشحال بودی که به چند پولدار رای دادی و رای هم اوردند
باید برای بودجه هم سراغ این افراد باید بروی مردم کازرون باید بدانند تا زمانی که در خفا و بدون دلیل و تخصص نمایند های خود را انتخاب می کنند هم چنان در حال رکود هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰