پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
امام جمعه کازرون خواستار شد
امام جمعه کازرون در نشست گروه ها و فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان کازرون، خواستار راه‌اندازی کارگروه توسعه همه‌جانبه فارغ از هرگونه جناح‌بندی سیاسی در شهرستان کازرون شد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌ الاسلام محمد خرسند در جمع گروه ها، احزاب و فعالان سیاسی شهرستان کازرون اظهار داشت: امروزه جامعه ما گریبان‌گیر معضلات و مشکلات زیادی هم‌چون مشکل اقتصادی، طلاق، بالا رفتن سن ازدواج، اعتیاد به مواد افیونی و برخی نزاع‌های اجتماعی و خانوادگی شده است.

وی با ابراز تأسف از این مسائل گفت: برخی دعواهای سیاسی گروه‌ها و احزاب در جامعه و سرگرمی آنان به‌ویژه در فضای مجازی باعث شده که بعضی مسائل مهم اجتماعی به بوته فراموشی سپرده شود.

راه‌اندازی کارگروه توسعه همه‌جانبه در شهرستان کازرون

امام‌جمعه کازرون با اشاره به فضای تبلیغات و بریز و بپاش‌هایی که از سوی برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر در دوران انتخابات صورت گرفت تصریح کرد: این بدآموزی و بداخلاقی‌های انتخاباتی باید در جامعه ریشه‌کن شود و هرکسی که در آینده پا در عرصه انتخابات می‌گذارد فقط باید با نیت خدمت به مردم باشد.

خرسند، سیاه‌نمایی و تخطئه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نادیده گرفتن خط قرمزهای نظام را از بداخلاقی‌های هر دو جناح سیاسی در دوران انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد و بیان داشت: دشمن هم  با استفاده از خلا موجود حرم مطهر حضرت امام (ره) به‌عنوان نماد حاکمیت نظام و مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری را مورد هدف شوم خود قرار داد.

وی متذکر شد: چنانچه تروریست‌ها راه را گم نکرده بودند و پایشان به صحن مجلس می‌رسید، دیگر بری آنان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا فرقی نداشت و تمام نمایندگان را به گلوله می‌بستند.

امام‌جمعه کازرون از گروه‌ها و احزاب سیاسی  این شهرستان خواست هوشیار باشند و در انجام هر کاری به عقلشان رجوع کنند و آنچه به مصلحت بود را انجام دهند نه آن کاری را که از مرکز دیکته می‌شود.

خرسند بر همدلی و اتحاد میان گروه‌های سیاسی برای عمران و آبادانی شهرستان تأکید کرد و گفت: سرعت توسعه شهرستان کازرون نسبت به شهرستان‌های دیگر این استان کمتر است که در این راستا وحدت و همدلی بیشتری را می‌طلبد.

راه‌اندازی کارگروه توسعه همه‌جانبه در شهرستان کازرون

وی به تشکیل و راه‌اندازی یک کارگروه توسعه همه‌جانبه با حضور نیروهای خوش‌فکر در این شهرستان تأکید کرد و ابراز داشت: با راه‌اندازی این کارگروه برخی مشکلات اجتماعی و موانع سرمایه‌گذاری برطرف می‌شود.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به شوراهای پیشین و انتقادناپذیری آنان، از اعضای جدید شورای شهر خواست با نگرش و سیاست متفاوتی وارد میدان مدیریت شهری شوند و از روش شوراهای سابق پرهیز کنند و وارد حواشی نشوند.

خرسند بابیان اینکه حساسیت در عرصه محیط‌زیست و منابع طبیعی باید از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد و دوست‌دار محیط‌زیست عالمانه و منطقی باشد، گفت: هر سرمایه‌گذاری که پا به این شهر می‌گذارد با مانع‌تراشی‌های محیط‌زیست، منابع طبیعی یا برخی تشکل‌ها مواجه می‌شود و فرار را برقرار ترجیح می‌دهد.

وی متذکر شد: نباید در برخی مسائل کاسه داغ‌تر از آش باشیم، همان‌گونه که دفاع از محیط‌زیست را وظیفه خود می‌دانیم باید دفاع از سرمایه‌گذاری را هم مدنظر داشته باشیم.

امام‌جمعه کازرون در پایان از مسؤولان و تشکل‌های مردم‌نهاد و دوست‌داران محیط‌زیست درخواست کرد برای احیای دریاچه مظلوم پریشان و احداث تونل محرم که خواسته به‌حق مردم شهرستان کازرون بوده، از دولت مطالبه‌گری کنند.

راه‌اندازی کارگروه توسعه همه‌جانبه در شهرستان کازرون

گفتنی است: در این نشست از گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و اعتدالی این شهرستان هرکدام دو نفر در راستای ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر برای عمران و آبادانی این شهرستان سخنانی بیان داشتند و سپس روزه خود را با امام جمعه کازرون افطار کردند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳