پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
توسط مدیر آموزش و پرورش کازرون صورت گرفت:
در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء آنها جهت شرکت در راهپیمائی عظیم روز قدس دعوت کرد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون، کاظم عباسی با صدور پیامی از تماهی همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیاء آنها جهت شرکت در راهپیمائی عظیم روز قدس دعوت کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

با سلام و آروزی قبولی طاعات وعبادات

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه انقلابی و ایمانی و انسانی هر مسلمانی است که با حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را از متجاوزین رژیم صهیونیستی که همواره مورد حمایت استکبار جهانخوار و در رأس آنها امریکا می باشد، اعلام نماید.

لذا اینجانب ضمن دعوت از همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیز و اولیاء گرامی آنها، انتظار حضوری پر شور و با بصیرت و ایمانی در این راهپیمایی را دارم.

دعوت از معلمان و دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

زمان راهپیمایی جمعه دوم تیرماه 96 هفته جاری و همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و ساعت: 11:00 صبح از میدان شهدا به سمت خیابان شهدای جنوبی- چهارراه بانک ملی- خیابان امام خمینی(ره)- چهارراه دادگستری- خیابان حضرتی-  ورود به مصلی جمعه ساعت 11:30 خواهد بود.

حضور گسترده شما به مستکبران، صهیونیست ها و ایادی شان نشان خواهد داد که در برابر عزت، قدرت و وحدت امت اسلام محکوم به سقوط هستند.

کاظم عباسی

مدیر آموزش و پرورش کازرون

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴