پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مدیر توزیع برق شهرستان کازرون خبر داد:
مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کازرون از اتمام عملیات احداث دو شبکه فشار متوسط ۲۰ کیلوولت جدید به نام های بهجت العلماء و علامه دوانی در کازرون خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت توزیع برق شهرستان کازرون، مهندس حمید فیاض با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بررسی ها و کارشناسی های صورت گرفته درخصوص توسعه زیرساخت های برق شهرستان کازرون، طرح احداث این دو فیدر جدید پس از تصویب در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با همکاری و تعامل ساکنین روستاهای عسکرآباد و دوان و ساکنین مناطق شهری؛ شامل خیابان های آیت اله طالقانی، 45 متری باهنر، شهید باهنر و شهید رجایی به مرحله اجرا در آمد.

بهره برداری از دو فیدر جدید 20 کیلوولت (فشارمتوسط) در کازرون

وی افزود: طول دو شبکه برق احداث شده ی بهجت العلماء و علامه دوانی 12 کیلومتر است که با استفاده از 73500متر سیم هاینا (سایز120)، 233 اصله پایه سیمانی 12 متری و 56 اصله پایه سیمانی 15 متری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق کازرون با بیان اینکه فیدر یاد شده از پست 66/20 kv سلمان تغذیه می شود، عنوان کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه توزیع برق شهرستان کازرون، رفع ضعف ولتاژ انرژی تحویلی به مشترکین، کاهش طول خطوط تغذیه کننده، ایجاد و قدرت مانور از دیگر ظرفیت های خطوط احداث شده است.

بهره برداری از دو فیدر جدید 20 کیلوولت (فشارمتوسط) در کازرون

فیاض تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 3 فیدر به نام های سیلو، بهجت العلماء و علامه دوانی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 110 میلیون ریال راه اندازی شده که ضمن برقرسانی به سیلوی پنجاه هزار تنی فلزی گندم کازرون، موجب افزایش بیش از پیش قابلیت اطمینان شبکه برقرسانی و تامین برق مطمئن و پایدار در محدوده  روستاهای دریس، احمدآباد دریس، فرهادآباد، دوان و عسکرآباد و مناطق شهری شامل خیابان های آیت اله طالقانی، 45 متری باهنر، شهید باهنر ، شهید رجایی، شهید حمیدی و... گردیده است.

وی در پایان تاکید کرد: با بهره برداری از این دو فیدر، ظرفیت منصوبه جهت شمال شهر کازرون 12 مگاوات افزایش یافته و متقاضیان جدید می توانند از آن استفاده کنند. ضمن آنکه با تعدیل بار فیدرهای طالقانی و کشتارگاه، تلفات فنی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷