پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
با حضور جانشین بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کازرون:
جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی قائمیه با حضور جانشین بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در اداره آموزش و پرورش چنارشاهیجان برگزار گردید .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش چنارشاهیجان، این جلسه به منظور هماهنگی اردوی جهادی هفت روزه و سه روزه بسیج دانش آموزی در راستای خدمت به محرومین منطقه برگزار شد.

جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی قائمیه برگزار شد

سرگرد کریمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک گفت: لازم است تا در راستای خدمت به محرومین و مرمت سازی مدارس منطقه، بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه برای شناسایی محرومان و عرصه های سازندگی تعامل و همکاری داشته باشند . 

جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی قائمیه برگزار شد

سرگرد کریمی گفت: استفاده از ظرفیت معلمان هنرستان ها به عنوان استاد کار و دانش آموزان می تواند کمک خوبی به انجام اردوی جهادی باشد. همچنین ایاب و ذهاب دانش آموزان رضایت اولیاء و بیمه دانش آموزی از جمله اقداماتی است که باید در این مسیر صورت گیرد .

جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی قائمیه برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش چنارشاهیجان نیز در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت: بسیج دانش آموزی در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم جامعه، کسب مهارت ها و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در قالب اردوی جهادی می تواند نقش مهمی داشته باشد.

جلسه کمیته هماهنگی پشتیبانی بسیج دانش آموزی قائمیه برگزار شد

سیدقاسم تقوی افزود: اداره آموزش و پرورش قائمیه آماده است تا در حد توان خود با بسیج دانش آموزی در این زمینه همکاری داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: لازم است در انجام این اقدامات نیازسنجی شود و برنامه ها براساس اولویت تصمیم گیری و اقدام شود و مسائلی اساسی و مهم در اولویت قرار گرفته و رسیدگی شود .

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸