پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
در جشن رمضان:
خیرین و نیکوکاران شهرستان کازرون در ماه مبارک رمضان در کار خیر از هم سبقت می گیرند و آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده می نمایند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی با اعلام این خبر گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع و متعددی از قبیل جذب حامی جهت کودکان یتیم، جذب حامی جهت کودکان محسنین، توزیع سبد کالای ماه مبارک بین نیازمندان، سرکشی از خانواده های مددجویان و ایتام به اتفاق مسئولین و خیرین، ساخت و خرید مسکن با مشارکت مددجو و خیرین امداد در شهر و روستا، پرداخت جهیزیه به نوعروسان، برپایی سفره افطاری جهت نیازمندان، کمک به درمان مددجویان و سایر برنامه ها در دستور کار دارد که در همین راستا در جشنی که برگزار شد، مردم نوع دوست و مومن شهرستان مبلغ 22 میلیون تومان کمک جهت جهیزیه و مسکن و 55 میلیون تومان آرزوهای ایتام تحت حمایت برآورده کردند.

نیکوکاران کازرونی آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده کردند

شفیعی از مردم خیر و نیکوکار شهرستان درخواست کرد تا با توجه به تاکید قرآن کریم و سفارش پیامبر (ص) و ائمه معصومین مبنی بر دستگیری از نیازمندان و خصوصا اهتمام در رسیدگی به امور ایتام، این نهاد را در ارائه کمک های نقدی و جنسی یاری نمایند.

نیکوکاران کازرونی آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده کردند

مدیر کمیته امداد کازرون افزود: جشن رمضان در تالار فرهنگیان با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و رؤسای ادارت و سایر مسئولین و همچنین حامیان طرح اکرام و محسنین، خیرین و نیکوکاران برگزار شد و تعداد 50 بادکنک آرزو که هر کدام حاوی آرزوی یک فرزندیتیم بود توسط این عزیزان برآورده شد و تعداد 17 حامی جدید برای فرزندان یتیم و محسنین جذب گردید.

نیکوکاران کازرونی آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده کردند

این مقام مسئول اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت مساعدت های مردم خیر و نیکوکار شهرستان می باشند.

نیکوکاران کازرونی آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده کردند

نیکوکاران کازرونی آرزوی ایتام تحت حمایت را برآورده کردند

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲