پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
فوتبالیست کازرونی از انعقاد قراداد یک‌ساله خود با تیم کلخی کشور گرجستان خبر داد.

به گزارش کازرون نما، مرتضی جعفری فوتبالیست کازرونی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: حدود یک سال است که با تیم کلخی گرجستان تمرین می‌کنم اما به‌دلیل نرسیدن به سن بازیکنان بزرگسالان اجازه حضور در این تیم را نداشتم.

وی افزود: با رسیدن به سن قانونی، 2 هفته پیش تیم کلخی قرادادی یک‌ساله را با من منعقد کرد که از نیم فصل دوم که از یک ماه آینده آغاز می‌شود در این تیم به‌میدان می‌روم.

بازیکن تیم کلخی گرجستان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های گرجستان، بیان کرد: کلخی در فصل گذشته با بدشانسی و در حالی که می‌توانست به لیگ دسته یک صعود کند، سوم شد.

وی ادامه داد: این تیم در نیم فصل امسال در جایگاه چهارم لیگ قرار گرفت و امید است که در نیم فصل دوم وضعیت بهتری در لیگ داشته باشد.

جعفری عنوان کرد: آمادگی بازی در پست‌های هافبک دفاعی، دفاع چپ و دفاع آخر در تیم کلخی دارم و امیدوارم بتوانم بازیکن شایسته‌ای برای این تیم باشم.

وی خاطرنشان کرد: لیگ دسته دوم باشگاه‌های گرجستان در 2 گروه 13 تیمه برگزار می‌شود و احتمال صعود تیم کلخی به لیگ یک دور از انتظار نیست.

نویسنده: سرویس ورزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸