پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به همت بسیج دانشجویی کازرون برگزار شد؛
ضیافت افطاری دانشجویی با حضور جمعی از اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون و خانواده آن‌ها در اردوگاه ۱۱۰۰ شهید این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، ضیافت افطاری دانشجویی با حضور جمعی از اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کازرون و خانواده آن ها در اردوگاه 1100 شهید این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام محمدمسلم وافی که به عنوان مهمان ویژه این مراسم حضور داشت در جمع اعضای خواهران در سخنانی اظهار داشت: بر خلاف آنچه می پندارند، امروزه اولویت مردم مسائل اجتماعی است نه اقتصادی.

 

وی با اشاره به موضوع سند 2030، گفت: دولت در قبال اجرای سند 2030 وام دریافت کرده و ناچار است، این سند را اجرا کند؛ وگرنه باید دو برابر وام را به خاطر عدم اجرا پس دهد.

 

این کارشناس مسائل دینی و تربیتی با تأکید بر لزوم افزایش نسل بیان داشت: ما فکرمی کنیم چون اگر تعداد فرزندانمان زیاد باشد، گرفتار می شویم درصورتی که علت بسیاری از گرفتاری ها فرزند کم است.

 

وی بیان داشت: اگر كمی انتظاراتمان از زندگی را متعادل كنيم، می ‌توانيم به خوبی و خوشی زندگی كنيم. تعداد فرزندانمان هم هر اندازه كه باشد اگر به بركت و لطف خدا اميدوار باشيم، حتما نيازهای مادی هم تأمين خواهد شد.

 

وافی تأکید کرد: من باور دارم هيچ‌كسی با داشتن فرزندان زياد دچار مشكل نمی ‌شود به اين دليل كه روزی را خدا می‌رساند و تربيت بچه‌ها هم بر عهده خداست كه خود را مربی معرفی كرده است. در اين شرايط، پدر و مادر وسيله‌ای برای رساندن روزی و تربيت هستند.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام محمدمسلم وافی یزدی طلبه جوان 36 ساله ای است که بعد از گذشت 20 سال از شروع زندگی خود دارای 11 فرزند قد و نیم قد است؛ دو داماد و دو نوه است که به شدت از ايده‌ افزايش جمعيت شيعيان دفاع می‌كند.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲