پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

درووووووود

طاعات و عبادات تان قبول درگاه الهی باد. سفره های تان گسترده و افطاری های تان مدام و سایه های تان مستدام

شنوندگان عزیز سلام. کازرونی های مهربان سلام. همشهریان گرامی سلام

این رادیو صدای کازرون است که از مرکز شهرستان در حال پخش است و با عنایت به لطف خداوند و توجه شما کازرونی های عزیز خبردار هستیم که صدای مان در آن طرف آب ها و مرزهای کشور عزیزمان به گوش می رسد و این یعنی عزت و احترام فرهنگ و ادب رسانه ای کازرونی!

امیدوار هستیم که تا این روز که از ماه مبارک رمضان گذشته است ملالی نداشته باشید و ضمن تحمل گرسنگی و تشنگی و گرمای طاقت فرسای بالاتر از ۴۰ درجه به فکر نیازمندان و گرسنگان و دردمندانی باشید و باشیم که از داشتن یک پنکه ی کهنه ی خراب هم محروم هستند.

خانواده هایی که شاید با نان و هندوانه اقدام به گرفتن روزه می کنند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و حاضر نیستند که جلو کسی دست نیاز دراز کنند اما این ما و شماها هستیم که بایستی این خانواده های با شرف و نیازمند را شناسایی کنیم و برخی نیازهای غذایی شان را مرتفع کنیم!

شنوندگان عزیز؛ لازم می دانیم که از خانواده هایی صحبت کنیم که همیشه فعال در کارهای خیر هستند و خصوصاً در این ماه مبارک با کمک به نیازمندان چه از طریق وجه نقد و چه توزیع مواد غذایی برخی نیازهای خانواده های مستضعف را رفع می کنند و درود به شرف این انسان ها که در این شهرستان تعدادشان به اندازه ی کافی هست و اجرشان با خدا باد!

شنوندگان عزیز اجازه بدهید تا به اصل برنامه ی امروز بپردازیم که تعلق دارد به آموزش و پرورشی ها.

حتما می پرسید که مگر مهرماه از راه رسیده است یا مگر هفته معلم است؟ و در پاسخ شما شهروندان عزیز کازرونی باید عرض کنیم که همه ی روزها متعلق است به آموزگاران و معلم ها و مربیان و دبیران و استادان و تربیت کنندگان فرزندان این دیار و همه ی ما مدیون زحماتشان هستیم اما به پاس توجه و خدمتگزاری مدیریت محترم اداره ی آموزش و پرورش کازرون و کادر مدیریت این نهاد فرهنگی در احیاء و ساخت و ساز و اجرای یک مجموعه ی ورزشی ارزشی در شرق شهر کازرون در زمینی به متراز ۳ هکتار و این پروژه ی بسیار مهم و حیاتی از نظر ورزشی و فرهنگی این برنامه را با نام آموزش و پُر ورزش به حضور شما شنوندگان محترم کازرونی ارایه می دهیم و باشد که مورد توجه شما شنوندگان عزیز کازرونی قرار بگیرد.

رادیو صدای کازرون/ آموزش و پُر ورزش

چند روز پیش جلسه ای به پاس تقدیر از شوراییان اسلامی دوره چهارم و تبریک به شوراییان منتخب مردم در دوره ی پنجم از طرف مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش کازرون در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان کازرون برگزار گردید که مجری رادیو کازرون هم با افتخار در این نشست صمیمی حضور داشت.

عمده ی هدف از برگزاری این جلسه که برگرفته از تفکر ناب جناب آقای عباسی ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش و دیگر همکاران محترم ایشان بود ایجاد صمیمیت و وفاق و همدلی در بین نیروهای خادم شورا و شهرداری و آموزش و پرورش بود و همان گونه که مشهود بود نیازهای فرهنگی و تربیتی و خواسته ها و مساعدت هایی در موارد ایجاد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش در سطح شهر و شهرستان بود که با بازدید میدانی از پروژه ی بزرگ مجتمع ورزشی فرهنگی که در ابتدای برنامه به عرض مبارکتان رساندم عمده و مهمترین مسئله ی این جلسه بود و بیان بسیار شیوا و رسا و تاثیر گذار آقای عباسی ریاست محترم اداره ی آموزش و پرورش و دل سوزی ایشان و حمایت تمام قد این مدیر محترم از مجموعه ی تحت امر و مدیریتش و مهربانی و بزرگواری این خادم مردم در ارج و قرب نهادن به همکاران خود در آموزش و پرورش و قدردانی ایشان از زحمات شهردار محترم جناب مکی و شورای محترم فعلی از همکاری های آنان فضا را به نوعی معنوی کرده بود که از همین رادیو صدای کازرون می گوییم درود به شرف انسان هایی که برای خدمت به مردم روز شب را نمی شناسند و بدون هیچ گونه چشم داشت یا منفعت اقدام به کارهای عام المنفعه می کنند و در فکر آبادانی و سربلندی کازرون عزیز هستند.

مجموعه ای که خدمتتان عرض کردم شامل یک زمین چمن مصنوعی است که در کازرون اولین تجربه ی زمین های چمن فوتبال است و احداث سالن ورزشی چند منظوره و آن چه که لازمه ی یک مجموعه ی ورزشی است با حدود ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و پیش بینی سالن های ورزشی و استخر و سونا و جکوزی و رختکن ها که در کنار این مجموعه که جنب پارک ۱۱۰۰ شهید در حال اتمام می باشد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خوابگاهی مجهز نیر وجود دارد.

این پروژه نوید روزهای خوبی برای ورزش شهرستان در بر دارد که لازم می دانیم خدمت شما بزرگواران کازرونی و ورزش دوستان اشاره ای داشته باشیم که آن چه ورزشکاران و قهرمانان و پهلوانان کازرونی در عرصه های ورزشی شهرستان و استان و ملی و بین المللی به دست می آورند از همین زمین های مدارس و میدان های تربیت بدنی آموزش و پرورش است‌.

شاید نیازی به گفتن نباشد اما اشاره ای می کنیم به آموزگاران و معلم هم و دبیران ورزشی که در سطح شهرستان به تربیت نفس و بدن فرزندان این مرز و بوم یعنی کازرون عزیز مشغول بوده و هستند و اگر ورزشکار نوجوان یا جوان و بزرگسالی به مدارج عالی ورزشی در سطوح مختلف ورزش می رسد سهم عمده ی آن از وجود نازنینان معلم هایی است که الفبای ورزش را در مدارس آموزش و پرورش به فرزندان مان یاد می دهند و ممارست به خرج می دهند و حرص می خورند و وقت می گذارند.

انسان هایی مثل مرحوم رهایی فرد مرحوم آیین پرست و مرحوم خزایی و دیگر عزیزان و مربیان ورزشی آموزش و پرورش.

از رادیو صدای کازرون یک دست مریزاد می گوییم به متولیان این امر و از شهردار محترم شهر و اعضای محترم شواری اسلامی فعلی و منتخبین شورای پنجم تقاضا داریم که آن چه در توان دارید برای احیاء و ساخت و ساز و بالندگی داشته های آموزش و پرورش فروگزار نفرمایید که فرهنگ و آموزش و پرورش و تربیت بدنی این نهاد افتخار شهرستان کازرون است و به نوعی همه ی ما شاگردان این مکتب انسان ساز و دانشمند پرور و اخلاق مدار هستیم!

در پایان برنامه با آرزوی توفیق و سربلندی همه ی خادمان و خدمتگزاران عرصه های علم و فرهنگ و ادب و ورزش و عمران و آبادی می گوییم:

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰