پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
انتقاد مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در انتقاد به دعوت گزینشی دانشجویان در ضیافت افطاری ریاست جمهوری گفت: دولت با منتقدان رفتار یک بام و دو هوا دارد.

به گزارش کازرون نما، سجاد رئیسی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کازرون با انتقاد از عدم دعوت تشکل‌های انقلابی در ضیافت افطاری نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: متأسفانه مشاهده شد که دعوت از این دانشجویان و تشکل‌ها به صورت گزینشی انجام گرفته و به زبان ساده‌تر تنها از تشکل‌هایی دعوت به عمل آمد که تفکرات آن­ها بیشتر به دولت نزدیک بود.

وی با بیان اینکه به قصد و نیت پشت‌پرده این انتخاب گزینشی کاری نداریم، افزود: جای سؤال دارد که چرا دولتی که آزادی را از شعارهای اصلی خود می‌داند، چنین رفتاری را در برابر تشکل‌های دانشجویی از خود نشان می‌دهد؟

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون تصریح کرد: مسؤولان دولتی مدام می‌گویند که ما از انتقادات استقبال می‌کنیم و منتقدان را قابل احترام می‌دانیم، اما در واقع با این‌گونه اعمال نشان می‌دهند که نه تنها از انتقاد استقبال نمی‌کنند، بلکه به منتقد نیز احترام نمی‌گذارند.

رئیسی ادامه داد: می‌توان گفت دولت با منتقدان به صورت یک بام و دو هوا برخورد می‌کند؛ به صورتی که در رسانه‌ها انتقاد و منتقد را محترم می‌شمارد، اما در عمل چنین نیست. در حالی که در دیدارهایی که دانشجویان با رهبر معظم انقلاب دارند می‌بینیم که تمام دانشجویان با هر سلیقه‌ای و به صورت آزادانه  به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند و تریبون‌ها نه گزینشی و نه فرمایشی هستند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی انقلابی قدرتمندتر از قبل به راه خود که همان راه امام خمینی (ره) است با راهنمایی‌های حکیمانه و پدرانه امام خامنه‌ای (مدظله) ادامه خواهند داد، تصریح کرد: چنین اقداماتی از طرف هیچ مسئولی نمی‌تواند جلوی اراده دانشجویان انقلابی را در راه رسیدن به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بگیرد.

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دعوت نکردن نمایندگان برخی از اتحادیه‌های دانشجویی در مراسم افطاری رئیس‌جمهور، اظهار داشت: کسانی که مهمانان اصلی در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب بودند، غایبان بزرگ این مراسم بودند.

زهرا میرغفاری با بیان اینکه این اقدام رئیس جمهوری نشان‌دهنده این است که دانشجویان از منظر وی مربوط به عصر امروز نیستند، گفت: این درحالی است که همین دانشجویان چند روز پیش در محضر مقام معظم رهبری به مدت 2 ساعت به بیان مطالب و دغدغه‌های خود پرداختند.

مسؤول خواهران بسیج دانشجویی کازرون گفت: البته این اقدام رئیس جمهور جای هیچ‌گونه شگفت و تعجبی ندارد، زیرا سال‌های پیش هم شاهد بودیم که اکثر برنامه‌های دانشجویی بدون حضور منتقدان برگزار شد.

میرغفاری افزود: باید از رئیس جمهور پرسید آیا مرادشان از آزادی بیان این بود که حتی طاقت شنیدن صدای مخالف خود را هم نداشته باشند و آنان را در در مراسم افطاری دعوت نکنند؟

مسؤول خواهران بسیج دانشجوییدانشگاه آزاد اسلامی کازرون تصریح کرد: عملکرد دولت در قبال دانشجویان انقلابی نه تنها آن‌­ها را ناامید نمی‌کند، بلکه دانشجویان انقلابی را برای مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی امیدوار می‌کند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
1
سلام. واقعا این افراد رو باید خودبزرگ بین نامید.
آخه مسئول بسیج دانشجویی کازرون که جمعا بیست تا نیرو نداره توقع داره رئیس جمهوری ازش دعوت کنه از کازرون بلند بشه برود تهران. هزینه ایاب و ذهابش هم بدهند. سوغاتی هم براش تهیه کنند. چرا؟؟؟؟ چرا از پول بیت المال ..............؟؟؟؟
که بری و نطق تکراری بکنی؟
خب مواضع شما که تو بولتون ها بهتون دیکته میشود رو بارها بزرگتر از شما در سازمان بسیج دانشجویی کشور بهشون یادآور شدند و مردم هم تو انتخابات اخیر بهتون جوابش رو دادند.
عزت مزید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
1
0
محمد چرا تو عصبانی می شی
اینا که نمی گن چرا دعوتشون نکردند میگن چرا نمایندگاندتشکل های دانشجویی منتقد در تهران دعوت نشدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳