پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۸۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
فعالین دانشجویی کازرون در انتقاد به دخالت تندروها در انتصاب مدیران شهرستان:
فعالین دانشجویی کازرون در مصاحبه‌هایی جداگانه خصوص دخالت تندروها در انتصاب مدیران این شهرستان انتقاد کردند.

به گزارش کازرون نما ، هفته گذشته بود که خبر لغو حکم قاسم ابناوی در سمت مسئول افتخاری پیگیری امور ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان از توابع شهرستان کازرون به دلیل فشار برخی از چهره های تندرو اصلاح طلب، در برخی از پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی انعکاس یافت که حواشی زیادی نیز به دنبال داشت.

 

توضیح آنکه اصلاح طلبان تندرو در استدلالی عجیب، حمایت مسئول افتخاری جدید ورزش و جوانان را از کاندیداهای رقیب ریاست جمهوری در زمان تبلیغات به عنوان علت مخالفت خود با این انتصاب دانسته و با نامه نگاری به استاندار فارس، خواستار لغو این حکم شدند.

 

قبح این مسئله آنقدر زیاد بود که حسین رضازاده، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای ضمن تکذیب هر گونه دخالتی در عزل و نصب های مربوط به ادارات شهرستان، نقش تعصب های سیاسی بی جا در انتصاب مدیران را محکوم کرده و آن را موضوعی غیرقابل قبول عنوان نماید.

 

حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز در سخنرانی بیست و هشتمین آیین بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهدا کازرون که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، به این موضوع پرداخت و با گلایه از لغو حکم انتصاب فردی در یکی از بخش‌های شهرستان کازرون که مسئولیت افتخاری و درجه‌دو و سه به آن سپرده بودند، گفت: اینکه کسی در انتخابات طرفدار کاندیدی بوده، نباید ملاک عزل و نصب باشد.

 

در همین زمینه به سراغ برخی از فعالین دانشجویی شهرستان کازرون رفتیم تا نظر آن ها را جویا شویم.

 

کسانی که با شعار آزادی بر سر کار آمدند با داس تزویر به جان منتقدین افتاده اند

 

حمیدرضا کشاورز، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون اظهار داشت: باخبر شدیم نمایندگان دولتی که با شعار آزادی برسرکار آمده است ماهیت واقعی خود را آشکار نموده است و با داس تزویر به جان منتقدان خود افتاده است.

 

وی گفت: از آنجا که پس از پایان رقابت های انتخاباتی هرکس به عنوان رئیس جمهور منتخب معین شود، رئیس جمهور تمام مردم خواهد بود انتظار می رفت دولت با منتقدان خود به عنوان یک نعمت برای پیشرفت امور برخورد کند؛ اما از مسئولین خرد تا کلان این دولت شروع به برچیدن افرادی نموده اند که در انتخابات اخیر، منتقد جناب روحانی بوده اند و این رفتار افراطی دولت سبب شد هواداران آنها نیز دست به برخوردهای افراطی با منتقدان دولت بزنند و این خطری بزرگ برای اتحاد و انسجام جامعه است و این اقدام ذبح اولیه ترین حقوق شهروندی است.

 

این عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: انتصاب مسئول افتخاری پیگیری امور ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان شهرستان کازرون و عزل وی تنها دو روز پس از انتصاب ایشان و آن هم در پی فشارهای طرفداران دولت بر مسئولین استانی در سطح خرد نمونه هایی از این افراط گرایی های خطرناک مسئولین و طرفداران دولتی است.

 

کشاورز خاطرنشان کرد: در پی این اقدامات سیاه و خطرناک برای جامعه، بسیج دانشجویی کازرون به ادامه این وضعیت هشدار می دهد و خود را داغدار آزادی می داند و از مسئولین می خواهد به مسیر وحدت جامعه برگردند و به شعار های خود متعهد باشند و بدانند درصورت تکرار این وقایع عواقب تمامی حوادث محتمل بر عهده ی دولت و شخص رئیس جمهور می باشد.

 

مدعیان اصلاحات قبیله سالاری را اهمّ بر شایسته سالاری می دانند

 

محمد بارانی، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون نیز در واکنش به فشار و نامه نگاری یکی از اشخاص تندرو کازرون به استاندار فارس، گفت: این شخص باید بداند که عوام فریبی آن عملی بود که سه برابر کردن یارانه ی قشر مستضعف را همچون تهدید اقتصادی به مردم معرفی کرد و حال با کپی پیست آن پز انتخاباتی می دهد.

 

وی اضافه کرد: عوام فریبی آن است که ایجاد یک میلیون شغل در سال را ناشدنی و فریبکاری القا می کنند و خود وعده  930 هزار شغل بدهند، بی شک برای اهل تعقل عوام فریبان انگشت نما هستند.

 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون خطاب به این فرد آورده است: اینکه شما جناب دکتر رئیسی را، که در مدرک دکتری ایشان هیچ شبهه و حاشیه ای نیست و البته همچون بعضی عوام فریبان (که بیش از یک دهه) خود را به دروغ دکتر معرفی می کردند، خود را دست آویز مدارک و مدارج تقلبی و دروغین نساخته اند، رئیسی خطاب می کنید و حتی از گفتن "آقای رئیسی" اجتناب می کنید و به حامیان ایشان متلک ناروا می اندازید، مرا به یاد نکته ی اخلاقی زیر می اندازد : " احترام به دیگران نشان دهنده ی شخصیت شماست"

 

بارانی در پایان گفت: در وصف نامه شما و شرح حال دیگر مدعیان اصلاحات همین بس که قبیله سالاری را اهم بر شایسته سالاری می دانید و در این منش خود از هیچگونه فشار، بی انصافی، توهین، تخریب و تهمتی رویگردان و شرمسار نبوده اید و نیستید.

 

برکناری یک مسئول با گذشت دوروز از انتصاب وی انگشت حیرت به دهان ها گذاشت

 

اعظم قربانی، مسئول خواهران بسیج دانشجویی شهرستان کازرون نیز با انتقاد از فشار جریانات سیاسی در انتصاب حکم مسئولین و مدیران شهرستان، گفت: خبر برکناری مسئول افتخاری ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان، با گذشت دوروز از انتصاب وی انگشت حیرت به دهان ها گذاشت.

 

وی تصریح کرد: طی یک حمله گاز انبری از سوی مدعیان آزادی، یکی از جوانان انقلابی تنها به جرم حمایت از کاندیدای رقیب در انتخابات ریاست جمهوری، از کار برکنار شد.

 

مسئول جدید ورزش و جوانان کوهمره نودان با یک حرکت گازنبری، لوله شد

 

زهرا میرغفاری، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به انتصاب و برکناری مسئول افتخاری ورزش و جوانان کازرون تنها در مدت زمان دو روز، اظهار داشت: مسئول جدید ورزش و جوانان نودان به دلیل فرافکنی و گزارشات نابجا و غیرمعقول یکی از تندروهای اصلاح طلب شهر نودان به استاندار برکنار شدند.

 

وی بیان داشت: تصور کنید در چه تاریخی از زمان زندگی می کنیم که برخی افراد کوته فکر و مدعی آزادی، افراد را به اتهام طرفداری از کاندیدای رقیب ریاست جمهوری اینگونه محکوم می کنند و حتی دو روز هم نتوانستند روحیه تخریب و قدرت طلبی خودرا پنهان کنند.

 

وی با بیان اینکه تندوها مسئول جدید ورزش و جوانان یک شهر کوچک که آن هم عنوان افتخاری و بدون حقوق و مزایا است را با یک حرکت گازانبری، لوله کردند، خاطرنشان کرد: متأسفانه کسانی که برای رسیدن به اهداف دور از انسانیتشان دست به هرکاری می زنند در حال نقش آفرینی هستند؛ از برکناری مسئول افتخاری ورزش نودان گرفته تا بازداشت دانشجوی ملایری.

 

دولتی ها در حال لوله کردن منتقدین خود هستند

 

شبنم دیوانی، مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون بیان داشت: در این ماه مبارک رمضان که شدت گرما روز به روز بیشتر می شود جای دارد به دولت خداقوت و خسته نباشید بگوییم که سخت در حال لوله کردن منتقدین خود می باشند.

 

وی با بیان اینکه شاهد حمله  گازانبری از طرف عصرحجری های دولت، در نودان بوده ایم، تصریح کرد: تنروها بدانند با اینگونه اقداماتشان بین مردم و مسئولین دیوار بی اعتمادی کشیده می شود.

 

این فعال دانشجویی با انتقاد از برخورد افراد تندورو با مسئول افتخاری ورزش و جوانان نودان، اظهار داشت: گویی که این دولت عصر حجری ها تصمیم به پاکسازی منتقدین خود دارد.

 

دیوانی گفت: شما با این عملکرد ضعیف سر به فلک کشیده تان درحال ثابت کردن هستید که چیزی جز دولتی تخریبگر و بی اراده و امنیتی نیستید که سعی در منفعل کردن نیروهای انقلابی دارید.

 

وی در پایان با بیان اینکه این گونه اقدامات تنها مردم را از دولت نامید می کند، یادآور شد: مسئولین باید جوابی قانع کننده در مقابل این رفتار بدهند و نه با توجیه، کارهای خود را جلو ببرند.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
6
1
احسنت به دانشجویان انقلابی
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
0
سلام
خوشبختانه جریان اصلاح طلب وجناب رضازاده در دومین زور آزمایی هم در انتصاب مدیران دانشگاه ها قافیه را به ........... باخت وبعد از انتصاب ....... به ریاست دانشگاه ....... ،گزینه آقای رضا زاده برای ریاست دانشگاه........ هم از دور خارج شدورییس کنونی آن.........که از مهره های انتصابی آقای ........... ومسوول ستاددانشگاهیان ...........در انتخابات قبل ،برای 2 سال دیگر در پست خود تمدید وابقا شد.
....................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
رضا زاده رو به جریان اصلاح طلب نچسبون
رضا زاده ضعیف ترین نماینده تاریخ کازرونه.
و جریان اصلاح طلب پر طرفدار ترین جریان کشور با اختلاف
ممد حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
1
واقعا که این سایت بیطرفی خود وبدون غرضی خود را برای بار چندم به اثبات رساند.
دوستان کازرون نمایی حداقل کمی عملتان را به حرف هایتان نزدیک کنید.
چرا همش از مخالفان دولت روحانی مصاحبه گرفته اید حتما جوابتان اینست که روحانی موافق ندارد.
ولی خدا وکیلی شکست خوردگان اگر به پیروزی میرسیدند دوباره سرو کار دشمنانشان با کهریزک رفتن نبود؟
چرا بخود نمی آید؟ با مردم همسو شوید با حق و حقیقت کنار بیایید تا دیر نشده بدرستیکه خداوند ارحم راحمین است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹