پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
به مناسبت ماه مبارک رمضان:
به همت صندوق قرآنی قرض الحسنه غدیر وابسته به آموزش و پرورش این شهر، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن در این اداره برپا گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون، در همین رابطه اظهار داشت: هم‌زمان با اولین روز ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن کریم در محل اداره آموزش و پرورش افتتاح شده و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه قرآن در آموزش و پرورش کازرون برپا شد

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش‌های مختلف عرضه محصولات قرآنی و فعالیت‌های هنری با محوریت قرآن برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه کتاب‌های قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، نرم‌افزارهای دینی و ... عرضه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه تمام نسخ قرآنی که در طول 39 سال انقلاب به چاپ رسیده، در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: تعدادی نسخ خطی و قدیمی نیز از موزه قرآن شیراز به امانت گرفته شده و در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است.

نمایشگاه قرآن در آموزش و پرورش کازرون برپا شد

عباسی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه از نسخ قرآنی تاریخی علاوه بر آثار معنوی که در سطح جامعه دارد، موجب معرفی این سرمایه کهن به نسل جدید شده و همچنین فرصتی محکم و کوبنده علیه تبلیغات نامناسبی است که خارج از مرزهای کشور علیه شیعیان انجام می شود.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها موجب ترویج فرهنگ قرآنی و معرفی کاتبان هنرمند و متعهدی می شود که با نبود امکانات در قرون گذشته به کتابت قرآن اهتمام ویژه ورزیده و زحمت های فراوانی متحمل شده اند تا بتوانند کلام وحی را در شکلی بسیار زیبا به جامعه آن روزگار عرضه کنند و امروزه ارزش این آثار به حدی است که نسل به نسل مایل به نگهداری و مراقبت از آنها هستند.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹