پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون :
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با بیان اینکه در دیدارهای دانشجویی مقام معظم رهبری با دانشجویان، نقشه راه و چشم انداز فراروی جنبش دانشجویی توسط ایشان ترسیم می‌شود، گفت: دانشجویان به ویژه تشکل‌های دانشجویی می‌بایست برنامه‌ریزی تشکل خود را مبتنی را فرمایشات ایشان قرار دهند.

به گزارش کازرون نما محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ، با اشاره به اینکه دیدارهای رهبری از جمله صمیمی ترین، بانشاط‌ترین و منظم‌تریم جلسات دانشجویان با مسئولان کشوری است، گفت: در کمتر جایی از جهان سراغ داریم که شخص اول کشور همواره با دانشجویانش جلسه و نشست داشته باشد.


در دیدارهای دانشجویی با رهبری، نقشه راه برای دانشجویان توسط ایشان ترسیم می‌شود

 

وی افزود: دیدارهای هر ساله رهبری با دانشجویان و شنیدن دیدگاه های آن‌ها نشان دهنده توجه ویژه معظم له به قشر دانشجو و نقش آن‌ها در تصمیم‌سازی است.

 

رحمانی با بیان اینکه در دیدارهای دانشجویی مقام معظم رهبری با دانشجویان، نقشه راه و چشم انداز فراروی جنبش دانشجویی توسط ایشان ترسیم می‌شود، گفت: دانشجویان به ویژه تشکل های دانشجویی می‌بایست برنامه ریزی تشکل خود را مبتنی را فرمایشات ایشان قرار دهند.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: در دیدارهای رهبری با دانشجویان هر ساله مهم‌ترین مسائل و جهت‌گیری های مربوط به دانشگاه ها مطرح می شود که توجه مسئولان به آن‌ها می‌تواند بهترین مشاوره برایشان باشد.

 

رحمانی شنیدن دغدغه ها و مطالبات دانشجویان توسط شخص اول نظام را درس مهمی دانست که مسئولان مختلف کشور باید از آن الگو بگیرند و بیان داشت: متاسفانه برخی با مصلحت سنجی های بی مورد مانع از ایجاد فضای تضارب آرا و مطالبه گری دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها می شوند؛ این در حالی است که سیاست نظام اینگونه نیست.

 

وی به مسئولین کشور پیشنهاد داد از این سنت حسنه مقام معظم رهبری الگو گرفته و با حضور مداوم در میان دانشجویان، به دغدغه ها و مطالبات آن‌ها توجه داشته باشند.

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
برای اینکه ما بتونیم در دیدارهای دانشجویی شرکت کنیم باید چه کنیم؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰