پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
امام جمعه کنارتخته :
خطیب جمعه کنارتخته در ادامه ضمن انتقاد به سند ۲۰۳۰ اجرا شدن مخفیانه این سند را بر خلاف سند های بالادستی نظام و مبانی جمهوری اسلامی دانستند و تدریس کتاب لک لک ها را در مهد کودک ها خلاف اسلام دانستند

به گزارش خبرنگار کازرون نما از کنارتخته، حجه الاسلام و المسلمین جعفری در خطبه اول ضمن توصیه به تقوای الهی حدیثی از امام صادق علیه السلام را بیان کردند که به فرزندشان سفارش فرمودند در این ماه جهت عبادت خداوند تمام کوشش خود را بکار ببند و در این ماه شبی است که بهتر از هزار ماه است.

وی ضمن توصیه به گرامی داشت یاد و خاطره امام مهربانی، به مناسبت سالگرد  رحلت حضرت امام خمینی (ره) خاطره ای از امام عزیز را بیان کردند که در جواب خبرنگار که از ایشان سوال کرده بود که چرا مردم اینقدر شما را دوست دارند؟ ایشان در جواب فرمودند: مردم میدانند من خدمتکار ایشان هستم و مردم خادم خویش را دوست دارند . 

حجت الاسلام و المسلمین جعفری از مردم درخواست کردند که مانند سالهای گذشته باید مراسم سالگرد امام عزیز پرشور برگزار گردد.

خطیب جمعه کنارتخته در ادامه ضمن انتقاد به سند ۲۰۳۰ اجرا شدن مخفیانه این سند را بر خلاف سند های بالادستی نظام و مبانی جمهوری اسلامی دانستند و تدریس کتاب لک لک ها را در مهد کودک ها خلاف اسلام دانستند و تاکید کردند که طبق بیان مقام معظم رهبری این سند هم تصویب و قبول کردن مخفیانه آن و هم اجرای این سند خلاف اسلام و مصالح کشور است و باید فورا لغو گردد.

چرا بعضی ها میگویند چند طلبه در روستا بلند گو بدست  گرفتند و سند ۲۰۳۰ را محکوم میکنند؟ آیا این صحبت خلاف آزادی بیان نیست و ثانیا آیا مراجع عظام تقلید و بیان رهبری حکیم و فرزانه انقلاب هم صحبت چند طلبه است؟؟؟

حجت الاسلام جعفری صدور گاز مجانی به کشور ترکیه را محکوم  و بیان کردند: کدام قرار داد را امضا کردید که الان مجبور شدید گاز مجانی به ترکیه صادر کنید؟ چرا وزیر نفت پاسخگو نیست و از جواب دادن به مردم طفره میرود؟

نویسنده: روابط عمومی دفتر امام جمعه بخش کنارتخته و کمارج
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
3
آخه اونا فراموش کردن شما دست بردار نیستید ،انشاءالله که سند را حداقل یک بار خوانده داشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷