پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
با حضور مردم و مسئولین کازرون:
پدر شهیدان رسول و موسی گلستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان کازرون در بهشت زهرا(س) کازرون تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، روز چهارشنبه 10 خرداد ماه، بهشت زهرای کازرون شاهد یک وداع روحانی بود و مردم کازرون پدر شهیدان گلستان را بدرقه کردند تا در کنار فرزندان شهیدش آرام گیرد.

در این مراسم امام جمعه و فرماندار کازرون نیز در کنار اقشار مختلف مردم و مسئولین شهری حضور داشتند و پیش از اقامه نماز میت، حاضرین به سینه زنی و عزاداری پرداختند و به یاد پدری صبور که دو فرزندش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرده است اشک ریختند.

پدر شهیدان گلستان در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + ماجرای یک حاشیه عجیب

پس از اقامه نماز نیز پیام تسلیت استاندار فارس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و فرماندار کازرون قرائت شد و مردم شهید پرور، پیکر پاک این اسوه ایمان و فداکاری را به سمت آرامگاه ابدی خود تشییع کردند.

پس از  تشییع، مردم و مسئولین حاضر در مراسم به خانواده و بازماندگان مرحوم "علی نقی گلستان"  تسلیت گفتند و با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای شادی روحش طلب مغفرت کردند.

پدر شهیدان گلستان در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + ماجرای یک حاشیه عجیب

همچنین مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت کربلایی علی نقی گلستان نیز صبح امروز جمعه 12 خرداد هرچه باشکوه تر با حضور مردم قدرشناس کازرون از ساعت 9 الی 11 در حسینیه سیدالشهدای کازرون برگزار گردید.

گفتنی است: بسیجی شهید موسی گلستان در تاریخ 7 شهریورماه سال 1364 در شهر آبادان به شهادت رسید و بسیجی شهید رسول گلستان نیز 4 بهمن ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

پدر شهیدان گلستان در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت + ماجرای یک حاشیه عجیب

به گزارش کازرون نما، مراسم تشییع پیکر این پدر شهید در کازرون با حاشیه عجیب و نادری همراه بود که برای جلوگیری از جریحه دار شدن احساسات خانواده های داغدار، باید بیشتر مورد توجه و دقت مسئولین گلزار بهشت زهرا کازرون قرار گیرد. در این مراسم پس از تشییع و اقامه نماز میت و زمانی که پیکر این پدر شهید در مزار قرار گرفت، هنگام باز کردن کفن مشخص شد که جنازه متعلق به یک زن است و جنازه به اشتباه از سوی مسئولین بهشت زهرا در سردخانه به خانواده گلستان تحویل داده شده است، لذا مجددا جنازه به سردخانه برگشت داده شد و جنازه مرحوم گلستان مجددا پس از اقامه نماز میت خاکسپاری گردید.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳