پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیر کمیته امداد تاکید کرد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون با بیان این که مردم نیکوکار شهرستان در کار خیر از هم سبقت می گیرند خاطر نشان کرد این مردم نوع دوست خیر در سال گذشته درماه مبارک رمضان بیش از 2 میلیارد و 373 میلیون ریال به فقرا کمک کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، پرویز شفیعی گفت: مبلغ ذکر شده در سر فصل هایی مختلفی از جمله: تهیه سبد کالا، توزیع غذای گرم، اطعام و افطار، کمک به ایتام، کفاره عمد و غیر عمد، فطریه عام و سادات، طرح مفتاح الجنه، نذورات و قربانی و... بوده که بین نیازمندان و فقرا توزیع شده است.

وی با بیان این که این کمک ها در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 100 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: از این مبلغ جمع آوری شده بیش از 1 میلیارد و 238 میلیون ریال مربوط به اطعام و افطاری نیازمندان بوده که در قالب سبد کالا و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و فقرا توزیع گردید.

شفیعی گفت: بیش از 165 میلیون و 558 هزار ریال از مبلغ ذکر شده نیز مربوط به زکات فطریه عام و سادات بوده که توسط مددکاران، هیئت امنا مساجد و شورا ها بین فقرا و نیازمندان هر روستا و منطقه توزیع گردید. همچنین مبلغ 88 میلیون و 838 هزار ریال کفاره عمد و غیر عمد جمع آوری شده، که با تامین ماکارونی به مددجویان تحویل گردید.

وی افزود: مبلغ 103 میلیون 400 هزار ریال نیز در طرح مفتاح الجنه توسط مسئولین و خیرین و حامیان طرح اکرام به خانواده های ایتام و نیازمندان مساعدت گردید.

مدیر کمیته امداد از کلیه خیرین، حامیان طرح اکرام و مسئولین ادارات و نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی که در ایام ماه مبارک رمضان با کمک های نقدی و جنسی خود ایتام و نیازمندان را یاری و مساعدت کردند کمال تقدیر و تشکر را نمود. و آمادگی این نهاد را برای دریافت وجوه نقد، بسته های غذایی، اطعام، کفاره و زکات فطره و همچنین نذورات و سایر کمک ها اعلام می نماید.

وی خاطر نشان کرد: نیکوکاران عزیز می توانند با مراجعه به دفتر کمیته امداد واقع در خیابان 22بهمن شمالی و یا از طریق تماس با شماره تلفن 42238931 در این ضیافت الهی شرکت نمایند.

نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰