پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
با حضور مسئولین و فرهنگیان:
با حضور مسئولین، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهرستان و با همت پژوهش سرای دانش آموزی رازی از سه کتاب "ملک سلیمان" به قلم سیدمحمدجعفر شاه امیری، "مدیریت در تاریخ" نوشته محسن توحیدیان و "ویس و رامین" تألیف دکتر کاظم دهقانیان فرد رونمایی شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش این شهر، هدف از این برنامه را شناسایی و توجه به فرهنگیان مولف عنوان نمود.

وی همچنین توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزایش فرهنگ مطالعه و تجلیل و تشویق فرهنگیان را از دیگر اهداف این برنامه ذکر کرد.  

از سه کتاب تالیف فرهنگیان کازرون رونمایی شد

عباسی با بیان اینکه قلم حلقه اتصال فکری و پل ارتباطی گذشته و آینده بشر است، اظهار امیدواری کرد که برنامه تجلیل از فرهنگیان مولف و اهل قلم و رونمایی از کتاب های آنان با حضور مسئولین و دیگر اقشار مردم هر سال ادامه یابد.

در ادامه مهندس علی نویدگویی، مدیر انتشارات نوید شیراز، گفت: اگر به قدمت و درازای تاریخ نگاه کنیم، کازرون در آن سهم دارد.

وی با بیان اینکه کازرون سهم بزرگی در تاریخ، تمدن، علم، دانش، ادبیات و عرفان کشور دارد، اظهار داشت: اگر شیراز را پایتخت فرهنگی کشور بدانیم، کازرون را می توانیم حداقل پایگاه تمدن فارس بنامیم.

وی با اشاره به نام بزرگان علم و ادب این شهرستان از جمله مرحوم مظلوم زاده،  بهروزی ها و... عنوان کرد: باید به برپایی همایش ها و بزرگداشت هایی برای این بزرگان همت گماشت، تا در جوانان ایجاد انگیزه شود و قدر داشته های خود را بدانند.

مدیر انتشارات نوید شیراز با بیان اینکه در دوران جنگ کازرون تنها شهری بود که برای سال ها یادبودی برای استاد علامه طباطبایی برگزار می کرد، کاری که حتی در زمان صلح هم در هیچ جا برگزار نشد، افزود: این نشان می دهد قدر و منزلت علم و تقوی نزد مردم کازرون بسیار با اهمیت است.

از سه کتاب تالیف فرهنگیان کازرون رونمایی شد

مهندس نویدگویی ضمن اشاره به مجاهدت ها و ایثارگری هایی که مردم کازرون در دوران انقلاب انجام دادند، گفت: مردم این شهر به اندازه سهم خود از امکانات و پیشرفت برخوردار نشده اند.  

وی اضافه کرد: با توجه به افراد برجسته و شایسته ای که در حوزه علم و ادب در این شهر بوده و هستند پیشنهاد می دهم یک شورای انتشاراتی تشکیل شود تا اثرات نویسندگان این دیار را مورد بررسی و انتشار قرار دهد.

مهندس نویدگویی با بیان خطرات استفاده زیاد از فضای مجازی و ماهواره گفت: بهترین جایگزین برای آنان کتاب است و با اختصاص ساعاتی برای مطالعه کتاب در سازمان ها و کارخانجات می توان موجب روند توسعه و پیشرفت را در در آن اماکن بوجود آورد.

در ادامه نویسندگان این کتاب ها هر کدام به اختصار به معرفی محتوای آثار خود پرداختند که مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.  

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳