پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
فعالان دانشجویی بسیج دانشجویی کازرون:
فعالان دانشجویی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن محکومیت تعرض به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، حکم ظالمانه علیه برجسته‌ترین مرجع شیعیان بحرین را لکه ننگی بر پیشانی رژیم آل خلیفه دانستند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، فعالان دانشجویی و مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با محکوم کردن حکم ظالمانه و تعرض به محل سکونت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، این اقدام آل‌خلیفه را اشتباه راهبردی دانستند که راه را برای نابودی‌شان هموار کرد.

 

به حمایت از مردم مظلوم بحرین ادامه می‌دهیم/ چراغ سبز سرکوب شیخ عیسی توسط ترامپ

سجاد رئیسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در واکنش به دستگیری آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، با بیان اینکه شیعیان 70 درصد جمعیت بحرین را شامل می‌شوند، اظهار داشت: متاسفانه شاهد این هستیم که با وجود اینکه شیعیان بیشترین نفرات در بحرین را تشکیل می‌دهند، اما سهم کمی از قدرت کشور را در اختیار دارند و از لحاظ امکانات رفاهی نیز در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و به زبانی دیگر در واقع شیعیان بحرین از طرف حکومت آل‌خلیفه مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به فشارها و محدودیت‌های چند روز اخیر به رهبر شیعیان بحرین گفت: در این روزها متاسفانه شاهد این بودیم که فشارها بر رهبر شیعیان بحرین شیخ عیسی قاسم به شدت افزایش یافته است و همچنین حکومت آل‌خلیفه شیعیان و طرفداران شیخ عیسی قاسم را به خاک و خون می‌کشد و تمام این حرکت‌ها از سوی حکومت بحرین همراه بود با سفر ترامپ به عربستان و دیداری که پادشاه بحرین با ترامپ داشت.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: می‌توان از این دیدار این برداشت را داشت که ترامپ چراغ سبز را به حکومت بحرین برای سرکوب شیعیان و از بین بردن شیخ عیسی قاسم نشان داده است.

رئیسی اظهار داشت: حال جای سوال است که چرا حکومت آل‌خلیفه به درخواست‌ها و نیازهای شیعیان که بیش از هفتاد درصد جمعیت بحرین را تشکیل داده‌اند توجه نمی‌کند؟!

وی در پایان با تأکید بر این موضوع که امت حزب الله ایران حمایت کامل خود را از مردم مظلوم بحرین و رهبر شیعیان این کشور شیخ عیسی قاسم ادامه می دهد، گفت: اقدامات حکومت آل‌خلیفه در سرکوب اعتراضات به حق و به جای شیعیان بحرین، به شدت محکوم می‌شود و امید است با یاری خداوند تبارک و تعالی به زودی در بحرین حق بر باطل پیروز شود.

 تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم راه نابودی رژیم بحرین را هموار کرد

پدرخوانده‌های تروریسم مرکز مبارزه‌ با تروریسم ایجاد می‌کنند!

حمیدرضا کشاورز مسؤول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون نیز صحنه‌ی سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و دستگیری رهبر انقلاب این کشور به دست خاندانی خون‌خوار و سکوت مرگبار مجامع مدعی حقوق بشر را گویای تعریف حقوق بشر از دیدگاه غرب و رهروان آن‌ها در منطقه‌ی خاورمیانه دانست و اظهار داشت: امروز ما شاهد آن هستیم که پدرخوانده‌های تروریسم دور هم جمع شده و مرکز مبارزه‌ با تروریسم ایجاد می‌کنند!

وی افزود: این تروریست‌ها در حالی به اقدامات وحشیانه دست می‌زنند که خود دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند.

کشاورز گفت: طنز تلخ ماجرا جایی است که آنان ایران را که در 29 اردیبهشت صحنه‌ی دموکراسی واقعی بود را کشوری غیر دموکراتیک، تروریست‌پرور و مخالف حقوق بشر معرفی می‌کنند.

این فعال دانشجویی تعرض به حریم آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را نتیجه‌ی سکوت احمقانه در مقابل اعدام شیخ نمر عنوان کرد و تصریح کرد: آل‌خلیفه بداند لقمه‌ی بزرگی برداشته است و این لقمه‌ او را خفه خواهد کرد.

وی بیان داشت: اگر پدران تروریسم کمی صدای ماشین جنگی خود را کم کنند یقیناً صدای شکسته شدن پایه‌های حکومت ستمگر آل خلیفه را خواهند شنید.

کشاورز خاطر نشان کرد: اشتباه راهبردی آل خلیفه در تعرض به حریم آیت‌الله شیخ عیسی قاسم راه را برای نابودی این رژیم هموار کرده و به‌زودی استعمار سیلی این خطای بزرگ متحد خود را خواهد خورد.

 تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم راه نابودی رژیم بحرین را هموار کردتعرض به آیت‌الله عیسی قاسم راه نابودی رژیم بحرین را هموار کرد

آل خلیفه بداند روزی به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد

محمدعلی عطایی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون هم با بیان اینکه با کمال تأسف حکومت بحرین در اقدامی نابخردانه و فرقه‌گرایانه بر اساس اتهامات واهی حکم ظالمانه‌ای علیه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از مراجع دینی مسلمانان صادر کرده است، اظهار داشت: صدور این حکم و تعرض به محل سکونت شیخ عیسی قاسم که بعد از سفر نامیمون ترامپ به منطقه و چراغ سبز آمریکا، انگلیس و صحنه‌گردانی حکام سعودی صورت گرفت موجب نگرانی شدید ملت شریف ایران و شیعیان شده است.

وی اقدامات کنونی آل خلیفه را نتیجه سفر دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به عربستان دانست و بیان داشت: حکم ظالمانه علیه برجسته‌ترین مرجع شیعیان بحرین لکه ننگی بر پیشانی رژیم آل خلیفه است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون تصریح کرد: ملت انقلابی ایران به رژیم آل خلیفه هشدار می‌دهد ادامه سیاست‌های ضد دینی در بحرین و بی‌توجهی به مطالبات مشروع مردم نتایج غیرقابل‌پیش‌بینی به دنبال خواهد داشت.

عطایی ضمن محکوم کردن این هتاکی و جسارت رژیم سفاک و دیکتاتور آل‌خلیفه خطاب به آنان گفت: راه خود را تغییر داده و به قدرت‌های ظاهری دل‌خوش نکنید و صدای به‌حق مردم بحرین را بشنوید.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کازرون افزود: حکومت آل‌خلیفه مطمئن باشد که استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس روزی آن‌ها را رها کرده و آن‌ها نیز به همان سرنوشت دیکتاتورهای عراق و مصر دچار خواهند شد و مکر الهی دامن آن‌ها را فرا خواهد گرفت؛ پس چه‌بهتر که تا دیر نشده مسیر خود را تغییر داده و به ندای ملت بحرین گوش فرا دهند.

 

تعرض به شیخ عیسی، فانوسی است که اهل تفکر را به سوی حق هدایت می کند

محمد بارانی مسؤول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اظهار داشت: از 1400 سال پیش تاکنون همواره رهبران شیعه مورد تعرض و ستم قرار گرفته‌اند ولی سخت‌تر از آن ظلم و ستم، عدم هوشیاری و بی‌بصیرتی مردم بوده است.

وی بیان داشت: امروزه با پدیده‌ای مواجه ایم که شعار دموکراسی و آزادی بیان و احترام به حقوق دیگران سر می‌دهند ولی پشیزی به شعارهایشان اعتقاد ندارند.

این فعال دانشجویی گفت: در کشوری شیعیان را از زیارت آرامگاه بزرگانشان محروم می‌کنند؛ در کشوری رهبری همچون شیخ نمر را شهید می‌کنند؛ در کشوری دیگر مثل ایران نیروی نفوذی سعی بر گوشه‌نشین کردن رهبری همچون امام خامنه‌ای دارد و در کشوری به‌طور مستقیم و وحشیانه به اقامتگاه یک رهبر شیعه یورش برده، صدها تن را بازداشت و حریم شخصی او را مورد تعرض قرار می‌دهند.

بارانی، تعرض رژیم سفاک آل‌خلیفه به ساحت رهبر شیعیان بحرین را به‌شدت محکوم کرد و خاطرنشان ساخت: الحق و‌الانصاف همه‌ی این رفتارهایی که در کشورهای شیعی‌نشین مشاهده می‌شود، فانوس‌هایی هستند که اهل تفکر و تعقل را به‌سوی حق هدایت می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹