پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به مناسبت هفته کارگر:
به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر یک دوره مسابقات فوتسال تحت عنوان جام شهدای کارگر در سالن هلال احمر کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کازرون این دوره از مسابقات با حضور چهار تیم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کازرون، شرکت گاز، تعاونی تاکسیرانی و نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون به مدت یک هفته  برگزار گردید.

در مراسم اهدای جام که با حضور مصطفی خیّر رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کازرون، مهرداد منتصری رئیس اداره تامین اجتماعی، هاشم خدایاری رییس مرکز فنی و حرفه ای کازرون و مسعود ارغوان رییس اداره بیمه سلامت کازرون برگزار گردید؛ مصطفی خیّر طی سخنانی به اهمیت ورزش در جامعه کارگری اشاره نمود و خواستار توجه بیشتر مدیران واحدهای تحت پوشش به این مقوله و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه کار و تولید شهرستان گردید.

مسابقات فوتسال جام شهدای کارگر در کازرون برگزار شد

وی همچنین هدف اصلی برگزاری مسابقات جام شهدای کارگر را ایجاد شور و هیجان و نشاط و همدلی در جوامع کارگری و کارفرمایی عنوان کرد و جدای از نتایج اخذ شده همگان را پیروز مسابقات خواند.

پس از یک هفته برگزاری مسابقات که به صورت دوره ای برگزار گردید، تیم نیروگاه سیکل ترکیبی به مقام قهرمانی، تیم شرکت تعاونی تاکسیرانی به مقام دوم و تیم شرکت گاز به مقام سوم مسابقات دست پیدا کرد و جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان کازرون تعلق یافت . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴