پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
مدیر آموزش‌وپرورش کازرون خبر داد:
کاظم عباسی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان کازرون در نشست خبری با خبرنگاران سایت های خبری این شهرستان از بهره‌برداری فاز اول مجموعه ورزشی بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان کازرون در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، کاظم عباسی در جمع خبرنگاران رسانه های بر خط کازرون ابتدا به شرح مشکلات، کمبودها و نارسایی های موجود در اداره آموزش پرورش کازرون به ویژه بعد از اجرای طرح تحول بنیادین نظام  آموزش و پرورش پرداخت و کمبود کادر آموزشی برای دوره شش ساله ابتدایی را از مشکلات اولیه این طرح برشمرد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به شرح عملکرد فعالیت های انجام شده در این اداره پرداخت و اظهار داشت: برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهر، همیشه با کمبود فضا و مجموعه ورزشی روبرو بودیم که همین امر باعث شد زمینی حدود 3 هکتار در مجاورت پارک ۱۱۰۰ شهید که متعلق به آموزش‌وپرورش بود را برای ساخت یک مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی انتخاب نموده و به مناقصه بگذاریم که امیدواریم فاز اول آن در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری گردد.

وی گفت: درحال حاضر 60 درصد از کار زیرسازی این مجموعه ورزشی برای فرش چمن مصنوعی آماده‌شده که در این راستا حدود یک میلیارد تومان با پیمانکار مربوطه قرارداد بسته‌ شده است.

بهره‌برداری از فاز اول مجموعه ورزشی فرهنگیان کازرون در هفته دولت امسال

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون مجموعه بزرگ ورزشی فرهنگیان این شهر را دارای امکاناتی از قبیل پیست دومیدانی، استخر و سونای سرپوشیده و خوابگاه و مجموعه‌های دیگر ورزشی برشمرد و افزود: با ظرفیت‌هایی که برای این مجموعه در نظر گرفته‌شده، یارای میزبانی مسابقات استانی و حتی کشوری را داریم و این مجموعه ورزشی در جنوب کشور بی‌نظیر خواهد بود.

عباسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تکمیل این پروژه حدود 13میلیارد تومان هزینه داشته باشد که با پیگیری‌های صورت گرفته، کد جدیدی از سوی استانداری فارس به این پروژه داده‌ شده تا هرساله از بودجه عمرانی مبالغی برای ساخت و تکمیل آن اختصاص یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی پایگاه سلامت دانش‌آموزی در سطح شهر کازرون خبر داد و گفت: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پایگاهی با حضور پزشک معالج و دندان‌پزشکی به‌منظور سلامت‌سنجی دانش‌آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم راه‌اندازی شده که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی به معاینه دانش‌آموزان می‌پردازد.

مدیر آموزش‌وپرورش کازرون، راه‌اندازی سایت ثبت‌نام برای دانش‌آموزان ورودی سال اول دبستان و پیش‌دبستانی‌ها برای نخستین بار، اجرای پروژه سالن چندمنظوره در اردوگاه دانش‌آموزی ولی‌عصر (عج) کازرون، بهره‌برداری از فاز نخست حوزه تصحیح اوراق و چاپ و انتشارات آموزش‌وپرورش این شهرستان در هفته دولت را از دیگر اقدامات صورت گرفته این مدیریت برشمرد.

بهره‌برداری از فاز اول مجموعه ورزشی فرهنگیان کازرون در هفته دولت امسال

عباسی از برگزاری همایش بزرگ نخبگان کازرونی پس از ماه مبارک رمضان توسط مدیریت آموزش‌وپرورش کازرون در تهران خبر داد و متذکر شد: دبیرستان بستانپور و شاهپور سابق از مدارس قدیمی کشور و بخشی از هویت آموزش شهرستان کازرون هست که مدیران، مهندسین و پزشکان زیادی را تقدیم شهر و کشور نموده است. وی افزود آموزش و پرورش برنامه گردهمایی فارغ التحصیلان تمامی ادوار این مرکز آموزشی تاریخی نیازمند همکاری کلیه رسانه های خبری مکتوب و مجازی شهرستان بوده تا پس از فراخوان و اطلاع رسانی نسبت به برگزاری یک همایش با حضور همه این فارغ التحصیلان اقدام نماید.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود، همکاری و حمایت‌های خوب خیّران و انسان‌های نیک‌اندیش این شهرستان را مهم‌ترین پشتوانه و دلگرمی برای کار در این مدیریت عنوان و خاطرنشان کرد: با حمایت این انسان‌های خداجو، علاوه بر حمایت مالی در اجرایی برنامه‌های آموزشی و دینی، یک مدرسه شش کلاسه در یکی از روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری رسید و همچنین کلنگ ساخت یک مدرسه 12 کلاسه دیگر در کازرون به زمین زده شد.

رییس ادره آموزش پرورش کازرون در پایان به چند سوال خبرنگار کازرون نما پاسخ داد.

عباسی در پاسخ سوال کازرون نما در مورد صحت خبر عدم وجود مجوز ساخت باشگاه فرهنگیان اظهار داشت. از ادوار گذشته بر اساس توافق های انجام شده و بخشنامه وزارت آموزش و پرورش این اداره برای ساخت و ساز در محدوده زمین های خود نیازی به مجوز نداشته است که پس از نامه شهرداری کازرون مبنی بر نداشتن مجوز، اصل بخشنامه وزیر به شهرداری ارسال و این مساله فیصله یافته است. وی ساخت باشگاه فرهنگیان کازرون را یکی از فعالیت های ماندگار این اداره در سال های گذشته دانست.

عباسی در پاسخ به سوال دیگر کازرون نما در مورد سرویس مدارس اظهار داشت: ساماندهی سرویس مدارس نیاز یه همکاری سازمان تاکسیرانی و اداره راهنمایی و رانندگی داشته و در سال های گذشته این همکاری وجود داشته است.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه اکثر رانندگان سرویس ها دارای مجوز و برگ گواهی عدم سوء پیشینه هستند؛ وجود تخلفات موردی را رد نکرد و خواستار انعکاس آن از طریق واحدهای مرتبط شد

نویسنده: غلامحسین امامی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی تقی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
1
خدا قوت به رییس پرکار و فهیم اداره آموزش و پرورش کازرون.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷