پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
طی برگزاری مراسم اختتامیه:
جمعه گذشته با حضور معاون امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، آئیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری فیلم نامه نویسی بیشاپور برگزار و با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف، به کار خود پایان داد.

به گزارش کازرون نما، در این مراسم پس از اجرای برنامه هایی از قبیل اجرای موسیقی توسط جمشید زاده و گروه ایشان، پخش تیزر و سخنرانی مهدی رنجبر معاون امور سینمایی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جواد صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کازرون و پخش کلیپ و... در آخر با قرائت بیانیه داوران و اعلام نتایج، پنجمین جشنواره فیلم نامه کوتاه بیشاپور به کار خود به پایان داد.

در همین رابطه معاون امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ۳۱۰ اثر از ۱۵۲ نویسنده، در سه بخش آزاد، بحران آب و محیط زیست و فضای مجازی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد و ٢٥ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان جشنواره فیلنامه کوتاه بیشاپور معرفی شدند
مهدی رنجبر افزود: در بخش بحران آب و محیط زیست؛ در جستجوی تختک نشین‌ها (مستند) به نویسندگی محسن شیرزایی از شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان، ماهی پریشان (انیمیشن) نوشته هادی رهبر از شهرستان کازرون استان فارس، سرنوشت کلاه آبی (داستانی) نوشته آرمان قلی پور دشتکی از استان چهارمحال و بختیاری، درخت زندگی (داستانی) به نویسندگی محسن سرتیپی از تهران به مرحله پایانی راه یافته بودند که جایزه این بخش به طور مشترک به محسن شیرزایی نویسنده فیلمنامه‌ی در جستجوی تختک نشین‌ها و محسن سرتیپی نویسنده فیلمنامه‌ی درخت زندگی اهدا شد.
وی افزود: در بخش فضای مجازی؛ فیلمنامه‌های بهار و رابطه به نویسندگی سهیلا باقری و مهدی ابراهیمی از شهرستان چالوس مازندران، قالی و بیشتر از قالی به نویسندگی مریم حامدی از شهرستان کازرون به مرحله پایانی رسیدند که جایزه این بخش به سهیلا باقری و مهدی ابراهیمی نویسنده فیلمنامه‌های بهار و فاصله رسید.


رنجبر افزود: در بخش آزاد جشنواره جایزه اول به ستاره سادات پیرخدری برای فیلمنامه‌های شیدا و چو نیلوفر بر آب، جایزه دوم به مصیب حنایی برای فیلمنامه بچه و جایزه سوم به بیژن بیات برای فیلمنامه‌های هدف ما جلب رضایت شماست و خط باریک روشن اعطا شد.
همچنین جایزه ویژه داوران به راحله خاکباز برای فیلمنامه‌ی آبی‌ها رسید.
گفتنی است: پنجمین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی بیشاپور که به میزبانی شهرستان کازرون در تالار نصرالله مردانی کازرون برگزار شد، امسال برای اولین بار در سطح ملی به اجرا در آمد.

نویسنده: سرویس فرهنگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹