پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
امام جمعه موقت قائمیه تاکید کرد
امام جمعه موقت قائمیه گفت: رقابت‌های پرشور انتخاباتی که باعث افزایش مشارکت است، تمام شده و اکنون زمان برادری، همدلی و وحدت رسیده است.

به گزارش کازرون نما ، حجت‌الاسلام احسان قهرمانی این شهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هفته گذشته اظهار داشت: این حضور با شکوه نشان‌دهنده توجه مردم به سرنوشت خود و نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است.
 امام جمعه موقت با بیان اینکه اکنون رقابت‌های پرشور انتخاباتی که خود باعث افزایش مشارکت است، تمام شده و زمان برادری وهمدلی و وحدت رسیده است، افزود: چه زیباست که شورو هیجان روزهای رقابت، جای خود را  به دوستی و تلاش بیشتر برای سازندگی ، آبادانی و توسعه دهد.

 وی تصریح کرد: حضور مردم بخش چنارشاهیجان  به واسطه غیرت دینی و ملی که دارند، برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار خود افزوده و با این اقدام و با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها ، علاوه بر پاسداری از خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی را تقویت و تثبیت کردند.

 امام جمعه قائمیهگفت: در حقیقت پیروز این انتخابات مردم و رهبری بودند و این حضور پرشور در انتخابات یعنی تایید نظام و رهبری که حضور پرشور و گسترده در انتخابات وحشت در دشمن ایجاد خواهد کرد و این خود امنیت کشور را بالا خواهد برد.

 قهرمانی با اشاره به انتخابات شورای شهر قائمیه و تبریک به افراد انتخاب شده گفت: افراد منتخب در شورا خود را هم برای کسانی که به آنها رای دادند و هم کسانی که به آنها رای ندادند خادم مردم بدانند و کسانی هم که  رای نیاوردند نباید ناراحت باشند یا میدان را خالی کنند بلکه باید در کنار منتخب‌های مردم در برای پیشرفت شهرمان تلاش کنند.

 امام جمعه موقت قائمیه با اشاره به سفر مقامات آمریکایی به منطقه گفت: در جریان سفر رئیس جمهور معلوم الحال آمریکا به عربستان به طور واضح به مقابله با ایران و نیروهای وابسته به ایران صحبت کرد که به آمریکا و حکومت‌های منطقه‌ای می‌گوییم  که شما در جنایات آمریکا شریک جرم خواهید بود و بهتر است خودتان و کشور و مردمتان را ذلیل نکنید.

وی با اشاره به سحنان مقام معظم رهبری در رابطه با سند  ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو متذکر شد: اینها چیزهایی نیست که جمهوری اسلامی بتواند شانه‌اش را زیر بار این‌ برنامه‌ها بدهد و به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین‌المللی که  تحت نفوذ قدرتهای بزرگ دنیا است باید این حق را داشته باشد برای کشورهای مختلف با تمدن‌های متفاوت با فرهنگ‌های گوناگون تکلیف معین کند.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷