پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
با حضور اساتید و خانواده دانشجویان:
دومین دوره جشن دانش‌آموختگی چهل نفر از دانشجویان کارشناسی پیوسته معماری و نخستین دوره جشن دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی ناپیوسته معماری با حضور خانواده آنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر گروه معماری واحد کازرون در این مراسم با قدردانی از همت و تلاش دانشجویان معماری و عرض خیرمقدم به خانواده‌های دانش آموخته، جمع هنرمندان فعال شهرستان، استادان حاضر در مراسم برای دانشجویان فارغ التحصیل آرزوی موفقیت کرد.

دکتر سها پورمحمد گفت: با وجود اینکه دیری از راه‌اندازی رشته معماری در این واحد نمی‌گذرد و این رشته در سال 91 در کازرون راه اندازی شده، اما خوشبختانه با استقبال و موفقیت های بالایی همراه بوده است.


عضو هیات علمی گروه معماری واحد کازرون با توجه به جذب تعداد قابل توجهی از دانش آموختگان این رشته در مقطع کارشناسی ارشد افزود: این ارتقا نشان از بالابودن کیفیت و سطح علمی گروه است و جا دارد از استادان و نیز همکاری مطلوب مجموعه مدیریتی دانشگاه تشکر کنم.

مراسم جشن دانش‌آموختگی گروه معماری با برنامه‌های متنوع از جمله اجرای مسابقه دانشجوی، صندلی داغ، تجلیل از استادان، تجلیل از دانشجویان ممتاز علمی، قرائت سوگند نامه همراه بود و نیز اهدای تندیس، لوح یادبود دانش آموختگی، پخش کلیپ و ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله گروه معماری، برش کیک فارغ التحصیلی و گرفتن عکس‌های یادگاری از دیگر بخش‌های این برنامه بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

گفتنی است: در این مراسم از استادان دکتر آرش پسران، مهندس مریم پویان، مهندس رضاییان اصفهان، مهندس رضایی گرجایی، مهندس محمد مصطفایی، مهندس سارا بهمنی، مهندس مجید ادیبی، مهندس مصطفی موذنی و دکتر یاسر علیجانی تجلیل به عمل آمد

نویسنده: اصغر جوکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳