پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
با تلاش ماموران نیروی انتظامی:
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک دستگاه تریلر حامل کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. همچنین یک قاچاقچی پارچه در کازرون به پرداخت 380 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش کازرون نما، سرهنگ رجبعلی رزمجویی گفت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر مظنون شده و خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۱۶۰ ثوب پوشاک، ۱۶ هزار عدد اسباب بازی، ۱۵ هزار عدد دستمال مخصوص میز پذیرایی، ۱۲ هزار عدد لیوان خارجی و ۱۲ هزار عدد انواع ظروف خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این خصوص، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

همچنین مبشری رئیس سازمان  تعزیرات حکومتی استان فارس نیز در خصوص کشف محموله قاچاق دیگری گفت: ماموران انتظامی، فردی را که قصد داشت مقادیر زیادی پارچه قاچاق از کازرون به شیراز انتقال دهد شناسایی و بازداشت کردند.  

وی ادامه داد: با ضبط پارچه های کشف شده و تشکیل پرونده ای در این راستا، سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت

مبشری بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از گمرک و سازمان صنعت، معدن و تجارت، تخلف متهم مشخص و وی به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به میزان 380 میلیون ریال محکوم شد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹